Aha. Een verdenking maakt je dus schuldig, en vanwege een verdenking mag je dan gewoon omgelegd worden?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:13 schreef DaveHarris het volgende:
De AIVD zou het recht moeten krijgen om dergelijke staatvijanden richting hun 72 maagden te sturen,
Dit is ook een prachtig voorbeeld van onze democratische waardesquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Aha. Een verdenking maakt je dus schuldig, en vanwege een verdenking mag je dan gewoon omgelegd worden?
Nee, dat is een mooi voorbeeld van de westerse democratische waardes die we zo graag verdedigd zien!
Nee idd, we kunnen ze beter als ze een zelfmoordaanslag gepleegd hebben, met terugwerkende kracht een taakstraf geven.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Aha. Een verdenking maakt je dus schuldig, en vanwege een verdenking mag je dan gewoon omgelegd worden?
Nee, dat is een mooi voorbeeld van de westerse democratische waardes die we zo graag verdedigd zien!
bangmakerij?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:57 schreef xman het volgende:
Rot toch op met die bangmakerij! Ongelofelijk weer!
Ik heb het nieuws over bommen die afgegaan zijn in Nederland zeker gemist dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:04 schreef devv05 het volgende:
Ja alleen maar bangmakerij, dat is vandaag wel weer gebleken he relnicht?
ik krijg juist minder sympathie omdat ze gewoon meteen die grote klauw in het wespennest hebben gestoken. hun bewegingen hebben de wereld in vuur en vlam gezet, ze hadden beter kunnen wachten tot we allemaal terrorisme op een constructieve en acceptabele manier hadden kunnen tegen gegaan. maar nee bush wilde als 'warpresident' degene zijn die de wereld wel zou redden. zijn 'superman' rol werkt contra, het is allemaal geen comic...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:07 schreef appies het volgende:
Maar juist door dit onmenselijke gebeurtenissen, krijg je toch meer sympathie voor de US. Ik wel althans, zij zeggen waar het op staat en doen er tenminste iets aan. Rusteloos toekijken heeft weinig zin, je wordt toch wel gepakt door de extremistische zwijnen uit het Oosten.
Daarbij is de afwachtende houding keer op keer een droombeeld. Een keer preventief oppakken niet meer laten gaan lijkt mij een betere houding.
Goed plan! Dat zal ze leren! Alleen zo vervelend dat je voor iedereen die je opsluit er 3 nieuwe terroristen bijkrijgt. Israel en Irak zijn dacht ik toch redelijke bewijzen dat zo'n strategie niet werkt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:07 schreef appies het volgende:
Daarbij is de afwachtende houding keer op keer een droombeeld. Een keer preventief oppakken niet meer laten gaan lijkt mij een betere houding.
maar je keurt het 100% af toch? wat zou jouw strategie zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goed plan! Dat zal ze leren! Alleen zo vervelend dat je voor iedereen die je opsluit er 3 nieuwe terroristen bijkrijgt. Israel en Irak zijn dacht ik toch redelijke bewijzen dat zo'n strategie niet werkt.
En uiteraard alle vliegvelden, grensovergangen en havens dichtgooien, dan zijn we vast helemaal veilig....![]()
wellis gehoord van cluster bommen?!?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar je keurt het 100% af toch? wat zou jouw strategie zijn?
Verdachten veroordelen op basis van bewijs zoals dat in Nederland normaal is, geen vrijheden te grabbel gooien voor een vals gevoel van veiligheid.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:15 schreef zoalshetis het volgende:
maar je keurt het 100% af toch? wat zou jouw strategie zijn?
Dat roepen ze in berichten over Engeland, VS net zo hard, dus daar heb ik geen boodschap aan. En dan moeten we van jou zeker maar afwachten tot het wel een keer raak is hier zeker? Kwestie van tijd als het zo doorgaat. Maar laat ze dan alsjeblieft in iedergeval alleen die mensen pakken volgens wie het allemaal maar bangmakerij was. Dan kan de rest er tenminste iets tegen doen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb het nieuws over bommen die afgegaan zijn in Nederland zeker gemist dan?![]()
Dit gaat over Nederland, eerst even le-zen voor je gaat blaaten.
Saoedi-Arabie natuurlijk! Daar zitten de organisatoren en financiers!quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik wel, waar had jij gedacht ze te gaan afwerpen?
Nee, het roepen om het hoofd van een minister NA een aanslag, dat zet zoden aan de dijk!quote:Verdachten veroordelen op basis van bewijs zoals dat in Nederland normaal is, geen vrijheden te grabbel gooien voor een vals gevoel van veiligheid.
Nee natuurlijk niet, softiequote:Op maandag 27 juni 2005 20:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dus .. geen beveiliging en proberen te negeren?
Dat klinkt mooi natuurlijk, maar feit is dat niet elke aanslag voorkomen kan worden. Er zijn er altijd die door de mazen van het net glippenquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:25 schreef Reeferman het volgende:
Aanslagen zoals in London moet men proberen te voorkomen door goed werk van de inlichtingen diensten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |