Moet je modje vragenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:54 schreef DeTinux het volgende:
Kan iemand dat please veranderen naar #4?
Wat ben je scherp vandaagquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:50 schreef Andoire het volgende:
Mee eens!
En dat is toch best een compliment..
heheh, jaaaa, laat mijnquote:
Mijn dank is groot. Kun je die 'kut ik kan niet tellen' ook ff weghalen? Ik bedoel, als je niet tot 100 kan tellen ā la, maar tot 4 is wel heel triest...quote:
OOOH BEDANKT!!!! IK GA HET VAN DIE ANDEREN AFKIJKEN!!!! WELKE LOOSERS HEBBEN HEM AL AF behalve Damia en Annemarie (dat is overigens een gokje, maar ik durf er een biertje om te verwedden dat zij hem al hebben ingeleverdquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:57 schreef Andoire het volgende:
[..]
heheh, jaaaa, laat mijnmaar weg hoor.... sluw hoor
![]()
Maar waarom vind het het raar dat ik mn analyse al af heb?
3 mensen hebben m al ingeleverd... hoe denk je dat ik die van mij gemaakt heb![]()
gokje= verkeerd, alleen annemarie en die'justin-timberlake-jongenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:01 schreef DeTinux het volgende:
[..]
OOOH BEDANKT!!!! IK GA HET VAN DIE ANDEREN AFKIJKEN!!!! WELKE LOOSERS HEBBEN HEM AL AF behalve Damia en Annemarie (dat is overigens een gokje, maar ik durf er een biertje om te verwedden dat zij hem al hebben ingeleverd)
Ik heb nog wel een verhaal over 'social justice' maar dat leent zich niet voor een openbaar forum. Vertel ik in de pauze volgende week vrijdag wel. t Gaat over vriend Joep en ik vind het ronduit choquerend.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:02 schreef gimme.shelter het volgende:
De Tinux, wat een vreselijke man was dat die geschiedenisleraar van je zeg!! Doet me terug denken aan het volgende: ik had in 2002 (leuk provoceren) samen met mijn kamergenoot Marc Hendrikse (wij geven samen het vak handelsrecht) een poster van Fotuyn voor het raam gehangen, goed zichtbaar op de binnenplaats. je wil niet weten hoe snel de portiers (die zijn normaal niet vooruit te branden!) boven kwamen om verhaal te halen!
En vorige week nog; tijdens de afdelinsgvergadering, wilde zo'n stomme oude graftak dat we namens privaatrecht een petitie of zo naar ik wet niet wie zouden sturen "tegen de aantasting van de rechtstaat door de regering". Nou vraag ik je, ik was zo kwaad!! Die Hesselink (krijg je straks bij contractenrecht in perspectief) is ook zo'n erge. Lukt altijd maar over "social justice", maar hij heeft ceht nog nooit iemand bij de rechtswinkel geholpen. Dat vakje is zijn hobby: "alles is politike, bla, bla'. Hij is wel hoogleraar, maar loopt altijd in zo'n fijne trui..brrr!!
Nee hoor, hij vindt zichzelf ook heel geweldig.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:05 schreef VeX- het volgende:
Hm, ik moet morgen maar eens beginnen met Europese Rechtsgeschiedenis. De afgelopen 2 dagen heb ik me niet zover kunnen brengen om me echt actief in te zetten. En ben ik dan de enige die Ruud van Nifterink een prima vent vind?![]()
Bedoel je die Django? Die werd steeds bozer tijdens conflictbeslechting, vooral toen ik me afvroeg waarom ze bijzonder onderwijs financieren, want dat is voor mensen die te dom zijn om in te zien dat nihilisme of atheīsme de enige goede leer is. Dat was echt mooi om te zien. En naast hem zit ook al zo'n helder licht.quote:
Jaa, hij is blij met zichzelf!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:10 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Nee hoor, hij vindt zichzelf ook heel geweldig.
Ah boomknuffelaer dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:13 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Jaa, hij is blij met zichzelf!!!
Enne.die Hessleink heeft niet alleen zo'n gesellie trui, maar ook van die boswachtersschoenen. Marc en ik noemen hem altijd "die boswachter". Maarre..ik geloof dat ie ons ook niet zo aardig vindt!! Nou ja....![]()
soms geneest het vanzelf, bij anderen is het terminaal.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:17 schreef Pool het volgende:
Hee, ik ben nog niet weg! Links bashen doen jullie komende week maar, zodat ik er niet op hoef te reageren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |