Wow, jurk 3 is echt heel mooi! Als ik 1 dag in zo'n jurk mag rondlopen, vind ik het al goedquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:57 schreef Mylene het volgende:
TS trapt af met Vera Wang:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
meer plaatjes, groter en van de achterkant, zijn te vinden op: verawang.com
Wees zo vrij om dit topic aan te vullen met andere prachtige creaties.
Gelukkig maar dan, zelden zo'n lelijke jurk gezien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:03 schreef Drive-r het volgende:
Hm. Eerste kerel in dit topic waarschijnlijk, maar toevallig weet ik al lang wat mijn vriendin (nee, nog geen verloofde) wil:
[ afbeelding ]
Giambattisa Valli, nergens te vinden...
Die laatste twee zijn echt geweldigquote:Op donderdag 9 december 2010 14:20 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Prachtige structuur, ziet er vederlicht uit
.
Prachtigquote:Op zondag 1 mei 2011 17:39 schreef Mylene het volgende:
Natuurlijk vast inmiddels ook elders besproken op FOK!, maar ik schop dit topic toch nog even omhoog voor de trouwjurk van Kate Middleton. Hij is dus van Alexander McQueen. En het schijnt dat hij samen met een avondjurk 68.000 dollar heeft gekost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er ook niet kapot van. Vond de jurk van het bruidsmeisje dat de sleep droeg mooierquote:Op zondag 1 mei 2011 18:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind het geen mooie jurk. Te lange sleep, die mouwen niet mooi en de jurk valt ook niet mooi vind ik (een beetje raar gekreukeld op de 2e en 4e foto).
Haar make-up vind ik ook niet echt mooi gedaan, ze ziet er veel ouder uit dan dat ze is.
Pfoe wat heb ik veel op te merken
Wauwquote:Op donderdag 9 december 2010 14:20 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Prachtige structuur, ziet er vederlicht uit
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |