Plaatjes komen van deze site.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:41 schreef merdeka het volgende:
[..]
Van welke ontwerper zijn deze? Kon het niet terugvinden.
Ik vind vooral de laatste supermooi!
oef wat mooi allemaal!quote:
Ja! Die had ik dus ook gezien vanmiddag, maar ik kreeg het plaatje er niet uit!quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:13 schreef merdeka het volgende:
oef wat mooi allemaal!
Op die site staat ook een jurk genaamd Gante, vrij eenvoudig maar zó mooi dat ik er direct in zou willen trouwen!
En nou niet gelijk weer door gaan denken BEquote:![]()
WTF ¤ 100.000 ? serieus.. ( vond hem niet eens mooiquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, mooie site is dat. De gekleurde trouwjurken die ik heb geplaatst komen daar ook vandaan.
Sylvie Meis had trouwens ook een trouwjurk van Elie Saab. Heeft ¤100.000 gekost.
Ik denk niks!quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:41 schreef MissBliss het volgende:
En nou niet gelijk weer door gaan denken BE![]()
La Sposaquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:04 schreef PeRi het volgende:
Deze is echt super:
[afbeelding]
Welke designer komt di vandaan?
volgens de site ergens tussen de 1000 en de 1500 dollarquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wow
Is dit eigenlijk een beetje betaalbaar?
Dat valt dus wel mee, meestal zijn de jurken die ik aanwijs handgemaakt o.i.d. en kosten ze heeeel veeelquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:21 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
volgens de site ergens tussen de 1000 en de 1500 dollar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |