Is Crhis z'n geld al op dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:45 schreef Beautygirl het volgende:
Ik ga ook weer ONM volgen. Ik heb trouwens gehoord dat Victor een verhaallijn krijgt met Julia, en een of andere vage telefoonseks.![]()
Als ze het maar niet in hun hoofd halen om Renée dood te laten gaan.quote:Bettina Berger: "Ik moet de serie uit!"
Die zullen later in het 13e (quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:12 schreef Svensational het volgende:
Zijn Bettina en JP nu de laatste van het oldbie-kliekje.?
Nee, of we daar blij mee moeten zijn...quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:45 schreef Beautygirl het volgende:
Ik ga ook weer ONM volgen. Ik heb trouwens gehoord dat Victor een verhaallijn krijgt met Julia, en een of andere vage telefoonseks.![]()
wat een goed nieuwsquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:00 schreef Brandon19 het volgende:
Bettina Berger (Renee Couwenberg) de eerste die ontslagen is
en Lisetje niet te vergeten!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:12 schreef Svensational het volgende:
Zijn Bettina en JP nu de laatste van het oldbie-kliekje.?
vreemd eigenlijk: 't lijkt me een prima beslissing, maar 't doet toch 'n beetje pijn....quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Het bericht over het stoppen van MvdW staat op NOS-TT P404.
het was op, net als R&WL, maar een alternatief lijkt me wel een terechte compensatiequote:Op woensdag 29 juni 2005 13:17 schreef babette21 het volgende:
vreemd eigenlijk: 't lijkt me een prima beslissing, maar 't doet toch 'n beetje pijn....![]()
Waarom laten ze Jannes en Gyman niet terugkomen om het jongerentekort op te vullen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:30 schreef babette21 het volgende:
ik zag gisteren toevallig 'n filmpje langskomen met beide Jannes'sen [Benja Bruijning en Tim Zweije]
Jannes is ook al te oudquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Waarom laten ze Jannes en Gyman niet terugkomen om het jongerentekort op te vullen?![]()
Jonge acteurs zijn een stuk goedkoper en de jeugdige kijker heeft toch niet door dat ze niet kunnen acteren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:35 schreef pberends het volgende:
Vraag me af waarom ze nog meer moeten verjongen... sinds Onderweg Naar Morgen in ONM is veranderd is er toch alleen maar jong gepeupel bijgekomen?
Arthur is helemaal een ouwe lulquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Jonge acteurs zijn een stuk goedkoper en de jeugdige kijker heeft toch niet door dat ze niet kunnen acteren.
Vraag de gemiddelde jongere wie ze het beste vinden acteren. Ik geef je op een briefje dat Sanne, Hugo, Iris en Lizzy hoog scoren. Arthur en Bettina zijn maar ouwe lullen... weg ermee!![]()
Misschien moeten ze maar gewoon de stekker eruit trekken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:53 schreef Wup het volgende:
misschien komt Victor Hillard wel opvolgen
om de Couwenbergjes uit te roeien............
Of misschien maar niet.. Eerst een seizoen Victor...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze maar gewoon de stekker eruit trekken.![]()
Reken er maar niet op dat hij blijft.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:10 schreef DeTolk het volgende:
Of misschien maar niet.. Eerst een seizoen Victor...
Zou ie nog steeds apatisch zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |