Ja hoor, dat mag.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:09 schreef alsem het volgende:
mag ik een doodsverwensing doen op zulke zieke gozers?
Ik vraag me af of dat nog kan, met een gespleten penis.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:24 schreef MartiniRosso het volgende:
geeft het nou ook extra genot tijdens het vrijen?
GADVERDAMME nee, wat ranzig en eng!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:09 schreef Fatality het volgende:
Voor de vrouwen, vinden jullie het aantrekkelijk ?
Staat wel ergens in de internetgeschiedenis en krijg je wel op je eindbeoordelingsgesprek te horenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:00 schreef Mokwaajo het volgende:
Maar goed dat niemand die plaatjes zag op mn stage
hehe.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:04 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Staat wel ergens in de internetgeschiedenis en krijg je wel op je eindbeoordelingsgesprek te horen![]()
voor mensen met een "spelden en andere scherpenvoorwerpen door penis" fantasie is het tpch re-de-lijk opwindend. ik kan er zelf ook best inkomen dat je dit best geil vindt hoor...quote:
Ik denk dat die kerel zonder ballen het daar niet om te doen isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:00 schreef dark_humanity774 het volgende:
Wat mensen allemaal wel niet doen om kinderen te maken
Ah je hebt ook pagina 12 gezien?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik denk dat die kerel zonder ballen het daar niet om te doen is![]()
Ik ben verstandig genoeg afgehaakt na pagina 3quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:29 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Ah je hebt ook pagina 12 gezien?
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:49 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik ben verstandig genoeg afgehaakt na pagina 3![]()
hij heeft wel minder last van kopkaasquote:Op maandag 27 juni 2005 23:47 schreef Mikkie het volgende:
Die lui sporen echt niet
Je gaat toch geen naalden door je lul jassen en allemaal injecties in je kont of je ballen stoppen?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:15 schreef Byte_Me het volgende:
kun je nog neuken met zo'n doorgesneden lul
precies, je steekt hem gewoon in beide uitgangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |