Is een klote verbinding vanuit Huizen. Moet zelf op de Isolatorweg zijn, en ik wil niet afhankelijk zijn van het OV met hen stakingen / vertragingen. En als ik het zou moeten doen moet ik eerst met de : bus, trein, metro en bus + 10 min. lopen.quote:
dan ga je met de auto en moet je niet zo zeuren, ik sta de komende 45 jaar ook nog in de file..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:13 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Is een klote verbinding vanuit Huizen. Moet zelf op de Isolatorweg zijn, en ik wil niet afhankelijk zijn van het OV met hen stakingen / vertragingen. En als ik het zou moeten doen moet ik eerst met de : bus, trein, metro en bus + 10 min. lopen.
Zie ik niet zo zitten, dan maar in defile ach duurt nog maar 3 maandjes
Zucht de moraalridders weer waarvoor is dit dan Klaagbaak?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:17 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
dan ga je met de auto en moet je niet zo zeuren, ik sta de komende 45 jaar ook nog in de file..
ontopic:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:18 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zucht de moraalridders weer waarvoor is dit dan Klaagbaak?Nu weer ontopic
Met de auto.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:17 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
dan ga je met de auto en moet je niet zo zeuren, ik sta de komende 45 jaar ook nog in de file..
Waarvandaan en waarheen moet jij dan? Vanuit Amsterdam waar ik me bevind weinig opties. Ik kan van hier de de afslag opdraaien net voor de Coentunnel duurt een half uur om de A10 op te komen. Of bij het Coengebouw een afslag eerder erop gaan, maar daar sta je gemiddeld ook 30 minuten stil als je pech hebt. Wat ik meestal doe als ik rond 5 uur terug ga is achter A'dam CS langsrijden. En dan het IJ onder door om vervolgens daar weer de A10 op te rijden. Als het niet druk is kan ik daar binnen 20 minuten zijn, maar gisteren had ik dus pech deed ik er 40 minuten overquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:31 schreef TGT het volgende:
Ik zie me vanavond ook al staan. KutzooiDat wordt een sluiproute opzoeken denk ik.
Uit Bussum naar Rai zegmaar.. Misschien dat ik uit Bussum via Nederhorst den Berg en Weesp binnendoor rij.. Maar zal daar waarschijnlijk ook wel druk zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Waarvandaan en waarheen moet jij dan? Vanuit Amsterdam waar ik me bevind weinig opties. Ik kan van hier de de afslag opdraaien net voor de Coentunnel duurt een half uur om de A10 op te komen. Of bij het Coengebouw een afslag eerder erop gaan, maar daar sta je gemiddeld ook 30 minuten stil als je pech hebt. Wat ik meestal doe als ik rond 5 uur terug ga is achter A'dam CS langsrijden. En dan het IJ onder door om vervolgens daar weer de A10 op te rijden. Als het niet druk is kan ik daar binnen 20 minuten zijn, maar gisteren had ik dus pech deed ik er 40 minuten over![]()
Alsof dat de enige plaats is waar het vast staatquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:54 schreef TGT het volgende:
[..]
Uit Bussum naar Rai zegmaar.. Misschien dat ik uit Bussum via Nederhorst den Berg en Weesp binnendoor rij.. Maar zal daar waarschijnlijk ook wel druk zijn.
Wel lekker kort dagje werkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Alsof dat de enige plaats is waar het vast staat![]()
Ik rij 's morgens vanuit Venlo naar Waalwijk. De A67 is nog wel te doen. Maar die gaat bij Eindhoven over in de A2. Daar sta je dus stil. Nu hebben ze verderop op de A2 aan beide kanten 1 baan afgezet, dus sta ik daar ook vast. Als dat vooraan bij de A67 al te lang duurt dan sta ik HEEL lang in de file.
Nou dan rij ik over de A2, waar het op verschillende plaatsen stil staat. Uiteindelijk moet ik dan de A59 op, en daar zijn ze over ik geloof 8 km aan de weg aan het werken, waardoor je max. maar 70km/u mag, en daar is het ook niet bepaald rustig![]()
Vorige week moest ik iets later op mn werk zijn. Normaal vertrek ik thuis om 07.00u en dan ben ik tussen 08.30 en 08.45 op mn werk. Vorige week donderdag ging ik om 08.00u en toen was ik er om 11.10u![]()
Dat valt wel mee. We hadden de dag daarvoor 's avonds uit gegeten met het hele projectteam, omdat de SAP applicatie die we geimplementeerd hebben bij dat bedrijf live is gegaan. De werktijden zijn echter variabel. 10 uur per dag werken, en 8 uur per dag schrijvenquote:
Hmm zuur is dat. Lang leve kantoortijdenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. We hadden de dag daarvoor 's avonds uit gegeten met het hele projectteam, omdat de SAP applicatie die we geimplementeerd hebben bij dat bedrijf live is gegaan. De werktijden zijn echter variabel. 10 uur per dag werken, en 8 uur per dag schrijvenBeetje jammer is dat wel, maar uiteraard komt dit in de praktijk niet voor. Per dag werk ik echter wel 9 uur, van half 9 tot half 6 meestal. De uren zouden dus gewoon naar achteren zijn geschoven, 2 uur later binnenkomen is dan ook 2 uur later naar huis, maar aangezien ik die 9 uur werk altijd en vaak wel meer, maakte dat dus niet zoveel uit, immers, ik heb meer dan genoeg uren gewerkt
![]()
Hmm ja, jij bent of te jong om auto te rijden, of je bent weer gewoon zo'n dwarsligger. Iedereen zegt dat t vervelend is dus ik wil een andere mening.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:20 schreef Martuh het volgende:
Hier dóen ze tenminste aan onderhoud...
Ja dus? Ik weet uit eigen ervaring dat wegwerkzaamheden vervelend zijn (files, files) maar als je over de snelwegen in België rijdt, ben ik altijd maar blij dat ze hier vaak de wegen onderhoudenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hmm ja, jij bent of te jong om auto te rijden, of je bent weer gewoon zo'n dwarsligger. Iedereen zegt dat t vervelend is dus ik wil een andere mening.
Ah, ik zie t al...je bent uit 1987.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |