Hetgeen natuurlijk snel zal veranderen als de faculteit haar geld uitgeeft aan bioscoopkaartjes in plaats van aan onderwijs / onderzoek.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:43 schreef Pool het volgende:
We waren gebleven bij Groningen als beste rechtenfaculteit.![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 18:43 schreef Pool het volgende:
We waren gebleven bij Groningen als beste rechtenfaculteit.![]()
Ach, zo'n eerste plaats voor een andere faculteit houdt Tilburg weer scherp.quote:
Rechtsfilosofie is okey mên.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:29 schreef The_Duce het volgende:
Ik pleit toch voor Utrecht.
Maar morgen eerst maar mijn tentamen Rechtsfilosofie maken. Verplichte reflectievak
Hmm, bij ons zaten die er niet bij. Rechtsfilosofie A was bij ons Fuller, Radbruch, Habermas, Scholten en Posner. Dat ging over visies op het rechtssysteem. En Rechtsfilosofie B ging over de standaardvisie en een alternatieve visie op de representatieve democratie.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:33 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Oh, vertel ff wat het politieke liberalisme is en wat Kants filosofie inhoudt
Nou, hier is het heavy shit.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:38 schreef Pool het volgende:
[..]
Hmm, bij ons zaten die er niet bij. Rechtsfilosofie A was bij ons Fuller, Radbruch, Habermas, Scholten en Posner. Dat ging over visies op het rechtssysteem. En Rechtsfilosofie B ging over de standaardvisie en een alternatieve visie op de representatieve democratie.
Maar de categorische imperatief van Kant ken ik natuurlijk wel (Wereld van Sofie).
In elk geval succes gewenst.![]()
Dan heeft jullie hoogleraar denk ik ook de Wereld van Sofie gelezen.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:40 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Nou, hier is het heavy shit.
Sofisten, Plato, Aristoteles, Hobbes, Locke, Bentham, Mill, Kant, Marx en Rawls. Ik ga maar weer wat leren![]()
Wanneer is een scalpel een scalpel? Of zoiets..quote:Op maandag 27 juni 2005 23:38 schreef Pool het volgende:
En Rechtsfilosofie B ging over de standaardvisie en een alternatieve visie op de representatieve democratie.
Ik zal 't aan 'm vragenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Dan heeft jullie hoogleraar denk ik ook de Wereld van Sofie gelezen.
Komt er precies eentje niet van in voor.![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:38 schreef Pool het volgende:
Dank je wel, ik schrok er net zelf een beetje van.
Maar jullie kunnen dus een strak juridisch gehandhaafd ONZ verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |