Ja, de meesten zijn natuurlijk dolblij met de aanslagen van vandaagquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:33 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik hoop dan toch eerder op moslims. Dat ruimt lekker op, en wie weet helpt het om de opinie onder die mensen wat bij te stellen.
Jahoor velen wel. Ik hoorde onze vrolijke vrienden er alweer openlijk om lachen bij mij om de hoek. En een lol dat ze haddenquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, de meesten zijn natuurlijk dolblij met de aanslagen van vandaag![]()
dus je juicht een aanslag toequote:Op donderdag 7 juli 2005 18:33 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik hoop dan toch eerder op moslims. Dat ruimt lekker op, en wie weet helpt het om de opinie onder die mensen wat bij te stellen.
Sorry, maar je bent echt een enorme naieveling. Ik ga hier verder ook geen woorden aan vuil maken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:31 schreef SCH het volgende:
[..]Tuurlijk nikk, jij bent natuurlijk door terroristen ingelicht over hun motieven
Is goed hoor, denk jij maar lekker dat Irak er nauwelijks mee te maken heeft, heel erg slim van jequote:Op donderdag 7 juli 2005 18:41 schreef nikk het volgende:
[..]
Sorry, maar je bent echt een enorme naieveling. Ik ga hier verder ook geen woorden aan vuil maken.
Tuurlijk joh, moslims vinden dit echt geweldig, je gelooft het zelf????quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jahoor velen wel. Ik hoorde onze vrolijke vrienden er alweer openlijk om lachen bij mij om de hoek. En een lol dat ze hadden![]()
SCH praat weer als een kip zonder kop. Business as usual.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:41 schreef nikk het volgende:
[..]
Sorry, maar je bent echt een enorme naieveling. Ik ga hier verder ook geen woorden aan vuil maken.
ff denken zoals terroristjes.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:55 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik denk dat we hier aanslagen moeten verwachten bij voetbalwedstrijden. Bij een topwedstrijd 40k+ mensen in 1 stadion. Met 1 bommetje veel doden.
SCH ZOUT OP MET JE TROLL POSTINGS.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:17 schreef SCH het volgende:
Als er een aanslag komt dan hopelijk toch op de mensen die voor de oorlog in Irak waren.
Jij schijnt er idd op te hopen dat er meer komt, voor alle mensen die anders denken dan meneer SCH.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, moslims vinden dit echt geweldig, je gelooft het zelf????![]()
Een aanslag door moslims, voor moslims en op moslims? Anytime, anydayquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:44 schreef SCH het volgende:
[..]
er is geen oorlog momenteelquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Krijg nou wat, sp3c als mod. Zeg, moet jij niet fightin' round da world
er zijn een redelijk aantal moslims die dit geweldig vinden jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:44 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ff denken zoals terroristjes.
mwah, paar zelfmoord aanslagen vlak achter elkaar tijdens de jaarwisseling om 24.00 op De Dam lijkt me ook wel geslaagd![]()
Offuh, met enorme vrachtwagen vol explosieven de Kerncentrale in Borsele 'binnenrijden' en dan ontploffen maar, op hetzelfde moment ook met vrachtwagen vol explosieven het binnenhof op racen en ontploffen maar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |