bronquote:Trouwjurk Mabel straks te koop bij H&M
We hadden het gerucht al genoteerd, maar de echte exclusieve primeur gaat naar het Amerikaanse blad Women's Wear Daily (WWD). De cover van dat blad werd gisteren opgesierd door een bijzondere trouwfoto gemaakt door het Nederlandse fotografenduo Inez van Lamsweerde, Vinoodh Matadin van dat andere beroemde modeduo Viktor & Rolf.
Het gaat om de eerste foto van de speciale collectie die Viktor & Rolf ontwierpen voor Hennes & Mauritz. Het is een plaatje van een sierlijke ménage-à-trois, van links naar rechts Rolf Snoeren, een bruid in jurk met strik, en rechts Viktor Horsting.
Mabel
Viktor en Rolf (beiden in alternatieve, mooie smoking op de foto) zorgen ervoor dat vanaf half oktober, de precieze datum maakt H&M nog bekend, iedere bruid er een beetje kan uitzien als Mabel van Oranje op haar trouwdag in die fantasievolle creatie van het succesvolle duo.
Trad Mabel het huwelijk in met een overdaad van strikken, de H&M bruid moet het doen met een grote strik aan de bovenzijde over de buste. En een met golvende ruches afgezette split tot aan de grond.
En dat alles voor slechts 298 euro, volgens WWD.
eensch, maar goed over smaak valt niet te twisten, zo zullen er ook een hoop hem wel schitterend vinden.. denk ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:35 schreef Koningin het volgende:
Die jurk van Mabel zou ik nog niet willenZelfs niet al kreeg ik er geld bij uit......
Ik vond hem ook niet mooi. Teveel strikjes toestanden. Maar de H&M versie is aangepast.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:35 schreef Koningin het volgende:
Die jurk van Mabel zou ik nog niet willenZelfs niet al kreeg ik er geld bij uit......
Verschillende, het kwam in ieder geval uit de Kleinfeld Collection.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:51 schreef Beaker het volgende:
Wie is die ontwerper?
Even rechtermuisknop klikken op de foto en dan kijken bij "eigenschappen" of "properties". Daar staat de URL van de foto... kun je meteen zien van welke website de foto komt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:21 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Mag ik jullie dames hartelijk bedanken voor dit topic? Mijn verloofde en ik zijn op zoek naar een geschikte trouwjurk (en zoals jullie weten is de jurk verreweg het belangrijkste) en ik heb hier wat inspiratie gekregen. Wel zou ik graag ook bronvermelding zien zodat ik op de websites ook andere jurken kan zien of waar ik een jurk uberhaupt vandaan zou kunnen halen (toch wel handig op te weten waar de winkel is)
Je zou bijna om die reden gaan trouwen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik zag gisteren op het station in Leeuwarden een bruid met de prachtigste jurk die ik ooit heb gezien. Beetje barok-achtige stijl. Het strakke lijfje (met baleinen afgezet met gouden bies) was aan de bovenkant afgezet met witte en rode roosjes. De jurk was vrij eenvoudig maar toch heel 'rijk'. Het was ook een hele mooie vrouw.
Ik wil helemaal niet trouwen, maar oh, die jurken...
Nou, inderdaad ja. Want bij wat voor gelegenheid kun je anders zo'n jurk aandoen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je zou bijna om die reden gaan trouwen?
Wanneer is de bruiloft?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, inderdaad ja. Want bij wat voor gelegenheid kun je anders zo'n jurk aandoen?Was ik maar in de barok geboren.
Oh mijn hemel, een strik op je tietenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:34 schreef schatje het volgende:
De trouwjurk ontworpen door Viktor en Rolf voor de H&M, wereldwijd 1000 examplaren.
[afbeelding]
Ik vind 'm niet mooi.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |