Lijkt mij ook... ik ben sowieso fan van al die relnichten in Hilversumquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Programma van Gerard Joling en Gordon lijkt me hilarisch te gaan worden
Dank je, wil je een handtekeningquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Lijkt mij ook... ik ben sowieso fan van al die relnichten in Hilversum![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:01 schreef onderjas het volgende:
Sorry, ik had even heel erg niks te doen.
John wil geld verdienen niet de wereld verbeteren. Ben allang blij dat er zoveel Nederlands product bij zit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:03 schreef SCH het volgende:
[..]
De programmering valt mij zwaar tegen - ik had veel meer dadendrang en originaliteit verwacht. Een omroep die 5 tegen 5 weer terughaalt en verder nauwelijks boeiende in houdelijk tv maakt, het zal mijn tijd wel duren.
Waarom geen goed actualiteitenprogramma of een documentairerubriek, als je toch zoveel geld hebt.
Nou echt ontroerendquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:01 schreef rubbereend het volgende:
Ben allang blij dat er zoveel Nederlands product bij zit.
De beeldkwaliteit van nick/talpa is hier in Zwolle ook echt beroerdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:17 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb nog steeds dat kutbeeld op die zender![]()
Mooi, ik woon in IJsselmuiden, dat is de zelfde omgeving, daar zal het wel door komen, ik hoop dat er iets aangedaan wordquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:35 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
De beeldkwaliteit van nick/talpa is hier in Zwolle ook echt beroerd![]()
Volgens mij niet hoor, dat met die desktop dat hadden ze er gewoon bijgedaan, want de kwaliteit was gewoon hoog van die filmpjesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:41 schreef Ryan_R het volgende:
Gister voor het eerst de presentatie gezien. Het was gewoon een desktop waar wat trailers op werden aan geklikt, niet echt professioneel. En de programma's....niet bepaald vernieuwend, zelf dat programma van Bridget is een rip off.
Eva duijvenstein(?) lijkt me wel wat
Geweldige vrouwquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:38 schreef schatje het volgende:
Harmke Pijpers gaat samen met Beau N.S.E. presenteren.
ik weet niet wie het is, maar wat een vreselijke uitstraling heeft dat wijf. Zo'n Chazia Mourali in haar 'De-Zwakste-Schakel' -look.quote:
Is die ene van Hoe Schoon is Jouw Huis naar de kapper geweest?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |