Nóg een pogingquote:Op maandag 27 juni 2005 23:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wacht op jou volgende poging
even wat te drinken halen![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Stuart durfde het niet aan om een foto te posten
Kan me niet voorstellen dat iemand daar op zat te wachten trouwens, maar goed, jij wel dusquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand daar op zat te wachten trouwens, maar goed, jij wel dus
Dat dacht ik alquote:Op maandag 27 juni 2005 23:42 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ben een beetje nieuwsgierig van aard
![]()
daar staan zeker ook geen pics in?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat dacht ik alMaar goed, moet je zn fotoboek maar volspammen, misschien werkt dat wel..
Staat er eentje, van toen ie nog klein was.. Ow wacht, echt groot istie nooit geworden als ik het zo hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 23:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
daar staan zeker ook geen pics in?![]()
maargoed t is een plan![]()
Slaap lekker D.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:48 schreef D.Rose het volgende:
beetje te rustig hier als je het mij vraagt
ik ga ook maar richting bed
welterusten allen
B
Beetje dood inderdaad hier.. Later D.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:48 schreef D.Rose het volgende:
beetje te rustig hier als je het mij vraagt
ik ga ook maar richting bed
welterusten allen
B
Sssttt... Dat maakt niet uit natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 23:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oudere he![]()
Daarbij keek jij eerst, nieuwsgierig aagje
idd, stondenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sssttt... Dat maakt niet uit natuurlijkTrouwens, er stonden toch eerst foto's op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |