Zo praat je niet tegen deze Adonisquote:
Als je toch zo'n Adonis bent, post dan maar een foto, kunnen de dames m beoordelenquote:
Dat heb ik niet nodigquote:Op maandag 27 juni 2005 22:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je toch zo'n Adonis bent, post dan maar een foto, kunnen de dames m beoordelen
Goddeloosquote:
Stuart, maar ik betwijfel hetquote:Op maandag 27 juni 2005 22:27 schreef Bengeltje het volgende:
Waar is die Adonis?
Misschien is het beter om mezelf naar beneden te halen, dan krijg ik misschien wat minder aandacht van al die vrouwen op straat enzoquote:
Oh ik heb nog wel wat archiefmateriaal liggen anders hoorquote:
Niks mis met zijn lijf hoor, maar goddelijk....quote:
Wil de mod die verantwoordelijk is voor deze actie zich melden? Vind m welquote:
Ik verbied het je bij dezequote:Op maandag 27 juni 2005 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb nog wel wat archiefmateriaal liggen anders hoor
Hou het gezelligquote:Op maandag 27 juni 2005 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks mis met zijn lijf hoor, maar goddelijk....
Nee, op straffe van een dwangsom ad. ¤ 5.000,00 voor elk uur dat mijn foto online zou staanquote:
Van een kale kip kan je niet plukkenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, op straffe van een dwangsom ad. ¤ 5.000,00 voor elk uur dat mijn foto online zou staan![]()
MutZquote:Op maandag 27 juni 2005 22:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wil de mod die verantwoordelijk is voor deze actie zich melden? Vind m welnamelijk
Nee precies, dus kom maar met die foto'squote:Op maandag 27 juni 2005 22:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Van een kale kip kan je niet plukken![]()
Hee, d'r is niks mis mee zeg ik tochquote:
Van MutZ kan ik het ook hebbenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MutZof buzzer, iemand anders kan ik me niet voorstellen
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MutZof buzzer, iemand anders kan ik me niet voorstellen
True, soms , heel soms is daar wat leuks te lezenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Bij vlagen komt er wel iets grappigs voorbij hoor, echt waar
Het is wel íets vaker hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 22:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True, soms , heel soms is daar wat leuks te lezen![]()
Ik volg je voorbeeld over een minuut of 10quote:
Bye Esquote:Op maandag 27 juni 2005 22:41 schreef es70 het volgende:
Ik voel me niet meer exclusief als Stuartfan. Tijd om te gaan dus
. Dag allemaal
.
Stu:![]()
(voor wat het waard is....
)
Sweet dreams Esquote:Op maandag 27 juni 2005 22:41 schreef es70 het volgende:
. Dag allemaal
.
)
Slaap lekker esquote:Op maandag 27 juni 2005 22:41 schreef es70 het volgende:
. Dag allemaal
.
)
En was het wat?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
en de film is afgelopen
Diarios de motocicleta
Tot later en eet smakelijkquote:Op maandag 27 juni 2005 22:44 schreef Gizmore het volgende:
Ik ga ff naar de snackbar enzoStraks terug..
IN dat geval: What took ya so long?quote:
Muhahaha je verbleekt naast mijn lichaamquote:
Nog welquote:Op maandag 27 juni 2005 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IN dat geval: What took ya so long?het is hier al tijden dolle pret
jij bent godde-loser?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:59 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Muhahaha je verbleekt naast mijn lichaam![]()
hoiquote:Op maandag 27 juni 2005 22:59 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Muhahaha je verbleekt naast mijn lichaam![]()
Ben benieuwd hoe "knap" jij bentquote:Op maandag 27 juni 2005 23:03 schreef Beach het volgende:
Morgen ga ik met 4-5 meisjes wat doen.
1 is bezet en schijnt bij mij in de klas gezeten te hebbendan zal ze wel lelijk zijn
![]()
Andere is heel fout en denkt dat ze verkering heeft met mn beste vriend.
Gelukkig nog drie lekkere anderen volgens mn vriend die het geregeld heeft![]()
![]()
Morgen verslag, en ik hoop dat door de alcohol één van die lekkere iets losser wordt![]()
![]()
moet je dat nog vragen?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O ben jij die Adonis die ze hier zochten ?![]()
kennelijk, hij durfde niet meerquote:Op maandag 27 juni 2005 23:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zij zochten, ik niet![]()
Is flash nu ook weg?
Jou iets niet duidelijk ?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was mij ook niet helemaal duidelijk
het meeste is mij duidelijk, alleen sommige vrouwen kunnen nogal eens vaag zijnquote:Op maandag 27 juni 2005 23:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jou iets niet duidelijk ?
Bestaat dat ? uhm ja duidelijk , je zegt het net![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het meeste is mij duidelijk, alleen sommige vrouwen kunnen nogal eens vaag zijn
Jij deed datquote:Op maandag 27 juni 2005 23:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan moet je daar ook niet over beginnen![]()
Zou zeggen doe het en ik doe meequote:Op maandag 27 juni 2005 23:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Moet je daar gewoon niet op in gaan, dus.. Nu weer even gezellig
Lekkers in de richting van: BIER? of iets andersquote:Op maandag 27 juni 2005 23:23 schreef D.Rose het volgende:
*ff iets lekkers pakt
iets andersquote:Op maandag 27 juni 2005 23:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Lekkers in de richting van: BIER? of iets anders
@B: zo goed?
Muhahahaha nu al slapenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:06 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen, welterusten allemaal![]()
Bengel![]()
Nee vroeg het eigenlijk aan D. maar goed, kom jij dan maar met iets beters in dat gevalquote:Op maandag 27 juni 2005 23:28 schreef Bengeltje het volgende:
Vraag je dat aan mij![]()
Ik vind bier![]()
![]()
maar voor de rest, goede poging
Ik wacht op jou volgende pogingquote:Op maandag 27 juni 2005 23:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee vroeg het eigenlijk aan D. maar goed, kom jij dan maar met iets beters in dat geval
Nóg een pogingquote:Op maandag 27 juni 2005 23:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wacht op jou volgende poging
even wat te drinken halen![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Stuart durfde het niet aan om een foto te posten
Kan me niet voorstellen dat iemand daar op zat te wachten trouwens, maar goed, jij wel dusquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand daar op zat te wachten trouwens, maar goed, jij wel dus
Dat dacht ik alquote:Op maandag 27 juni 2005 23:42 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ben een beetje nieuwsgierig van aard
![]()
daar staan zeker ook geen pics in?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat dacht ik alMaar goed, moet je zn fotoboek maar volspammen, misschien werkt dat wel..
Staat er eentje, van toen ie nog klein was.. Ow wacht, echt groot istie nooit geworden als ik het zo hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 23:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
daar staan zeker ook geen pics in?![]()
maargoed t is een plan![]()
Slaap lekker D.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:48 schreef D.Rose het volgende:
beetje te rustig hier als je het mij vraagt
ik ga ook maar richting bed
welterusten allen
B
Beetje dood inderdaad hier.. Later D.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:48 schreef D.Rose het volgende:
beetje te rustig hier als je het mij vraagt
ik ga ook maar richting bed
welterusten allen
B
Sssttt... Dat maakt niet uit natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 23:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oudere he![]()
Daarbij keek jij eerst, nieuwsgierig aagje
idd, stondenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sssttt... Dat maakt niet uit natuurlijkTrouwens, er stonden toch eerst foto's op?
HEEquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
idd, stonden![]()
Niet gezien zeker![]()
Hai Rene
Ik kan het me vaag herinneren, maar niet meer hoe die foto's er nu uit zagenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
idd, stonden![]()
Niet gezien zeker![]()
Hai Rene
Ik hik steedsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
oei dat is niet goed, ik maak dat ik weg kom
Welterusten Rene![]()
Wil je een eerlijk of een gezellig antwoord?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:05 schreef Dr_Flash het volgende:
hebben we er weer een beetje zin in op deze stralende dag?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een gezellig antwoord?
Hoi.
same herequote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een gezellig antwoord?
Ik heb er hartstikke veel zin in op deze zonnige dagquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe maar een gezellig antwoord dan![]()
Hoi Es
tizzer?
dat gevoel heb ik hier op t werk onafhankelijk van t weerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:30 schreef buzzer het volgende:
goedemorgen allemaal
toch wel zonde om binnen te zitten met dit mooie weer..
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik hier op t werk onafhankelijk van t weer
hier worden momenteel spijkers met koppen geslagen, dus dat geeft wel voldoeningquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik hier op t werk onafhankelijk van t weer
Werk je in een timmerfabriek ineens?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
hier worden momenteel spijkers met koppen geslagen, dus dat geeft wel voldoening
quote:
tikkie, spijkers......quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
hier worden momenteel spijkers met koppen geslagen, dus dat geeft wel voldoening
zo vroeg mogen eitjes welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werk je in een timmerfabriek ineens?
jaaa was te makkelijk, okee![]()
Kom, ik sla wel even een motorkap over je hoofd heenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:35 schreef dolle_hond het volgende:
hoe moet je je verkleden als auto-onderdeel
Ga als bandquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:35 schreef dolle_hond het volgende:
hoe moet je je verkleden als auto-onderdeel
Je kan je in een mega-grote bougie hijsenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:38 schreef dolle_hond het volgende:
je kunt ergens in belgie iets winnen als je als auto-onderdeel verkleed naar een feest komt.
ik zou een zwart latex pak aandoen met een verchroomd ventiel om m'n...uh....ventielquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan je in een mega-grote bougie hijsen
Wat kan je eigenlijk winnen?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zou een zwart latex pak aandoen met een verchroomd ventiel om m'n...uh....ventiel
ik denk een prijsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
De vraag blijft, wat kan je winnen?![]()
eejjjjjjjquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:10 schreef heijx het volgende:
Goeiesmorregens!
Of het is een synoniem voor de plaat poetsen.![]()
Nacie? Heb kennelijk iets gemist. Dat was een optie?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:30 schreef heijx het volgende:
Keej, het is geen Nacie geworden, maar Alexia Juliana Marcella Laurentien.
LexJuul voor intimi.![]()
Ik gokte op Ignacia Mercedes nog wat...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nacie? Heb kennelijk iets gemist. Dat was een optie?
1 portie Nacie, sambal bij
Mercedes? Oranje is nogal Volvo-mindedquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:38 schreef heijx het volgende:
[..]
Ik gokte op Ignacia Mercedes nog wat...
Is geen soep......... Is voor handen
Met een bezettingsgraad van 172 %, dan komt het vast goedquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:40 schreef buzzer het volgende:
Ik zal er vandaag en morgen weinig zijn. Ik moet een compleet schaduwrooster maken met een fictieve andere lokaalindeling. Leuk klusje voor de dinsdag en de woensdag. Het moet donderdag klaar
Achmeaquote:
What he said.quote:Hai Dude![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Amalia
Alexia
What's next?
Anastasia
Anthrophobia
Arachnea
Namen die met een A beginnen EN eindigen
Hai Dude![]()
![]()
een skoda felica oidquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
De vraag blijft, wat kan je winnen?![]()
Afasiaquote:
Tsja en toch hoorde ik hem vanmorgen pas...sorrie!quote:
het is je vergevenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:40 schreef passie66 het volgende:
[..]
Tsja en toch hoorde ik hem vanmorgen pas...sorrie!
goed ideequote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:34 schreef dolle_hond het volgende:
lunch
och, wat in het vat zit verzuurt niet!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
PZA mexicanDuurt alleen nog wel een kwartier voor ie klaar is..
geen pizza met lunchquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das waar maar ik heb zo'n trek; het is dan ook gelijk mn ontbijtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:43 schreef passie66 het volgende:
[..]
och, wat in het vat zit verzuurt niet!
nog nooit gehad zon mexican pizza eigenlijk..ik koop altijd die mozarella pizaatjes van de lidl...en beleg die dan rijkelijk met sjampignons en spaanse pepersquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gewoon een keer voor de afwisseling, ik eet normaal al zoveel brood..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
geen pizza met lunch
gewoon boterham
Van dat soort hadden we ook nog liggen, maar daar had ik even geen trek inquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:45 schreef passie66 het volgende:
[..]
nog nooit gehad zon mexican pizza eigenlijk..ik koop altijd die mozarella pizaatjes van de lidl...en beleg die dan rijkelijk met sjampignons en spaanse pepers![]()
1x een PZA geprobeerd, maar die was echt goorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, smaken verschillen he.. En uiteraard vind ik ook lang niet alle pizza's lekkerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
1x een PZA geprobeerd, maar die was echt goor
Soort pizza, had je paar jaar geleden ook van die reclames van op tv..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:50 schreef dolle_hond het volgende:
pza?
ik vind pizza's heerlijk, alleen Iglo kan er niets vanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, smaken verschillen he.. En uiteraard vind ik ook lang niet alle pizza's lekker![]()
Er zijn inderdaad veel betere pizza's maar ja, had ff niks anders liggenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik vind pizza's heerlijk, alleen Iglo kan er niets van
peper en mozzarella is wel een ideale combinatie ja. Veel pesto er bij ookquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:45 schreef passie66 het volgende:
[..]
nog nooit gehad zon mexican pizza eigenlijk..ik koop altijd die mozarella pizaatjes van de lidl...en beleg die dan rijkelijk met sjampignons en spaanse pepers![]()
VEEL vooral hequote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
peper en mozzarella is wel een ideale combinatie ja. Veel pesto er bij ook![]()
geschuif? wat ben je aan het doen danquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:10 schreef buzzer het volgende:
pffff, ik krijg het warm van al dat geschuif
lekker tochquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:10 schreef buzzer het volgende:
pffff, ik krijg het warm van al dat geschuif
radioactief nog welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
maar ik heb de pistoletjes weer op. nou f een bakkie radioactief slootwater en dan ga ik weer aan het werk
kleurrijk dusquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
maar ik heb de pistoletjes weer op. nou f een bakkie radioactief slootwater en dan ga ik weer aan het werk
gedaanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
update je sig ff hondje
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:30 schreef D.Rose het volgende:
in de bergen van Zwitserland.... Jodelediejodeledideej
Wat is er D., speel je kleine jodeljongenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:30 schreef D.Rose het volgende:
zie vorige postquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is er D., speel je kleine jodeljongen
dat bgreep ikquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ja sorry hoor, maar ik heb geen flauw idee wat je bedoelt
als in oude muzieknummersquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja dat was duidelijk.. Maar wat bedoel je dan met klassiekers?
je kent alleen maar nummers van na je geboortequote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben niet oud, dus dat kan ik moeilijk weten![]()
Bijna wel jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je kent alleen maar nummers van na je geboorte
Je bent dus niet echt muziekliefhebber danquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Bijna wel jaOp een paar nummers na, maar het is niet bepaald zo dat ik weet hoe al die nummers heten. Kan toch ook gewoon zijn dat het je niet bekend voor komt?
Oude muziek is niet echt wat voor mij, werksequote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je bent dus niet echt muziekliefhebber dan
Zonde, je mist wat
Middag Rene..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:02 schreef Renesite het volgende:
Pompiedommm
ik heb ook niet veel met muziek die ouder is dan ikquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Bijna wel jaOp een paar nummers na, maar het is niet bepaald zo dat ik weet hoe al die nummers heten. Kan toch ook gewoon zijn dat het je niet bekend voor komt?
angelique!!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:30 schreef D.Rose het volgende:
Jij welquote:
Hoi Speedyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |