Gelukkig draait het hele tv-station ook om het imago en het logo van de zender. TV=programma's boeien totaal niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:19 schreef Qunix het volgende:
talpa wordt bagger zooi.... want eerst moch retecool.com niet een fotofuckfriday houden over t logo. toen begonnen ze met rechtzaken te dreigen. en nu mag het
egt dom
Zodat we de volgende 15 jaar geen vernieuwing op tv zien?quote:
Als je de programmering even bekijkt (op http://www.talpa.tv/adver(...)LPADAGSCHEMA_001.pdf )quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:44 schreef onderjas het volgende:
Even een vraagje; gaat nickolodion nu helemaal weg? Of komt die talpa na een bepaalde tijd net zoals jetix en veronica?
natuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:03 schreef onderjas het volgende:
Kopspijkers komt er dus ook op?
Vernieuwing?!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:34 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Zodat we de volgende 15 jaar geen vernieuwing op tv zien?
Het Introduceren van een nieuwe zenderquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:20 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Vernieuwing?!![]()
Noem jij:
1 tegen 100
5 tegen 5
Big Brother
Kopspijkers
Ere divisie voetbal
Expeditie Robinson
vernieuwing?
![]()
Expeditie Robinson is een fantastisch programma wat kijkers en adverteerders zal trekken. Eredivisie voetbal zal sowieso al een 2,5 miljoen mensen trekken? Lijkt me. Big Brother zal hoe dan ook de eerste week enorm veel kijkers trekken. En dus adverteerders.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:20 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Vernieuwing?!![]()
Noem jij:
1 tegen 100
5 tegen 5
Big Brother
Kopspijkers
Ere divisie voetbal
Expeditie Robinson
vernieuwing?
![]()
Gewoon ff www.canaldigitaal.nl of bellen en basis pakket aanvragenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:34 schreef mark_03 het volgende:
Hoe zit dat nou precies met de ontvangst via de sataliet
Op dit moment kan ik geen Nickelodeon ontvangen, kan dat straks vanaf 12 augustus wel? (gaat dat automatisch?)
De programmering valt mij zwaar tegen - ik had veel meer dadendrang en originaliteit verwacht. Een omroep die 5 tegen 5 weer terughaalt en verder nauwelijks boeiende in houdelijk tv maakt, het zal mijn tijd wel duren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:08 schreef CloudStrife het volgende:
Ik blijf erbij: alles wat je op Talpa ziet (programmas en presentatoren) heb je al ergens eerder gezien. Niets nieuws aan. Presentatoren wisselen wel vaker van zender.
Talpa![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |