Praat voor jezelf als je wiltquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:10 schreef QyRoZ het volgende:
We willen je niet kwijt.
alsof ze je ticket dan niet gewoon doorverkopenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:10 schreef Snakey het volgende:
Veel te moeilijk om je luchtvaartmaatschappij even te bellen en door te geven dat je eraan komt.![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:12 schreef QyRoZ het volgende:
Gelukkig zijn er in de USA geen files.
daar heten ze alleen maar andersquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:12 schreef QyRoZ het volgende:
Gelukkig zijn er in de USA geen files.
Je hoort ook 1,5-2 uur van te voren aanwezig te zijn en als je niets laat horen en niet komt opdagen.... tja... wat moeten ze dan? Met een lege plek gaan vliegen waar ze nog geld aan hadden kunnen verdienen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:10 schreef BIGGI het volgende:
best aso dat doorverkopen, je hebt in principe toch recht op je plekkie? Commerciele zuigfiguren zijn t
Kan je niet beter met de trein gaan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:06 schreef jiigg het volgende:
stoel verkocht en file enzo
Nou, ik rij behoorlijk vaak naar A'dam, maar 2 uur stilstaan gebeurt mij ook bijna nooit hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:13 schreef RetepV het volgende:
Wat gek dan dat jij nog de enige Nederlander bent die niet weet dat er 's morgens overal in Nederland files staan. Weet je wel hoe zeldzaam jij bent?
Je hebt recht op je plekkie, maar dan bij een volgende vlucht. En als die morgen gaat, dan gaat 'ie morgen en niet vandaag.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:10 schreef BIGGI het volgende:
best aso dat doorverkopen, je hebt in principe toch recht op je plekkie? Commerciele zuigfiguren zijn t
Gelukkig ligt Schiphol niet aan een drukke snelwegquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:13 schreef RetepV het volgende:
Wat gek dan dat jij nog de enige Nederlander bent die niet weet dat er 's morgens overal in Nederland files staan. Weet je wel hoe zeldzaam jij bent?
Ik heb dat ook eens gehad. Je moet gewoon bellen dat je het wel gaat halen, maar wat later bent. Bewaren ze je ticketquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:13 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Je hoort ook 1,5-2 uur van te voren aanwezig te zijn en als je niets laat horen en niet komt opdagen.... tja... wat moeten ze dan? Met een lege plek gaan vliegen waar ze nog geld aan hadden kunnen verdienen?
idd helemaal logisch dat ze je plek doorverkopenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:13 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Je hoort ook 1,5-2 uur van te voren aanwezig te zijn en als je niets laat horen en niet komt opdagen.... tja... wat moeten ze dan? Met een lege plek gaan vliegen waar ze nog geld aan hadden kunnen verdienen?
Ik rij normaal over de A1 van Huizen naar Weesp. Maar sinds de A9 opengebroken is, staat daar elke dag een file van 10km.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:13 schreef Posdnous het volgende:
Nou, ik rij behoorlijk vaak naar A'dam, maar 2 uur stilstaan gebeurt mij ook bijna nooit hoor.
Aargh..meen je dat nou, dat is wel ruk idd.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:15 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik rij normaal over de A1 van Huizen naar Weesp. Maar sinds de A9 opengebroken is, staat daar elke dag een file van 10km.
elke zomer is de drukste zomer oit voor schiphol. al die paupers die naar turkije gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:17 schreef Fokkedop het volgende:
Wordt dit niet de drukste zomer ooit voor Schiphol? In dat geval, ga dan maar nog eerder je nest uit!
schiphol ligt in NL, de file stond in NL, do the mathsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:17 schreef Blokhut het volgende:
Wat heeft dit met Nederland te maken? Zeikerd.
2 weken all-in voor 200 Euro en kinderen gratis.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
elke zomer is d drukste zomer oit voor schiphol. al die paupers die naar turkije gaan
dat zeg ik. laat al die paupers maar via eindhoven/maastricht/enschede/groningen of hilversum vliegenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
2 weken all-in voor 200 Euro en kinderen gratis..
Alsof dit nergens anders had kunnen gebeuren, wijsneus.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
schiphol ligt in NL, de file stond in NL, do the maths
Ik heb anders een hoop files op m'n computer hoorquote:
maar daar gebeurde het nu niet hequote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:20 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Alsof dit nergens anders had kunnen gebeuren, wijsneus.
ga je altijd zo serieus op alles inquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:20 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Alsof dit nergens anders had kunnen gebeuren, wijsneus.
staan ze ook allemaal vast in een rijquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:21 schreef rameijer het volgende:
[..]
Ik heb anders een hoop files op m'n computer hoor![]()
Neen, ik had alleen gehoopt dat TS weer zo'n huillie was die zat te zeiken dat alles in NL kut is enzo. Aangezien dat niet zo is ben ik gefrustreerd, vandaar.quote:
misschien moet je even bellenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:42 schreef jiigg het volgende:
Hmm morgen vertrek ik als het goed is wel naar de vs, maar het probleem is juist dat mijn tante 3 uur moet karre uit virginia naar washington om mij op te halen. Zometeen staat ze daar dus voor jan lullemans
Tuurlijk hebben ze daar wel een telefoon, alleen kan ik d'r niet bereiken!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
misschien moet je even bellen
of hebebn ze geen telefoon in virginia?
aha, daar is zeker geen KPN zendmastquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:46 schreef jiigg het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze daar wel een telefoon, alleen kan ik d'r niet bereiken!
Naar de USA zelfs minimaal 3 uurquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:13 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nee, dan kom je op tijd aanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kan je niet beter met de trein gaan?
Heb je geen mobieltje dan? En heeft ze geen antwoordapparaat?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:46 schreef jiigg het volgende:
Tuurlijk hebben ze daar wel een telefoon, alleen kan ik d'r niet bereiken!
Even oppassen met wat je zegt he... die TT slaat op strond....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:06 schreef jiigg het volgende:
Nu zou ik vandaag naar de usa gaan voor 2 maanden, dus ksta 7 uur op douche etc etc. Rijden we naar amsterdam toe vervolgens sta ik 2 uur stil op de snelweg omdat een of andere relnicht z'n auto kapot was.
Maargoed waren we op schiphol aangekomen, FOCKING 10 MINUTEN te laat en gelijk mijn stoel doorverkocht aan iemand anders.
Morgen weer naar schiphol toe..![]()
![]()
Dat wordt een succes.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:48 schreef cptmarco het volgende:
ik ben benieuwd hoe de vlucht terug gaat....
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:17 schreef -Wolf- het volgende:
Daar heeft Jitkefet Jeroen van Merwijk nog een leuk liedje over: 'Het leven is kut!'
inderdaad, poehee... in de joe-es-gay zijn nooit filesquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:06 schreef jiigg het volgende:
Nu zou ik vandaag naar de usa gaan voor 2 maanden, dus ksta 7 uur op douche etc etc. Rijden we naar amsterdam toe vervolgens sta ik 2 uur stil op de snelweg omdat een of andere relnicht z'n auto kapot was.
Maargoed waren we op schiphol aangekomen, FOCKING 10 MINUTEN te laat en gelijk mijn stoel doorverkocht aan iemand anders.
Morgen weer naar schiphol toe..![]()
![]()
Joh, hij heeft inmiddels andere zorgen aan zijn hoofd, hij moet een dag eerder terug.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:54 schreef RijstNatie het volgende:
Hebje wel eens van een vluchtstrook gehoord?
Of durf je daar niet op te rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |