quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zou een zwart latex pak aandoen met een verchroomd ventiel om m'n...uh....ventiel
ik denk een prijsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
De vraag blijft, wat kan je winnen?![]()
eejjjjjjjquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:10 schreef heijx het volgende:
Goeiesmorregens!
Of het is een synoniem voor de plaat poetsen.![]()
Nacie? Heb kennelijk iets gemist. Dat was een optie?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:30 schreef heijx het volgende:
Keej, het is geen Nacie geworden, maar Alexia Juliana Marcella Laurentien.
LexJuul voor intimi.![]()
Ik gokte op Ignacia Mercedes nog wat...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nacie? Heb kennelijk iets gemist. Dat was een optie?
1 portie Nacie, sambal bij
Mercedes? Oranje is nogal Volvo-mindedquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:38 schreef heijx het volgende:
[..]
Ik gokte op Ignacia Mercedes nog wat...
Is geen soep......... Is voor handen
Met een bezettingsgraad van 172 %, dan komt het vast goedquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:40 schreef buzzer het volgende:
Ik zal er vandaag en morgen weinig zijn. Ik moet een compleet schaduwrooster maken met een fictieve andere lokaalindeling. Leuk klusje voor de dinsdag en de woensdag. Het moet donderdag klaar
Achmeaquote:
What he said.quote:Hai Dude![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Amalia
Alexia
What's next?
Anastasia
Anthrophobia
Arachnea
Namen die met een A beginnen EN eindigen
Hai Dude![]()
![]()
een skoda felica oidquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
De vraag blijft, wat kan je winnen?![]()
Afasiaquote:
Tsja en toch hoorde ik hem vanmorgen pas...sorrie!quote:
het is je vergevenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:40 schreef passie66 het volgende:
[..]
Tsja en toch hoorde ik hem vanmorgen pas...sorrie!
goed ideequote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:34 schreef dolle_hond het volgende:
lunch
och, wat in het vat zit verzuurt niet!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
PZA mexicanDuurt alleen nog wel een kwartier voor ie klaar is..
geen pizza met lunchquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das waar maar ik heb zo'n trek; het is dan ook gelijk mn ontbijtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:43 schreef passie66 het volgende:
[..]
och, wat in het vat zit verzuurt niet!
nog nooit gehad zon mexican pizza eigenlijk..ik koop altijd die mozarella pizaatjes van de lidl...en beleg die dan rijkelijk met sjampignons en spaanse pepersquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gewoon een keer voor de afwisseling, ik eet normaal al zoveel brood..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
geen pizza met lunch
gewoon boterham
Van dat soort hadden we ook nog liggen, maar daar had ik even geen trek inquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:45 schreef passie66 het volgende:
[..]
nog nooit gehad zon mexican pizza eigenlijk..ik koop altijd die mozarella pizaatjes van de lidl...en beleg die dan rijkelijk met sjampignons en spaanse pepers![]()
1x een PZA geprobeerd, maar die was echt goorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, smaken verschillen he.. En uiteraard vind ik ook lang niet alle pizza's lekkerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
1x een PZA geprobeerd, maar die was echt goor
Soort pizza, had je paar jaar geleden ook van die reclames van op tv..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:50 schreef dolle_hond het volgende:
pza?
ik vind pizza's heerlijk, alleen Iglo kan er niets vanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, smaken verschillen he.. En uiteraard vind ik ook lang niet alle pizza's lekker![]()
Er zijn inderdaad veel betere pizza's maar ja, had ff niks anders liggenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik vind pizza's heerlijk, alleen Iglo kan er niets van
peper en mozzarella is wel een ideale combinatie ja. Veel pesto er bij ookquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:45 schreef passie66 het volgende:
[..]
nog nooit gehad zon mexican pizza eigenlijk..ik koop altijd die mozarella pizaatjes van de lidl...en beleg die dan rijkelijk met sjampignons en spaanse pepers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |