Tja, rotten.com enzo kan ik nog verdragen, maar dit was toch eventjes andersquote:Op maandag 27 juni 2005 18:44 schreef Tim2005 het volgende:
Welkom op Internet...
Het kan dus erger dan rotten?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, rotten.com enzo kan ik nog verdragen, maar dit was toch eventjes anders.
De plaatjes die op de site staan die ik bedoel vind ik nog erger dan dat.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:58 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Veel erger, zoek maar eens naar Ogrish
Nou?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
Kun je nagaan wat je te zien krijgt als je membership koopt.
Hoef je niet persee te kopen, dat krijg je ook als je zelf een foto opstuurt (van een tattoo of piercing).quote:Op maandag 27 juni 2005 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
Kun je nagaan wat je te zien krijgt als je membership koopt.
Ik vind het toch wel een tikkeltje raar als je je balzak binnenstebuiten keert en je er prettig bij voelt.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:03 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hoef je niet persee te kopen, dat krijg je ook als je zelf een foto opstuurt (van een tattoo of piercing).Dus sla je slag
![]()
Ik vind het wel meevallen. Ze vallen er niemand mee lastig, en ze voelen zich er goed bij. Prima dus.
Ook ik was stom genoeg pagina 3 te bekijken..quote:Op maandag 27 juni 2005 19:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een tikkeltje raar als je je balzak binnenstebuiten keert en je er prettig bij voelt.
Ik ook. Maar ze zijn er toch blijkbaar.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een tikkeltje raar als je je balzak binnenstebuiten keert en je er prettig bij voelt.
Ik klik niet , ik klik niet ........argh het is sterker dan mijquote:
Sukkel!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:12 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Ik klik niet , ik klik niet ........argh het is sterker dan mij
Heb dus wel geklikt![]()
Ik vind het maar raarquote:
edit.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:14 schreef MartiniRosso het volgende:
en nu wil ik toch eens fatsoenlijke plaatjes van een geperforeerde lul zien
Tubgirl is een mietje.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:46 schreef ASroma het volgende:
je bedoelt tubgirl?![]()
dit is wel echt zo'n topic om hoor weer naar voren te halen![]()
Ja hoor, dat mag.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:09 schreef alsem het volgende:
mag ik een doodsverwensing doen op zulke zieke gozers?
Ik vraag me af of dat nog kan, met een gespleten penis.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:24 schreef MartiniRosso het volgende:
geeft het nou ook extra genot tijdens het vrijen?
GADVERDAMME nee, wat ranzig en eng!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:09 schreef Fatality het volgende:
Voor de vrouwen, vinden jullie het aantrekkelijk ?
Staat wel ergens in de internetgeschiedenis en krijg je wel op je eindbeoordelingsgesprek te horenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:00 schreef Mokwaajo het volgende:
Maar goed dat niemand die plaatjes zag op mn stage
hehe.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:04 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Staat wel ergens in de internetgeschiedenis en krijg je wel op je eindbeoordelingsgesprek te horen![]()
voor mensen met een "spelden en andere scherpenvoorwerpen door penis" fantasie is het tpch re-de-lijk opwindend. ik kan er zelf ook best inkomen dat je dit best geil vindt hoor...quote:
Ik denk dat die kerel zonder ballen het daar niet om te doen isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:00 schreef dark_humanity774 het volgende:
Wat mensen allemaal wel niet doen om kinderen te maken
Ah je hebt ook pagina 12 gezien?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik denk dat die kerel zonder ballen het daar niet om te doen is![]()
Ik ben verstandig genoeg afgehaakt na pagina 3quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:29 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Ah je hebt ook pagina 12 gezien?
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:49 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik ben verstandig genoeg afgehaakt na pagina 3![]()
hij heeft wel minder last van kopkaasquote:Op maandag 27 juni 2005 23:47 schreef Mikkie het volgende:
Die lui sporen echt niet
Je gaat toch geen naalden door je lul jassen en allemaal injecties in je kont of je ballen stoppen?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:15 schreef Byte_Me het volgende:
kun je nog neuken met zo'n doorgesneden lul
precies, je steekt hem gewoon in beide uitgangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |