ff geduld jij, de meester is aan het werk. Ik verwacht ze nog vandaag te ontvangen.quote:
hij hoeft niet per se aan hoor imber, kan ook gewoon uit latenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:48 schreef oi het volgende:
Heb je je bikini al aan imber?
Fuck you! Niet voordat we de foto's hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:49 schreef S1nn3rz het volgende:
dude, deeltjes 2 zijn![]()
Ik eis een slotje hierop![]()
Daar las ik dan overheen. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:48 schreef Gebakken_vissie het volgende:
En ik had je al geantwoord trouwens
en jij ook. Ik wil kijken of de jouwe nog mooier geworden zijnquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:49 schreef S1nn3rz het volgende:
dude, deeltjes 2 zijn![]()
Ik eis een slotje hierop![]()
Nee, nu, zwembadweer, bikini, fototoestel, meisje, newbie, enzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:49 schreef BossFight het volgende:
Jongens niet om jullie verdrietig te maken ofzo maar die foto's komen dan pas rond half Augustus he. Ze moet eerst op vakantie zijn geweest en dat is pas 12 Augustus.
Schiet niet op.
We mogen allemaal dromen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:50 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nee, nu, zwembadweer, bikini, fototoestel, meisje, newbie, enzo.
Geen spelfouten, correcte interpunctie en een PI.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:47 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Deel #1: De nieuwe generatie Fok!kers
Na lang te hebben gezeurd kunnen we binnenkort foto's van Imberr verwachten.
Maar helaas zit onze taak er nog niet op.
Het is tijd om op zoek te gaan naar de volgende vrouwelijke newbie teneinde naaktfoto's te bemachtigen.
Game on.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:51 schreef Imberr het volgende:
kwou ff reagere op dit:
Snap je dan ook niets, raar wicht!? k zal het even uitleggen: Fotobestanden naar de Hema mailen, een dag later naar de Hema toe lopen, betalen, foto's in je veel te volle handtasje stoppen, naar huis gaan, de foto's inscannen en vervolgens op Fok! plaatsen.
Pfff, pubermeisjes... snappen ook niets van efficientie.
wrom zou k die foto's naar de hema mailen en weet ik veel wat allemaal als je ze heel simpel gewoon op je pc kan zetten?!? GRATIS!! :S
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:50 schreef Gebakken_vissie het volgende:
trouwens:
[..]
en jij ook. Ik wil kijken of de jouwe nog mooier geworden zijn
all that (dat verwachten we tenminste) and brains tooquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:51 schreef Imberr het volgende:
kwou ff reagere op dit:
Snap je dan ook niets, raar wicht!? k zal het even uitleggen: Fotobestanden naar de Hema mailen, een dag later naar de Hema toe lopen, betalen, foto's in je veel te volle handtasje stoppen, naar huis gaan, de foto's inscannen en vervolgens op Fok! plaatsen.
wrom zou k die foto's naar de hema mailen en weet ik veel wat allemaal als je ze heel simpel gewoon op je pc kan zetten?!? GRATIS!! :S
je weet dus hoe 't moet... niemand houd je tegen hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:51 schreef Imberr het volgende:
kwou ff reagere op dit:
Precies, iedereen zit nu toch nakende te fok!ken? Toch...?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:50 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nee, nu, zwembadweer, bikini, fototoestel, meisje, newbie, enzo.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:51 schreef Imberr het volgende:
Dus je mailt eerst de foto's naar de HEMA, dan haal je ze op en scant ze in en plaatst ze dan op Fok!?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:51 schreef Imberr het volgende:
kwou ff reagere op dit:
Behalve Imberr...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Precies, iedereen zit nu toch nakende te fok!ken? Toch...?![]()
Het is toch "hey, kijk eens in mijn Feauteauxbouque!", aangezien het fotoboek is en niet fotosboek.quote:
Met dat zelfde gemak kun je ze dus up loaden en hier neerzetten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:51 schreef Imberr het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is toch "hey, kijk eens in mijn Feauteauxbouque!", aangezien het fotoboek is en niet fotosboek.
Toch? Ja toch? Heb ik gelijk? Ja? Toch? Toch? Toch?
* ijsmeis gaat weer verder met een mier neuken.
maar ik heb geen foto's! snap dat dan :Squote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met dat zelfde gemak kun je ze dus up loaden en hier neerzetten.![]()
maak ze dan muts.. zo moeilijk is dat nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
maar ik heb geen foto's! snap dat dan :S
Hoe kan je ze dan mailen naar de HEMA?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
Daarnet zaten ze nog in je digicamquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
nog een tip: www.photobucket.comquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als we nu gewoon allemaal haar toevoegen, dan plaatsen wij wel de foto's. Scheelt haar weer upload werk enzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Iedereen heeft toch foto's?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Iedereen heeft toch naaktfoto's?![]()
Ik wil ze wel helpen maken, zet jij de webcam aan, maak ik screenshotsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |