Echt waarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:33 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
He's back!Z'n baantje bij MvdW krijgt geen vervolg aangezien de serie stopt.
eerwraakquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:34 schreef Svensational het volgende:
Stond er bij morgen ook niet dat het levensloze lichaam van Sanne het ziekenhuis werd binnengebracht? Dat zal ook wel Iris moeten zijn.
. Of Elif zint op wraak natuurlijk.
.
ja nu je 't zegt, da's wel 10x logischer....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:34 schreef Svensational het volgende:
Stond er bij morgen ook niet dat het levensloze lichaam van Sanne het ziekenhuis werd binnengebracht? Dat zal ook wel Iris moeten zijn.
.
Het was ook te mooi om waar te zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:39 schreef babette21 het volgende:
ja nu je 't zegt, da's wel 10x logischer....
echt zo'n Carlo-actie![]()
good thinkingquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
En vrijdag ook, want maandag komt er geen herhaling.
Huh... wat is dat voor een flauwe actie?!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
En vrijdag ook, want maandag komt er geen herhaling.
Tja, Yorin is er dan van af. Wat kan hun dat nog aan de reet roesten?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Huh... wat is dat voor een flauwe actie?!
bronquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:00 schreef Brandon19 het volgende:
Jah hoor mensen ik lees net dat Bettina Berger (Renee Couwenberg) de eerste die ontslagen is dus. Wel jammer...
De Hand van de NMO is al duidelijk zichtbaarquote:Op woensdag 29 juni 2005 06:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! En nu weet ik ook hoe Sanne dodelijk gewond raakt: Ilyas' vader neemt wraak op haar, omdat Sanne tegen Elif heeft gepraat over het moment waarop Ilyas haar wilde troosten en dat Sanne 'm begon te kussen. Eerwraak dus!
Wat een vrolijk typje heb je in je user-iconquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:48 schreef Svensational het volgende:
Ja, het wordt een heel spannend en dramatisch einde zegt ze.
quote:Bettina Berger: "Ik moet de serie uit!"
Het kon niet uitblijven: koppen gaan rollen bij 'Onderweg naar Morgen'. De soapserie, die kort geleden door BNN is gered, moet volgens deze omroep verjongen. Het eerste slachtoffer is de sympathieke Bettina Berger die al twaalf jaar, sinds het begin van de serie, de rol van gynaecologe Renée Couwenberg speelt. Haar eerste reactie: "Het is in en in triest...""Tja, zelf heb ik er niets over te zeggen. BNN wil de serie gaan veranderen en verjongen. En dus moeten er mensen weg", zegt Bettina kortaf nadat ze te horen heeft gekregen dat het eind van haar rol als Renée Couwenberg in zicht is. Haar stemming staat in schril contrast met enkele weken geleden, toen ze zo opgelucht was dat de serie, nadat Yorin het liet afweten, door BNN werd gered.
Blij vertelde ze toen: "Ik ben zo gelukkig dat ik dit werk heb, ik wil bij de serie blijven tot aan mijn pensioen..." Nu zegt ze: "Je kunt niet eeuwig geluk hebben. Mijn geluk houdt dus nu op! Toen ik het slechte nieuws hoorde zat ik bij de uitvoerend producent en hoofd drama. We zaten elkaar alledrie aan te gapen. Zij vinden het ook heel vervelend voor me. Maar ja, er is niets aan te doen."
De actrice vervolgt: "Het is voor mij een vreemde gewaarwording. Ik ben nog nooit werkloos geweest. Ik weet ook nog niet precies tot wanneer ik mag blijven. Na de zomerstop ga ik nog enkele weken door met de opnamen. Dat is wel fijn, dan eindigt het voor mij niet zo abrupt." Hoe Renée Couwenberg de serie verlaat staat al vast. "Het wordt een heel spannend en dramatisch einde." Wat de actrice nu gaat doen weet ze nog niet.
"Eerst ga ik eens uitzoeken wat mijn rechten zijn. Daar had ik me nog nooit in verdiept, maar dat is nu wel nodig. Het is een deel van mijn leven én mijn inkomen, wat nu wegvalt. Maar wie weet wat er nog op mijn pad komt... Ik ben net gebeld door mijn collega Dominique van Vliet, haar overkwam verleden jaar hetzelfde. Zij speelt nu in de musical 'Mama Mia' en heeft het reuze naar haar zin. Zij heeft een enorme peptalk tegen me gehouden en ze verzekerde me: 'Er is leven na 'ONM'. Daar vertrouw ik dan maar op!"
Karakters
Dat er bij de serie nog meer koppen gaan rollen, is zeker. Wel verwacht Bettina dat ze voorlopig de enige is, en dat anderen dit pas later in het seizoen te horen zullen krijgen. Inmiddels is aan de acteurs bekendgemaakt dat er twee nieuwe, jonge karakters in de serie zullen komen.
Ook hebben de spelers gesprekken gehad over de inbreng van de NMO (Nederlandse Moslim Omroep). Zij sponsoren de serie, en de makers wilden graag weten of deze omroep ook invloed op de verhaallijnen zal uitoefenen. Volgens een woordvoerder van BNN zal dat niet het geval zijn.
Nee, de cliff wordt (hoop ik)quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:56 schreef pberends het volgende:
Als het maar geen cliff wordt met Tara... of ze moet dood gaan, dat zou mooi zijn.
Is Crhis z'n geld al op dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:45 schreef Beautygirl het volgende:
Ik ga ook weer ONM volgen. Ik heb trouwens gehoord dat Victor een verhaallijn krijgt met Julia, en een of andere vage telefoonseks.![]()
Als ze het maar niet in hun hoofd halen om Renée dood te laten gaan.quote:Bettina Berger: "Ik moet de serie uit!"
Die zullen later in het 13e (quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:12 schreef Svensational het volgende:
Zijn Bettina en JP nu de laatste van het oldbie-kliekje.?
Nee, of we daar blij mee moeten zijn...quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:45 schreef Beautygirl het volgende:
Ik ga ook weer ONM volgen. Ik heb trouwens gehoord dat Victor een verhaallijn krijgt met Julia, en een of andere vage telefoonseks.![]()
wat een goed nieuwsquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:00 schreef Brandon19 het volgende:
Bettina Berger (Renee Couwenberg) de eerste die ontslagen is
en Lisetje niet te vergeten!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:12 schreef Svensational het volgende:
Zijn Bettina en JP nu de laatste van het oldbie-kliekje.?
vreemd eigenlijk: 't lijkt me een prima beslissing, maar 't doet toch 'n beetje pijn....quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Het bericht over het stoppen van MvdW staat op NOS-TT P404.
het was op, net als R&WL, maar een alternatief lijkt me wel een terechte compensatiequote:Op woensdag 29 juni 2005 13:17 schreef babette21 het volgende:
vreemd eigenlijk: 't lijkt me een prima beslissing, maar 't doet toch 'n beetje pijn....![]()
Waarom laten ze Jannes en Gyman niet terugkomen om het jongerentekort op te vullen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:30 schreef babette21 het volgende:
ik zag gisteren toevallig 'n filmpje langskomen met beide Jannes'sen [Benja Bruijning en Tim Zweije]
Jannes is ook al te oudquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Waarom laten ze Jannes en Gyman niet terugkomen om het jongerentekort op te vullen?![]()
Jonge acteurs zijn een stuk goedkoper en de jeugdige kijker heeft toch niet door dat ze niet kunnen acteren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:35 schreef pberends het volgende:
Vraag me af waarom ze nog meer moeten verjongen... sinds Onderweg Naar Morgen in ONM is veranderd is er toch alleen maar jong gepeupel bijgekomen?
Arthur is helemaal een ouwe lulquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Jonge acteurs zijn een stuk goedkoper en de jeugdige kijker heeft toch niet door dat ze niet kunnen acteren.
Vraag de gemiddelde jongere wie ze het beste vinden acteren. Ik geef je op een briefje dat Sanne, Hugo, Iris en Lizzy hoog scoren. Arthur en Bettina zijn maar ouwe lullen... weg ermee!![]()
Misschien moeten ze maar gewoon de stekker eruit trekken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:53 schreef Wup het volgende:
misschien komt Victor Hillard wel opvolgen
om de Couwenbergjes uit te roeien............
Of misschien maar niet.. Eerst een seizoen Victor...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze maar gewoon de stekker eruit trekken.![]()
Reken er maar niet op dat hij blijft.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:10 schreef DeTolk het volgende:
Of misschien maar niet.. Eerst een seizoen Victor...
Zou ie nog steeds apatisch zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |