* So_Addictive gaat op zoekquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:56 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Heeft iemand al een volgende 'Imberr' gevonden?
Zo ja; een quote met link plaatsen ter beoordeling.
Wat niet is kan nog komen. Dus schiet eens op.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:57 schreef Imberr het volgende:
ik heb geen foto's van mij halfnaakt in bikini!
gaat 'ie me lopen commanderenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:58 schreef oi het volgende:
En je hebt verdomme een webcam voor je neus staan. Hup...kleren uit en webcam aan.
We hebben niet de hele dag de tijd, graag nog voor het einde van dit topic. Ik heb geen zin om deze reeks 24 delen te volgen voordat een newbie een keer d'r tieten post.
Dus ga eens aan de slag!
Je mag ze wel even maken nu hoor. Wij wachten welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
veel succes..ga haar dan maar lastigvallen
Zeg kleed jij je uit en maak foto's !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
veel succes..ga haar dan maar lastigvallen
Er zullen altijd eikels blijven in deze wereld, maar daar moet je omheen kijken schatquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
gaat 'ie me lopen commanderennou kan je het helemaal bekijken met je foto's
Ik wil je foto's wel bekijken, maar dan moet je ze eerst posten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
gaat 'ie me lopen commanderennou kan je het helemaal bekijken met je foto's
doe het zelfquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:00 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Zeg kleed jij je uit en maak foto's !
IJsmeis zal vast ook nog wel aan het F5-en zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je een leuk scheldtopic wil moet je het vooral haar vragen..![]()
Kijk tevens uit voor loverboysquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:00 schreef HuHu het volgende:
[..]
Er zullen altijd eikels blijven in deze wereld, maar daar moet je omheen kijken schat
k kan ze niet posten want ik heb er geen en nee, ik ga ze ook niet maken nu!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:00 schreef oi het volgende:
[..]
Ik wil je foto's wel bekijken, maar dan moet je ze eerst posten.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
k kan ze niet posten want ik heb er geen en nee, ik ga ze ook niet maken nu!
Het mag over 5 minuten ook wel hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
k kan ze niet posten want ik heb er geen en nee, ik ga ze ook niet maken nu!
Volledig naakt, of driekwartnaakt mag ookquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
daar zit geen halfnaakte foto van mij tussen
Ik vind je nog steeds lief.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
daar zit geen halfnaakte foto van mij tussen
Nee, wel bikinifoto's binnenkort, waar ze halfnaakt opstaatquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:21 schreef yvonne het volgende:
Ha, al tietenfoto's hier?
Yvon, heb je niet al een paar nieuwe kandidaten gezien?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:21 schreef yvonne het volgende:
Tis helemaal niks met die newbies tegenwoordig.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:21 schreef yvonne het volgende:
Het is uitgestorvenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:23 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Yvon, heb je niet al een paar nieuwe kandidaten gezien?
Ah dat vers bloed kan ik wel regelenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:24 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Niks mis met vers bloed (en de bijbehorende tietenfoto's).
Dan neem ik maar een biertje.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tis helemaal niks met die newbies tegenwoordig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |