Daarom vind ik 'm ook zo mooiquote:
Ohhh ik wil wel heel graag, laatst nog erover gedroomd en ik werd helemaalquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Yup. me tooVoorlopig ben ik nog in de overtuiging dat ik neit wil trouwen. Maar als het er ooit van zou komen, dan wel inderdaad zo ontzettend sprookjesachtig graag
Bij mij heeft het verschillende redenen, maar misschien dat als ik strax een relatie heb ik er wel heel anders over denkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ohhh ik wil wel heel graag, laatst nog erover gedroomd en ik werd helemaal![]()
![]()
- wakker. Alleen m'n vriend is nog niet zo enthousiast. Ik wil het ook nog niet nu, maar over een jaar of 3 of 4 toch eigenlijk wel
Ik heb maat 42/44 maar ook hoop volgend jaar toch wel maat 40/42 te hebben. Anders staat hij niet zo denk ik (ik heb ook een elven jurk als trouwjurk)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Daarom vind ik 'm ook zo mooi
Vraag me alleen af of die jurk er in mijn maat ook nog "elf-achtig" uitziet![]()
Vind ik heel mooiquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:28 schreef GhostMan84 het volgende:
[afbeelding]
dat gaat de trouwjurk worden van mijn vriendinnetje![]()
Ja, mooie site is dat. De gekleurde trouwjurken die ik heb geplaatst komen daar ook vandaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:52 schreef Classique het volgende:
[afbeelding]
Elie Saab, alleen krijg ik hier nog niet echt een bruidsjurk idee van.
En op www.pronovias.com staan hele mooie jurken ook, van o.a Elie Saab en Ungaro.
Over veel geld gesproken voor een trouwjurk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, mooie site is dat. De gekleurde trouwjurken die ik heb geplaatst komen daar ook vandaan.
Sylvie Meis had trouwens ook een trouwjurk van Elie Saab. Heeft ¤100.000 gekost.
Op de een of andere manier heeft het wel wat, die jurk van Casablanca. Maar hehe wel redelijk apart. Ik denk niet dat ik er zelf in zou willen trouwen, maar vind hem wel heel mooi. Mooi uitgesneden.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:18 schreef DarkElf het volgende:
Kwam dit net tegen:
[afbeelding][afbeelding]
En je zag het er niet eens aan afquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, mooie site is dat. De gekleurde trouwjurken die ik heb geplaatst komen daar ook vandaan.
Sylvie Meis had trouwens ook een trouwjurk van Elie Saab. Heeft ¤100.000 gekost.
ze had iig geen centen meer voor de kapperquote:Op maandag 4 juli 2005 15:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En je zag het er niet eens aan af
Dat heb ik dus ook. Ik heb een veel te lichte huid voor een witte jurk (helaas). Licht-blauw of iets met groentinten zou me echt veel mooier staan. Maar je hebt wel minder keus denk ik als je niet voor een witte jurk gaat? De gekleurde jurken uit dit topic vind ik namelijk gelijk weer veel te modern. Klassieke jurken zijn naar mijn mening veel mooier.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:37 schreef Levitation het volgende:
Dit vind ik een mooie jurkDenk wel dat ik niet voor spierwit zou kiezen, liever gebrokenwit of roomwit. En eigenlijk denk ik dat licht-blauw of staalblauw mij mooier zou staan dan wit.
koop een witte jurk en verf het met van die textielverf in poedervormquote:Op maandag 4 juli 2005 17:17 schreef Geartsjuh het volgende:
Wat een mooie jurken allemaal!![]()
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik heb een veel te lichte huid voor een witte jurk (helaas). Licht-blauw of iets met groentinten zou me echt veel mooier staan. Maar je hebt wel minder keus denk ik als je niet voor een witte jurk gaat? De gekleurde jurken uit dit topic vind ik namelijk gelijk weer veel te modern. Klassieke jurken zijn naar mijn mening veel mooier.
Inderdaad, dat haar was vreselijk. Vooral toen ze eenmaal die sluier had afgedaan stak het alle kanten opquote:Op maandag 4 juli 2005 15:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ze had iig geen centen meer voor de kapper
los haar bij een bruid vind ik zelf dus echt niet staan
Ik denk dat ik mijn schoonzus aan het werk zet, ze is coupeuse en maakt maat-kleding. Haar bedrijfje heet Esperanza Designs.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:17 schreef Geartsjuh het volgende:
Wat een mooie jurken allemaal!![]()
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik heb een veel te lichte huid voor een witte jurk (helaas). Licht-blauw of iets met groentinten zou me echt veel mooier staan. Maar je hebt wel minder keus denk ik als je niet voor een witte jurk gaat? De gekleurde jurken uit dit topic vind ik namelijk gelijk weer veel te modern. Klassieke jurken zijn naar mijn mening veel mooier.
Van welke ontwerper zijn deze? Kon het niet terugvinden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:06 schreef schatje het volgende:
mooie foto´s
Plaatjes komen van deze site.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:41 schreef merdeka het volgende:
[..]
Van welke ontwerper zijn deze? Kon het niet terugvinden.
Ik vind vooral de laatste supermooi!
oef wat mooi allemaal!quote:
Ja! Die had ik dus ook gezien vanmiddag, maar ik kreeg het plaatje er niet uit!quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:13 schreef merdeka het volgende:
oef wat mooi allemaal!
Op die site staat ook een jurk genaamd Gante, vrij eenvoudig maar zó mooi dat ik er direct in zou willen trouwen!
En nou niet gelijk weer door gaan denken BEquote:![]()
WTF ¤ 100.000 ? serieus.. ( vond hem niet eens mooiquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk niks!quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:41 schreef MissBliss het volgende:
En nou niet gelijk weer door gaan denken BE![]()
La Sposaquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:04 schreef PeRi het volgende:
Deze is echt super:
[afbeelding]
Welke designer komt di vandaan?
volgens de site ergens tussen de 1000 en de 1500 dollarquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wow
Is dit eigenlijk een beetje betaalbaar?
Dat valt dus wel mee, meestal zijn de jurken die ik aanwijs handgemaakt o.i.d. en kosten ze heeeel veeelquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:21 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
volgens de site ergens tussen de 1000 en de 1500 dollar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |