abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28632330
Lemmeb af
  vrijdag 8 juli 2005 @ 19:52:42 #252
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28634260
binnen nu en 3 jaar amsterdam
100% zeker
hoeren, homos, feeststad voor de hele wereld & hoofdstad van een land dat irak bevrijdt
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_28634323
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 19:52 schreef McCarthy het volgende:
hoofdstad van een land dat irak bevrijdt
Hé, politieke steun, hoor, geen militaire!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 19:57:00 #254
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28634380
grappen komen niet altijd goed over via het web, dat weet je he
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_28634402
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 19:57 schreef McCarthy het volgende:
grappen komen niet altijd goed over via het web, dat weet je he
Je moet een aap dan ook geen Bach laten horen...

[ Bericht 2% gewijzigd door Monidique op 08-07-2005 20:04:56 (horrruuuh) ]
  vrijdag 8 juli 2005 @ 19:58:52 #256
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28634427
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:08 schreef tuumke het volgende:
hhmm...
als het zo door gaat dan zou ik zeggen geen 'buitenlanders' meer nederland inlaten
en alles langzaam naar buiten werken wat 'verdacht' is.. hou je alleen de goeie over (Y)
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:09:45 #257
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28634678
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 19:52 schreef McCarthy het volgende:
binnen nu en 3 jaar amsterdam
100% zeker
hoeren, homos, feeststad voor de hele wereld & hoofdstad van een land dat irak bevrijdt
wel zo raar om gelijk een vergelijking c.q. bedenking te maken wie ze nou gaan aanvallen. Het kan ook parijs zijn, of berlijn, brussel en ga zo maar door, grote steden zijn sowieso meer doelwit dan kleine dorpen...
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:11:06 #258
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28634719
zucht
pi_28634778
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:09 schreef Sjowhan het volgende:
wel zo raar om gelijk een vergelijking c.q. bedenking te maken wie ze nou gaan aanvallen. Het kan ook parijs zijn, of berlijn, brussel en ga zo maar door, grote steden zijn sowieso meer doelwit dan kleine dorpen...
Ik vindt dit helemaal niet raar, er is best een reeële kans dat Nederland het volgende slachtoffer wordt (In Zweden hoeven ze zich daar minder zorgen over te maken) en dat hebben we deels te danken aan het beleid van onze regering.
pi_28634784
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:11 schreef McCarthy het volgende:
zucht
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:14:02 #261
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28634802
ja in die cartoon kan ik mij wel vinden ja
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:25:07 #262
20161 Sorcerer8472
Cellar door
pi_28636984
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:14 schreef McCarthy het volgende:
ja in die cartoon kan ik mij wel vinden ja
Ik ook. Ipv die gasten met koffie kun je ook Bush en Blair neerzetten die op (voor hun) hoog niveau praten over terrorismebestrijding.
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_28637013
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:13 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik vindt dit helemaal niet raar, er is best een reeële kans dat Nederland het volgende slachtoffer wordt (In Zweden hoeven ze zich daar minder zorgen over te maken) en dat hebben we deels te danken aan het beleid van onze regering.
Nee, dat hebben we te danken aan een of andere kronkel in de bovenkamer van wat malloten, geïnspireerd door wat gedateerde boekjes.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28637101
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, dat hebben we te danken aan een of andere kronkel in de bovenkamer van wat malloten, geïnspireerd door wat gedateerde boekjes.
Verklaar dan eens waarom de Chinezen, Mexicanen of Zweden niet een even logisch doelwit zullen worden?
pi_28637215
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:29 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Verklaar dan eens waarom de Chinezen, Mexicanen of Zweden niet een even logisch doelwit zullen worden?
China is niet "het Westen", Mexico ook niet. Zweden zou ook best een doelwit kunnen zijn, maar echt een heel belangrijk land in het Westen is Zweden niet. Dan zijn het OV-netwerk van Londen, de haven van Rotterdam, EU-instellingen en WTC-locaties meer voor de hand liggende doelen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28637447
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
China is niet "het Westen", Mexico ook niet. Zweden zou ook best een doelwit kunnen zijn, maar echt een heel belangrijk land in het Westen is Zweden niet. Dan zijn het OV-netwerk van Londen, de haven van Rotterdam, EU-instellingen en WTC-locaties meer voor de hand liggende doelen.
Fout antwoord, het gaat die gasten niet om of het een westers land is of niet, zoek maar eens op google naar "why didn't we attack Sweden", misschien geeft dat een beter beeld. Landen die troepen hadden in Irak of Afghanistan lopen nou eenmaal meer gevaar dan andere landen die zich neutraal opstelden.

Ik vind trouwens een OV netwerk niet passen in een rijtje als havens en wtc's locaties. Die hebben toch een tikkeltje meer te maken met de economie.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:46:06 #267
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_28637568
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:41 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Fout antwoord, het gaat die gasten niet om of het een westers land is of niet, zoek maar eens op google naar "why didn't we attack Sweden", misschien geeft dat een beter beeld. Landen die troepen hadden in Irak of Afghanistan lopen nou eenmaal meer gevaar dan andere landen die zich neutraal opstelden.

Ik vind trouwens een OV netwerk niet passen in een rijtje als havens en wtc's locaties. Die hebben toch een tikkeltje meer te maken met de economie.
Het gaat niet om economie. Het gaat om het angst aanjagen
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_28637623
quote:

[..]

Als je London wilt treffen dan is het OV-netwerk in London een goed doel. Veel mensen bij elkaar en je treft London in het hart zowat.

Verder moet er gewoon keihard worden opgetreden tegen dit soort malloten. Toont maar weer eens aan dat het halfzachte pappen en nathouden niet werkt.
pi_28637731
quote:

[..]

Marokko,Indonesie en Turkije hadden troepen in Irak?
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_28638276
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:51 schreef Timmehhh het volgende:
Marokko,Indonesie en Turkije hadden troepen in Irak?
Al Qaida heeft zich al beziggehouden in Turkije (en Marokko). Daarnaast zijn Duitsland en Frankrijk ook nog niet geraakt, maar dat wil niet zeggen dat deze landen geen doelwit zijn.

Maar dat ze Amerika meer haten dan Indonesie lijkt mij duidelijk.
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je London wilt treffen dan is het OV-netwerk in London een goed doel. Veel mensen bij elkaar en je treft London in het hart zowat.

Verder moet er gewoon keihard worden opgetreden tegen dit soort malloten. Toont maar weer eens aan dat het halfzachte pappen en nathouden niet werkt.
Ik zeg niets over een aanslag op het OV inhoudelijk, ik vind het gewoon niet tussen dat lijstje passen.

En keiharde maatregelen? Saudie Arabie bombarderen zeker? En leuk dat je niet reageert op de rest van mijn post.
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:46 schreef RonaldV het volgende:
Het gaat niet om economie. Het gaat om het angst aanjagen
Je kan moeilijk ontkennen dat 9/11 een economische klap is geweest en ik denk niet dat daar niet over nagedacht was.
pi_28638360
Waarom past het niet tussen het lijstje?

Saudi Arabië bombarderen? Nee, de terroristencellen in Irak, Palestina, Syrië, Jemen en Afghanistan met wortel en tak uitroeien. Net zoals de cellen in Europa. Elke terrorist ter plekke executeren en die bandjes opsturen naar Al Jazeera.
pi_28638649
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:49 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Je kunt veel over zulke terroristen zeggen, maar dat ze zo dom zouden zijn te denken dat ze op deze manier de hele wereld kunnen veroveren, en veranderen in een islamitisch paradijs, lijkt me erg onwaarschijnlijk.
vrij geinterpreteerd komt het erop neer dat de heer OBL de bestaande wereldorde wil ontwrichten en uiteindelijk vernietigen, om haar vervolgens te vervangen door zijn eigen versie.

hij heeft hier trouwens nooit doekjes om gewonden.
Not believing in force is the same as not believing in gravity - Leon Trotski
  vrijdag 8 juli 2005 @ 22:26:37 #273
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28638682
quote:
Bijna helft Nederlanders verwacht aanslag

Uitgegeven: 8 juli 2005 20:19
Laatst gewijzigd: 8 juli 2005 20:19
AMSTERDAM - Bijna de helft van de Nederlanders (48 procent) denkt dat de volgende terroristische aanslagen in hun land plaatsvindt. Dat blijkt vrijdag uit een onderzoek van TNS NIPO in opdracht van RTL Nieuws. De zender liet de stemming is ons land onderzoeken naar aanleiding van de terreuraanslagen in Londen van donderdag.

Bijna alle ondervraagden (97 procent) denken dat er nieuwe aanslagen komen. Die worden verwacht in Nederland (48 procent), Frankrijk (27 procent), Duitsland (8 procent), Italië (7 procent) en Denemarken (5 procent).

Angst

Na de aanslag in Madrid op 11 maart 2004 was de angst voor terrorisme in Nederland minder groot. Toen was 43 procent bang dat iets dergelijks ook in Nederland zou gebeuren. Overigens ervaren vrouwen deze angst duidelijk meer (58 procent) dan mannen (44 procent).

Van degenen die vrezen dat er binnenkort in Nederland een aanslag plaatsvindt, denkt 38 procent dat dat in Amsterdam gebeurt. Ongeveer eenderde (32 procent) denkt aan Schiphol, 17 procent aan de Rotterdamse haven en 13 procent aan Den Haag.

Voldoende

Een zeer ruime meerderheid van de ondervraagden (87 procent) vindt dat een aanslag niet te voorkomen is door beveiliging; 11 procent denkt dat beveiligen wel helpt. De helft van de Nederlanders vindt dat de overheid de bevolking voldoende informeert over de risico's van een eventuele aanslag. De andere helft vindt de informatievoorziening onvoldoende.
edit: whehe wel goed lezen
pi_28638687
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:26 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Wat zijn we toch ook een stelletje paniekzaaiers .
De Engelsen waren zeker ook paniekzaaiers?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 22:28:51 #275
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28638757
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik las de percentages achter andere landen als percentage mensen die in die landen dachten dat er aanslagen plaats zouden vinden .
  vrijdag 8 juli 2005 @ 22:29:54 #276
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28638784
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat ik overigens wel vreemd vind, is dat we denken dat we hier in Nederland zoveel meer kans maken op een aanslag dan in Italië. Italië lijkt mij een veel logischer, en aantrekkelijker doelwit.
pi_28638835
Overigens komt de aanslag vrees ik in de vorm van een bom in een vrachtwagen, onder de passage tussen HC en Utrecht C.S. Is de bom zwaar genoeg, dan flikkert het hoofdkantoor van de NS in zn geheel op het spoor, waardoor maandenlang zo goed als geen treinverkeer mogelijk is in Nederland. En in de spits praat je dan zo over 10,000 slachtoffers.
Ik hoop trouwens dat de AIVD hierover nagedacht heeft. Schiphol is veel te uitgebreid om veel slachtoffers te maken, laat staan het vliegverkeer onmogelijk te maken....
pi_28638941
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:29 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Wat ik overigens wel vreemd vind, is dat we denken dat we hier in Nederland zoveel meer kans maken op een aanslag dan in Italië. Italië lijkt mij een veel logischer, en aantrekkelijker doelwit.
er is alleen weinig infrastructuur te vernielen.

bovendien waren de meeste moslims ooit romeinen, en hebben de romeinen behoorlijk huisgehouden in Judea. klinkt misschien vergezocht, maar dit is het soort pseudo-historische redenatie dat die gasten volgen.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 22:47:38 #279
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28639341
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:34 schreef pesci het volgende:

[..]

er is alleen weinig infrastructuur te vernielen.

bovendien waren de meeste moslims ooit romeinen, en hebben de romeinen behoorlijk huisgehouden in Judea. klinkt misschien vergezocht, maar dit is het soort pseudo-historische redenatie dat die gasten volgen.
Dat is inderdaad vrij vergezocht. Dat soort argumenten weerhoudt ze er namelijk ook niet van in eigen land flink huis te houden. En in een stad als Rome is toch behoorlijk wat infrastructuur te vernielen, lijkt me zo.
pi_28639445
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:29 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:02:21 #281
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28639927
Italië (Rome) heeft volgens mij het grootste centraal station van europa. Het is letterlijk het hart van rome : trein tram bus metro, alles komt er samen. En verder is het ook nog eens gigantisch, als je dat nou zou kunnen raken heb je heel rome op zn gat. En ook nog eens duizenden mensen dood. Maarja, het is wel erg groot om dat door een zo'n knaapje op te laten blazen.

Er gebeurt daar vast nog wel wat binnenkort, en in NL vast ook nog wel, alleen denk ik dat zoiets nog ongeveer een jaar gaat duren. Dan komt het het onverwachtst en is de impact groter denk ik. (tussen londen en madrid zat ook een ruim jaar).

Naja, moeilijk
[i]deze ruimte is te huur[/i]
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:07:20 #282
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28640127
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor.
Want?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:32:10 #283
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_28641097
Een aanslag te A'dam is onwaarschijnlijk, dat leidt onderling tot generaties lange bloedvetes.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:14:01 #284
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28642469
Ik vind dat de moord op Van Gogh al is te scharen onder internationaal Islamitisch terrorisme.

Een aanslag van apocalyptische orde, zoals het laten neerstorten van vliegtuigen op belangrijke gebouwen of explosieven plaatsen op diverse plaatsen van het OV lijkt mij voor Nederland niet heel waarschijnlijk, hoewel die kans wel blijft bestaat. Maar ik denk toch eerder in andere terreur zoals we die al hebben gezien zoals liquidaties van anti-Islam-figuren.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:23:40 #285
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_28642746
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:17 schreef SCH het volgende:
Als er een aanslag komt dan hopelijk toch op de mensen die voor de oorlog in Irak waren.
Smeerlap.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:32:17 #286
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28643027
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:14 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind dat de moord op Van Gogh al is te scharen onder internationaal Islamitisch terrorisme.

Een aanslag van apocalyptische orde, zoals het laten neerstorten van vliegtuigen op belangrijke gebouwen of explosieven plaatsen op diverse plaatsen van het OV lijkt mij voor Nederland niet heel waarschijnlijk, hoewel die kans wel blijft bestaat. Maar ik denk toch eerder in andere terreur zoals we die al hebben gezien zoals liquidaties van anti-Islam-figuren.
Waar in europa zie die apocalyptische gebeurtenissen dan wel snel gebeuren?
pi_28643273
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:49 schreef kLowJow het volgende:
Je kunt veel over zulke terroristen zeggen, maar dat ze zo dom zouden zijn te denken dat ze op deze manier de hele wereld kunnen veroveren, en veranderen in een islamitisch paradijs, lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Dat komt omdat je teveel vanuit jezelf denkt en dus niet kunt begrijpen dat er mensen gestoord genoeg kunnen zijn om uit waandenkbeelden dit soort vergezochte zaken te willen. Ze moeten er dus wel een goede reden voor hebben in jouw optiek.

Wel... waarom wilden onze nazi- en communistische vrinden zo graag dat hun ideologie over de hele wereld werd verspreid? (met je vrindjes fascistje spelen is toch al genoeg?) Waarom wilden Napoleon, Djengis Kahn, Alexander de Grote persé de wereld veroveren? Wat is de logica achter een hele bevolkingsgroep uit willen roeien? Waren plegen mensen massaal (zelf)moord omdat ze denken dat ene God dat wil?

Kortom: kijk gewoon de wereldgeschiedenis erop na en je ziet zoveel voorbeelden van waanzinnig gedachtengoed waar mensen heilig in geloofden, dat het vreemd is dat er nog mensen van opkijken dat dit nu ook het geval is.

Maar goed, het is natuurlijk wel een prettige gedachte om te denken dat er ergens wel een goede reden achter dit geweld zou zitten. Dan kunnen we er misschien wel iets aan doen? Als we die redenen nou maar kunnen vinden en wegnemen, komt alles vanzelf goed. En die gedachte van nog ergens rationele controle kunnen hebben, is voor veel mensen erg belangrijk.

Maar vergeet het maar in dit geval: je hebt hier simpelweg te maken met ernstig gestoorde mensen die de meest extreme versie van een geloof genaamd de islam aanhangen en werkelijk in de waanzinnige retoriek geloven die ze uitkramen. Alle smoezen die ze verder voor hun moordlust verzinnen, is de schaamlap die iedere moordenaar zoekt om zijn gedrag goed te praten.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:45:40 #288
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_28643403
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:32 schreef Boeman het volgende:

[..]

Waar in europa zie die apocalyptische gebeurtenissen dan wel snel gebeuren?
Probeer de Europoort eens? 4 brandende olietanks zijn redelijk apocalyptisch. Niet in slachtoffers, maar wel in de invloed op de oliemarkten en dus de economie. Een paar volle 747s laten "landen" op Schiphol, of het vlliegveld van Rome (en dan bedoel ik op het stationsgebouw) doet het ook wel goed, vooral omdat er door de luchtverdediging niets tegen te ondernemen valt. Er vliegen namelijk de hele dag vliegtuigen naar die velden. De verschillende metro's, trams en bussen in Europa moeten ook wel lukken. Verder kun je 747s laten crashen in woonwijken, of kantoorgebouwen zoals de diverse World Trade Centers door heel Europa. "Gewone" vliegtuigkapingen zijn (alhoewel erg jaren 70-80) ook nog steeds mogelijkheden waarbij je veel slachtoffers kunt maken.

De mogelijkheden zijn eindeloos.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:49:39 #289
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28643522
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:41 schreef watchers het volgende:

[..]

[verhaal]
goed gezegd. En elke beveiliging is te omzeilen. Omdat een beveiliging pas komt nadat men weet wat er te beveiligen moet zijn. Een virusscanner pakt een virus pas als het bekend is. Je kunt nog zoveel controleren beveiligen en doen, doden vallen er toch wel. En lukt het de ene keer niet, dan de andere keer wel. Alleen zo heb je het idee dat je er wat aan kan doen, veel beveiligen want dat helpt. Niet dus. Net zoiets als bidden: als we dat maar vaak genoeg doen hebben we het idee dat we er iets aan doen, eveneens niet dus.

En dan is het ook nog zo dat die mensen gewoon nog letterlijk in de middeleeuwen leven. De opvattingen hebben die wij hadden in 13/1400. Ook toen wouden de kruisvaarders de wereld veroveren met hun ideologie. Die mensen moeten hun eigen revoluties meemaken zoals wij die jaren geleden meegemaakt hebben. Stap voor stap. Niet zo ineens: van hup jongens het is tijd voor democratie, ga eens even stemmen hup hup hup.

Hoe zouden wij daar in 1405 op gereageerd hebben?
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:53:51 #290
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28643621
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:45 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Probeer de Europoort eens? 4 brandende olietanks zijn redelijk apocalyptisch. Niet in slachtoffers, maar wel in de invloed op de oliemarkten en dus de economie. Een paar volle 747s laten "landen" op Schiphol, of het vlliegveld van Rome (en dan bedoel ik op het stationsgebouw) doet het ook wel goed, vooral omdat er door de luchtverdediging niets tegen te ondernemen valt. Er vliegen namelijk de hele dag vliegtuigen naar die velden. De verschillende metro's, trams en bussen in Europa moeten ook wel lukken. Verder kun je 747s laten crashen in woonwijken, of kantoorgebouwen zoals de diverse World Trade Centers door heel Europa. "Gewone" vliegtuigkapingen zijn (alhoewel erg jaren 70-80) ook nog steeds mogelijkheden waarbij je veel slachtoffers kunt maken.

De mogelijkheden zijn eindeloos.
ik bedoelde dat als reactie op dit:
quote:
Een aanslag van apocalyptische orde, zoals het laten neerstorten van vliegtuigen op belangrijke gebouwen of explosieven plaatsen op diverse plaatsen van het OV lijkt mij voor Nederland niet heel waarschijnlijk
Mijns inziens kan dat netzo goed in NL als in ieder ander land. Dat bevestigt RonaldV hiermee ook nog eens. Het lijkt me even waarschijnlijk!
  zaterdag 9 juli 2005 @ 01:00:25 #291
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28643750
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:41 schreef watchers het volgende:

[..]

Dat komt omdat je teveel vanuit jezelf denkt en dus niet kunt begrijpen dat er mensen gestoord genoeg kunnen zijn om uit waandenkbeelden dit soort vergezochte zaken te willen. Ze moeten er dus wel een goede reden voor hebben in jouw optiek.
...
Nee, dat acht ik waarschijnlijk op basis van de manier waarop zij te werk gaan. Verder heb ik niets gezegd over de validiteit van hun redenen, ik ben slechts van mening dat je op basis van hun 'prestaties' tot nu toe kunt concluderen zeker niet te maken te hebben met onintelligente mensen

Verder denk ik dat ze voldoende op de hoogte zijn van hoe de wereld in elkaar steekt, en de gevolgen van hun daden dermate goed weten in te schatten, dat ze niet van mening zullen zijn dat ze op deze manier de wereld kunnen veroveren, en er één grote islamitische staat van kunnen maken. Ik denk dan ook niet dat dit hun motief is.

Ik zou trouwens niet weten waarom een dergelijk beeld van deze terroristen 'prettiger' zou zijn dan denken dat het volslagen idioten zijn.
pi_28643843
quote:
"Islamitisch terrorisme"

Oke ik moet even een geheim verklappen:

Alle moslims krijgen bij hun geboorte een leerboek genaamd "Terrorisme voor moslims". De sociale druk tezamen met de normen en waarden die voortvloeien uit de moslim cultuur (jazeker, alle moslims zijn hetzelfde, sommige dragen een hoofddoek zodat we weten welke behoren tot het vrouwelijk geslacht) zorgen ervoor dat niemand dat boekje te buiten gaat.

Het boekje staat vol met procedures en tips waar niemand van mag afwijken. Kaap een vliegtuig wordt behandeld op blz 21 en de welbekende zelfmoordaanslag op pagina 33.

Zodoende is er een nieuw soort terrorisme onstaan, "Islamitisch terrorisme". Elke puf die wordt gelaten door moslims is aan te merken als terrorisme. Winkeltje overvallen? Oma beroofd? Eerwraak? Moord gepleegd? Allemaal "Islamitisch terrorisme".
  zaterdag 9 juli 2005 @ 02:15:56 #293
262 Re
Kiss & Swallow
pi_28644954
en de terroristjes maar gniffelend de situatie hier bezien, die kunnen hun lol niet op hier
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 9 juli 2005 @ 02:41:15 #294
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_28645278
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 01:04 schreef Meh7 het volgende:
Zodoende is er een nieuw soort terrorisme onstaan, "Islamitisch terrorisme". Elke puf die wordt gelaten door moslims is aan te merken als terrorisme. Winkeltje overvallen? Oma beroofd? Eerwraak? Moord gepleegd? Allemaal "Islamitisch terrorisme".
Tja, als je dat al een "puf" noemt...
  zaterdag 9 juli 2005 @ 12:50:30 #295
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_28649947
quote:

[..]

"Islamitisch terrorisme"

Oke ik moet even een geheim verklappen:

Alle moslims krijgen bij hun geboorte een leerboek genaamd "Terrorisme voor moslims". De sociale druk tezamen met de normen en waarden die voortvloeien uit de moslim cultuur (jazeker, alle moslims zijn hetzelfde, sommige dragen een hoofddoek zodat we weten welke behoren tot het vrouwelijk geslacht) zorgen ervoor dat niemand dat boekje te buiten gaat.

Het boekje staat vol met procedures en tips waar niemand van mag afwijken. Kaap een vliegtuig wordt behandeld op blz 21 en de welbekende zelfmoordaanslag op pagina 33.

Hey, ho wacht!

Moslims kunnen al vanaf de geboorte lezen?
- Privacy Matters
pi_28650391
Nee, ze gebruiken audiobooks slimmerd!
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_28650926
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:47 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dat is inderdaad vrij vergezocht. Dat soort argumenten weerhoudt ze er namelijk ook niet van in eigen land flink huis te houden. En in een stad als Rome is toch behoorlijk wat infrastructuur te vernielen, lijkt me zo.
uiteraard vergezocht. maar kijk naar madrid: OBL begon in zijn reactie met een verhaal over de Reconquista. Dat is voor het grootste deel rond 1100 gebeurd, en heeft ook helemaal niets te maken met het huidige Spanje.
pi_28652222
quote:
Elke puf die wordt gelaten door moslims is aan te merken als terrorisme. Winkeltje overvallen? Oma beroofd? Eerwraak? Moord gepleegd? Allemaal "Islamitisch terrorisme".
Noem het maar ''pufjes.''
''Wat zie jij eruit!''
''Ja, Islamitisch pufje.''

Straks is de Armeense genocide ook nog een pufje. .
pi_28652268
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:07 schreef VivaLaRevolution het volgende:

[..]

Ehm.. Jij weet ook 's wat.
Ik heb het over de Amerikanen die PALESTINA binnen zijn gewalst met OORLOGVOERING
Weten is relatief, zo blijkt maar weer.
pi_28652795
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:31 schreef pesci het volgende:
Overigens komt de aanslag vrees ik in de vorm van een bom in een vrachtwagen, onder de passage tussen HC en Utrecht C.S. Is de bom zwaar genoeg, dan flikkert het hoofdkantoor van de NS in zn geheel op het spoor, waardoor maandenlang zo goed als geen treinverkeer mogelijk is in Nederland. En in de spits praat je dan zo over 10,000 slachtoffers.
Ik hoop trouwens dat de AIVD hierover nagedacht heeft. Schiphol is veel te uitgebreid om veel slachtoffers te maken, laat staan het vliegverkeer onmogelijk te maken....
Ach, het is gewoon niet te voorkomen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')