abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28596167
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:17 schreef SCH het volgende:
Als er een aanslag komt dan hopelijk toch op de mensen die voor de oorlog in Irak waren.
Jeetje, wat een rare reactie. Je bent nu exact hetzelfde als de mensen die je verafschuwd. Maar goed, het was me al opgevallen dat hypocrisie ook jou niet vreemd is. Jammer dat mensen toch vrede en liefde prediken, behalve voor de mensen die hen niet zo aan staan.
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:53:39 #162
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28596186
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:51 schreef sp3c het volgende:

[..]

er is geen oorlog momenteel
Dan maak je er toch gewoon één? In eigen land bijvoorbeeld
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  Moderator donderdag 7 juli 2005 @ 18:54:34 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_28596208
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:53 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dan maak je er toch gewoon één? In eigen land bijvoorbeeld
ik zou wel willen maar de geweldsinstructie is onduidelijk over hoe te werk te gaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_28596232
als die mensen het Westen zo erg haten dan blijven ze toch gewoon weg

ik ga toch ook niet naar een islamietjes land en dan huilen en brullen en dan me eigen opblazen in een moskee als ik ook gewoon een vliegtuig kaartje kan kopen en weg kan gaan
pi_28596233
Ik koop alvast het bier en de borrelnootjes in !
pi_28596241
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:54 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik zou wel willen maar de geweldsinstructie is onduidelijk over hoe te werk te gaan

schieten op alles wat niet beweegt, bij voorkeur poema's
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:56:32 #167
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_28596283
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:55 schreef winterhammer het volgende:
als die mensen het Westen zo erg haten dan blijven ze toch gewoon weg

ik ga toch ook niet naar een islamietjes land en dan huilen en brullen en dan me eigen opblazen in een moskee als ik ook gewoon een vliegtuig kaartje kan kopen en weg kan gaan
Het gaat meer om het feit dat onze levenswijze de rest van de wereld nogal onderdrukt.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:56:46 #168
105719 WaterOx
Observe and learn
pi_28596293
Het is onverwoordbaar wat er is gebeurd. Medeleven met alle betrokkenen en nabestaanden.

We zijn weer net zo hysterisch als toen vlak na 11 september 2001.
I am the watcher. Let things take their own course of action...
pi_28596333
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:52 schreef OutKast het volgende:

[..]

Jeetje, wat een rare reactie. Je bent nu exact hetzelfde als de mensen die je verafschuwd. Maar goed, het was me al opgevallen dat hypocrisie ook jou niet vreemd is. Jammer dat mensen toch vrede en liefde prediken, behalve voor de mensen die hen niet zo aan staan.
Ik meen het toch wel hier is voor gewaarschuwd naar aanleiding van de leugens en het bedrog van Bush rond de oorlog in Irak. Ik vind zowel de overheersing die de extreme islamieten willen als de overheersing die de extreme christenen zoals Bush willen verwerpelijk en eng. Ik vind dat we ons daar niet mee in moeten laten en een grote groep mensen is daar altijd consequent in geweest en wil op een heel andere manier met de wereldproblemen omgaan.
pi_28596467
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:56 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Het gaat meer om het feit dat onze levenswijze de rest van de wereld nogal onderdrukt.
Bron?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:10:23 #171
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_28596862
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

bangmakerij?
Ja toch wel, wat schiet je er nou mee op om nú opeens de angsthaas uit te hangen, onze mentaliteit in de dagelijkse gang van zaken verandert níks aan de dreiging van het terrorisme, het gebeurt of het gebeurt niet. Wil je er iets aan doen, ga bij de AIVD, FIOD,MIVD, de speciale eenheden, my god, ga de politiek in maar ga niet paniek schoppen onder burgers, dat is nou net wat deze zakken stront willen bereiken.
if you assume nothing you assume you know everything
pi_28596981
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:56 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

wat een propaganda zeg

geloof je hetzelf ? of wil je gewoon rebelleren
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:15:07 #173
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_28597089
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, moslims vinden dit echt geweldig, je gelooft het zelf????
Je kunt niet generaliseren in positieve zin, ook niet in negatieve zin, meer dan 30% (was het niet 40%) is verknipt genoeg om de Sharia te propageren, zo veel meer verknipt hoef je niet te zijn om deze aanslagen te ondersteunen, beide getuigen van een volledig gebrek aan respect voor het leven.
pi_28597333
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:02 schreef nikk het volgende:

Dit vind ik dus van die onzinnige redeneringen. We hebben ook autogordels en mensen rijden zichzelf alsnog te pletter... Autogordels helpen niet. Logica ja.

Je kan je twijfels hebben over de nut van de maatregelen, je kunt er voor of tegen zijn, je kunt er kritiek op hebben, maar er zijn simpelweg maatregelen nodig om erger of zoveel mogelijk te voorkomen. Niets doen is al helemaal geen optie.
Niets doen vs nieuwe wetten die alle burgers treffen is een onzinnige keuze en slaat nergens op.
Om terroristen op te sporen en te veroordelen is geen nieuwe wetgeving nodig maar betere opsporing. DAT heeft nut, niet de zoveelste 'angst' wet.

Maar vertel mij nu eens wat men dan nu in GB moet gaan doen, NOG strengere wetgeving? En na de volgende aanslag? Nog strenger? etc etc etc?
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:21:33 #175
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_28597380
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik meen het toch wel hier is voor gewaarschuwd naar aanleiding van de leugens en het bedrog van Bush rond de oorlog in Irak. Ik vind zowel de overheersing die de extreme islamieten willen als de overheersing die de extreme christenen zoals Bush willen verwerpelijk en eng. Ik vind dat we ons daar niet mee in moeten laten en een grote groep mensen is daar altijd consequent in geweest en wil op een heel andere manier met de wereldproblemen omgaan.
Vreemde retoriek SCH, verantwoord die vergelijking aub want nu is het niet meer dan vage (evenzo) religieuze retoriek. Alsof je de "fundamentalistische moslims" wilt compenseren met "fundamentalistische christenen", opmerkelijk.
pi_28597513
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:21 schreef bramiozo2002 het volgende:

[..]

Vreemde retoriek SCH, verantwoord die vergelijking aub want nu is het niet meer dan vage (evenzo) religieuze retoriek. Alsof je de "fundamentalistische moslims" wilt compenseren met "fundamentalistische christenen", opmerkelijk.
Wat wil je precies weten? Het punt is dat verschillende religies/culturen/landen vinden dat zij de waarheid in pacht hebben. Dat zie je met alle fundamentalistische uitwassen, ze willen het opdringen aan anderen. Bush dacht in Irak de bekering te brengen, de Iraanse leider denkt Europa naar zijn hand te kunnen zetten. Dat staat tegenover elkaar. En ik vind het niet slim dat wij partij hebben gekozen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')