abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 november 2005 @ 01:08:42 #101
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_32362198
Apart broekpak..

Weer eens wat anders! Celtic.

Lazaro (onderste 6) is inmiddels m'n favo designer
pi_32382062
Zucht... Romance
pi_32385104
mooie jurken zeg. Het wordt moeilijk kiezen als ik ooit ga trouwen
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_42233923
quote:
Trouwjurk Mabel straks te koop bij H&M
We hadden het gerucht al genoteerd, maar de echte exclusieve primeur gaat naar het Amerikaanse blad Women's Wear Daily (WWD). De cover van dat blad werd gisteren opgesierd door een bijzondere trouwfoto gemaakt door het Nederlandse fotografenduo Inez van Lamsweerde, Vinoodh Matadin van dat andere beroemde modeduo Viktor & Rolf.

Het gaat om de eerste foto van de speciale collectie die Viktor & Rolf ontwierpen voor Hennes & Mauritz. Het is een plaatje van een sierlijke ménage-à-trois, van links naar rechts Rolf Snoeren, een bruid in jurk met strik, en rechts Viktor Horsting.

Mabel
Viktor en Rolf (beiden in alternatieve, mooie smoking op de foto) zorgen ervoor dat vanaf half oktober, de precieze datum maakt H&M nog bekend, iedere bruid er een beetje kan uitzien als Mabel van Oranje op haar trouwdag in die fantasievolle creatie van het succesvolle duo.

Trad Mabel het huwelijk in met een overdaad van strikken, de H&M bruid moet het doen met een grote strik aan de bovenzijde over de buste. En een met golvende ruches afgezette split tot aan de grond.

En dat alles voor slechts 298 euro, volgens WWD.
bron

[ Bericht 3% gewijzigd door Mylene op 17-10-2007 09:59:51 ]
pi_42234068
Die jurk van Mabel zou ik nog niet willen Zelfs niet al kreeg ik er geld bij uit......
pi_42234123
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:35 schreef Koningin het volgende:
Die jurk van Mabel zou ik nog niet willen Zelfs niet al kreeg ik er geld bij uit......
eensch, maar goed over smaak valt niet te twisten, zo zullen er ook een hoop hem wel schitterend vinden.. denk ik
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_42234171
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:35 schreef Koningin het volgende:
Ik vond hem ook niet mooi. Teveel strikjes toestanden. Maar de H&M versie is aangepast.
pi_42238638
Die van Raffaelli vind ik ook erg mooi! Maar deze ook:

http://www.sonja.nl/storage/vrouwen/images/groot/josephine.jpg
pi_42239267

is dit renate verbaan?!

o en de trui jurk van jessica simpson (ook van Vera Wang)

B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
~met dank aan Trancethrust
pi_42241560
pi_42279456

Apart

Fotospam maar wel mooie

hopelijk zijn ze te zien, want ik moest me wel eerst registreren bij die site om bij de jurken te kunnen kijken..
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_42288831
Wie is die ontwerper?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_42311753
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:51 schreef Beaker het volgende:
Wie is die ontwerper?
Verschillende, het kwam in ieder geval uit de Kleinfeld Collection.
Op die site staat een hele lijst met ontwerpers
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_42312095
mooie jurken zeg
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_42359798
Mag ik jullie dames hartelijk bedanken voor dit topic? Mijn verloofde en ik zijn op zoek naar een geschikte trouwjurk (en zoals jullie weten is de jurk verreweg het belangrijkste) en ik heb hier wat inspiratie gekregen. Wel zou ik graag ook bronvermelding zien zodat ik op de websites ook andere jurken kan zien of waar ik een jurk uberhaupt vandaan zou kunnen halen (toch wel handig op te weten waar de winkel is )
It's better to reign in hell than to serve in heaven
pi_42360100
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:21 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Mag ik jullie dames hartelijk bedanken voor dit topic? Mijn verloofde en ik zijn op zoek naar een geschikte trouwjurk (en zoals jullie weten is de jurk verreweg het belangrijkste) en ik heb hier wat inspiratie gekregen. Wel zou ik graag ook bronvermelding zien zodat ik op de websites ook andere jurken kan zien of waar ik een jurk uberhaupt vandaan zou kunnen halen (toch wel handig op te weten waar de winkel is )
Even rechtermuisknop klikken op de foto en dan kijken bij "eigenschappen" of "properties". Daar staat de URL van de foto... kun je meteen zien van welke website de foto komt.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:07:24 #117
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_42859499

dit was mijn 2de keus.
Ik heb nou heel iets anders gekocht!
pi_42860786
Ik had al bijna mijn jurk uitgezocht.. Al ga ik niet eens trouwen
Een vriendin van me had een boek met een paar jurken die ik helemaal perfect vond, maar dat boek heeft ze niet meer, en nu kan ik niets vinden wat op die jurken leek
Eentje had prachtige kanten mouwtjes, maar dan niet heel netjes, maar echt heel sprookjesachtig

Nog een paar mooie trouwens:

(Van: http://www.aperfectchoice.co.uk )
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_42864254
Ik zag gisteren op het station in Leeuwarden een bruid met de prachtigste jurk die ik ooit heb gezien. Beetje barok-achtige stijl. Het strakke lijfje (met baleinen afgezet met gouden bies) was aan de bovenkant afgezet met witte en rode roosjes. De jurk was vrij eenvoudig maar toch heel 'rijk'. Het was ook een hele mooie vrouw.

Ik wil helemaal niet trouwen, maar oh, die jurken...
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:03:16 #120
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_42864314
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik zag gisteren op het station in Leeuwarden een bruid met de prachtigste jurk die ik ooit heb gezien. Beetje barok-achtige stijl. Het strakke lijfje (met baleinen afgezet met gouden bies) was aan de bovenkant afgezet met witte en rode roosjes. De jurk was vrij eenvoudig maar toch heel 'rijk'. Het was ook een hele mooie vrouw.

Ik wil helemaal niet trouwen, maar oh, die jurken...
Je zou bijna om die reden gaan trouwen?
pi_42864360
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:03 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je zou bijna om die reden gaan trouwen?
Nou, inderdaad ja. Want bij wat voor gelegenheid kun je anders zo'n jurk aandoen? Was ik maar in de barok geboren.
pi_42866477
De trouwjurk ontworpen door Viktor en Rolf voor de H&M, wereldwijd 1000 examplaren.

Ik vind 'm niet mooi.

[ Bericht 15% gewijzigd door Mylene op 17-10-2007 09:27:12 ]
pi_42866533
Ik vind hem zelfs uitgesproken lelijk...
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:37:16 #124
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_42866550
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:05 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nou, inderdaad ja. Want bij wat voor gelegenheid kun je anders zo'n jurk aandoen? Was ik maar in de barok geboren.
Wanneer is de bruiloft?
  † In Memoriam † zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:30:48 #125
43556 miss_dynastie
pi_42872028
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:34 schreef schatje het volgende:
De trouwjurk ontworpen door Viktor en Rolf voor de H&M, wereldwijd 1000 examplaren.

[afbeelding]

Ik vind 'm niet mooi.
Oh mijn hemel, een strik op je tieten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')