abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28587304
Denk dat het nog even duurt.
pi_28587576
quote:
Op maandag 27 juni 2005 20:13 schreef DaveHarris het volgende:
De AIVD zou het recht moeten krijgen om dergelijke staatvijanden richting hun 72 maagden te sturen,
Aha. Een verdenking maakt je dus schuldig, en vanwege een verdenking mag je dan gewoon omgelegd worden?

Nee, dat is een mooi voorbeeld van de westerse democratische waardes die we zo graag verdedigd zien!
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:54:34 #28
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_28587806
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Aha. Een verdenking maakt je dus schuldig, en vanwege een verdenking mag je dan gewoon omgelegd worden?

Nee, dat is een mooi voorbeeld van de westerse democratische waardes die we zo graag verdedigd zien!
Dit is ook een prachtig voorbeeld van onze democratische waardes

OM heeft berg huiswerk door vrijspraak Samir A.
Gepubliceerd op woensdag 06 april 2005

Een vloek uit de hoek van de politie en een lachende Samir A . Veel treffender kon de nederlaag van het Openbaar Ministerie in de zaak tegen de terreurverdachte niet worden weergegeven.

Het is toeval. Toch is het symbolisch dat op de dag van grootste terreuroefening ooit in Nederland, Justitie er niet in is geslaagd een verdachte veroordeeld te krijgen voor het voorbereiden van een terreuraanslag in Nederland.

Samir A. was het die afgelopen zomer voor het terreuralarm in Nederland zorgde. Zijn veroordeling had een grote zege voor het Openbaar Ministerie betekend en ook een steun in de rug van de terreurbestrijders. Zijn vrijspraak geeft te denken, want het is niet de eerste keer dat het OM wordt teruggefloten door de rechter.

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_28587845
Rot toch op met die bangmakerij! Ongelofelijk weer!
pi_28587846
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Nee idd, we kunnen ze beter als ze een zelfmoordaanslag gepleegd hebben, met terugwerkende kracht een taakstraf geven.

Beetje sarcasme ja.

Bij terrorisme moet je mensen wel bij een verdenking oppakken cq harder straffen (misschien zoals ze in Marokko doen: de doodstraf)
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:01:27 #31
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28587916
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:57 schreef xman het volgende:
Rot toch op met die bangmakerij! Ongelofelijk weer!
bangmakerij?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:02:19 #32
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_28587937
Op verdenking alleen al iemand ter dood veroordelen? Tof man, lekker rechtsysteem sta jij voor, schuldig en gestraft zonder dat het bewezen is. Dat is wel behoorlijk jaren 30 sovjetunie
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_28587978
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:14 schreef SCH het volgende:

[..]
Ja alleen maar bangmakerij, dat is vandaag wel weer gebleken he relnicht?
pi_28588043
Maar juist door dit onmenselijke gebeurtenissen, krijg je toch meer sympathie voor de US. Ik wel althans, zij zeggen waar het op staat en doen er tenminste iets aan. Rusteloos toekijken heeft weinig zin, je wordt toch wel gepakt door de extremistische zwijnen uit het Oosten.

Daarbij is de afwachtende houding keer op keer een droombeeld. Een keer preventief oppakken niet meer laten gaan lijkt mij een betere houding.
pi_28588087
hhmm...
als het zo door gaat dan zou ik zeggen geen 'buitenlanders' meer nederland inlaten
en alles langzaam naar buiten werken wat 'verdacht' is.. hou je alleen de goeie over (Y)

of laat die gasten maar een aanslag plegen..
erges in de buurt van die hofstad groepering ofzo.. ben je daar ook vanaf
boe?!
pi_28588090
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:04 schreef devv05 het volgende:

Ja alleen maar bangmakerij, dat is vandaag wel weer gebleken he relnicht?
Ik heb het nieuws over bommen die afgegaan zijn in Nederland zeker gemist dan?

Dit gaat over Nederland, eerst even le-zen voor je gaat blaaten.
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:12:32 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28588167
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:07 schreef appies het volgende:
Maar juist door dit onmenselijke gebeurtenissen, krijg je toch meer sympathie voor de US. Ik wel althans, zij zeggen waar het op staat en doen er tenminste iets aan. Rusteloos toekijken heeft weinig zin, je wordt toch wel gepakt door de extremistische zwijnen uit het Oosten.

Daarbij is de afwachtende houding keer op keer een droombeeld. Een keer preventief oppakken niet meer laten gaan lijkt mij een betere houding.
ik krijg juist minder sympathie omdat ze gewoon meteen die grote klauw in het wespennest hebben gestoken. hun bewegingen hebben de wereld in vuur en vlam gezet, ze hadden beter kunnen wachten tot we allemaal terrorisme op een constructieve en acceptabele manier hadden kunnen tegen gegaan. maar nee bush wilde als 'warpresident' degene zijn die de wereld wel zou redden. zijn 'superman' rol werkt contra, het is allemaal geen comic...
pi_28588196
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:07 schreef appies het volgende:

Goed plan! Dat zal ze leren! Alleen zo vervelend dat je voor iedereen die je opsluit er 3 nieuwe terroristen bijkrijgt. Israel en Irak zijn dacht ik toch redelijke bewijzen dat zo'n strategie niet werkt.

En uiteraard alle vliegvelden, grensovergangen en havens dichtgooien, dan zijn we vast helemaal veilig....
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:15:43 #39
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28588252
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Goed plan! Dat zal ze leren! Alleen zo vervelend dat je voor iedereen die je opsluit er 3 nieuwe terroristen bijkrijgt. Israel en Irak zijn dacht ik toch redelijke bewijzen dat zo'n strategie niet werkt.

En uiteraard alle vliegvelden, grensovergangen en havens dichtgooien, dan zijn we vast helemaal veilig....
maar je keurt het 100% af toch? wat zou jouw strategie zijn?
pi_28588319
Balkenende verdient het...
Keep the stupid sentence please
pi_28588362
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wellis gehoord van cluster bommen?!?
boe?!
pi_28588464
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:15 schreef zoalshetis het volgende:

Verdachten veroordelen op basis van bewijs zoals dat in Nederland normaal is, geen vrijheden te grabbel gooien voor een vals gevoel van veiligheid.

GB heeft zeer verstrekkende anti-terrorisme wetgeving, veel verdergaand als Nederland, hoe heeft dat ze vandaag geholpen? Niet.
pi_28588505
Aanslagen zoals in London moet men proberen te voorkomen door goed werk van de inlichtingen diensten. Zolang de gewone mensen er maar niet te veel van merken en de vrijheden worden ingeperkt. Dan hebben de terroristen gelijk gewonnen, als wij onze vrijheden inleveren. Besluiten moeten niet genomen worden op basis van angst
want to know why and how and......
pi_28588538
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:19 schreef tuumke het volgende:

wellis gehoord van cluster bommen?!?
Ik wel, waar had jij gedacht ze te gaan afwerpen?
pi_28588680
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik heb het nieuws over bommen die afgegaan zijn in Nederland zeker gemist dan?

Dit gaat over Nederland, eerst even le-zen voor je gaat blaaten.
Dat roepen ze in berichten over Engeland, VS net zo hard, dus daar heb ik geen boodschap aan. En dan moeten we van jou zeker maar afwachten tot het wel een keer raak is hier zeker? Kwestie van tijd als het zo doorgaat. Maar laat ze dan alsjeblieft in iedergeval alleen die mensen pakken volgens wie het allemaal maar bangmakerij was. Dan kan de rest er tenminste iets tegen doen.
pi_28588713
de enige oplossing is

Radicalen keihard aanpakken
terroristen de doodstraf
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:32:50 #47
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_28588718
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik wel, waar had jij gedacht ze te gaan afwerpen?
Saoedi-Arabie natuurlijk! Daar zitten de organisatoren en financiers!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:33:21 #48
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_28588729
quote:
Verdachten veroordelen op basis van bewijs zoals dat in Nederland normaal is, geen vrijheden te grabbel gooien voor een vals gevoel van veiligheid.
Nee, het roepen om het hoofd van een minister NA een aanslag, dat zet zoden aan de dijk!
Echte diehards gebruiken postduiven
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:34:30 #49
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28588761
quote:
Op maandag 27 juni 2005 20:18 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dus .. geen beveiliging en proberen te negeren?
Nee natuurlijk niet, softie .

Oppakken dat tuig en een keer of twintig van de trap af laten stuiteren.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:35:00 #50
122357 www.marjol3in.com
Op donderdag 7 juli 2005 14:25 schreef Reeferman het volgende:
Aanslagen zoals in London moet men proberen te voorkomen door goed werk van de inlichtingen diensten.
Dat klinkt mooi natuurlijk, maar feit is dat niet elke aanslag voorkomen kan worden. Er zijn er altijd die door de mazen van het net glippen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')