Zeg schatje.. je probeert hier toch niet mijn voorpret te torpederen huh?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:53 schreef schatje het volgende:
En als SBS een donderdag in het gelijk wordt gesteld? Dan moeten ze de opnames toch staken?
Nee, dat doet SBS wel voor jequote:Op maandag 27 juni 2005 18:55 schreef Maerycke het volgende:
Zeg schatje.. je probeert hier toch niet mijn voorpret te torpederen huh?
Ik geloof dat ze de opnames dan af mogen maken en de editie dan pas volgend jaar mogen uitzending. Op deze manier kan Net5 alvast haar nieuwe reality programma introduceren zonder concurrentie te hebben van Expeditie Robinson.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:53 schreef schatje het volgende:
En als SBS een donderdag in het gelijk wordt gesteld? Dan moeten ze de opnames toch staken?
Het isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat mij part beginnen ze vanavond met uitzenden..
Dan heb je vast dolle pret gehad tijdens Passion of the Christ.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:16 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb dit tijdens de vorige edities slechts sporadisch gevolgd, maar ik denk dat ik deze keer toch maar eens ga kijken.
Mensen die zo aan een kruis hangen kan ik gewoon niet weerstaan.
Ik had eigenlijk een disclaimer in m'n post moeten zetten dat het niet opgaat voor kruizen waar jezus christus aanhangt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan heb je vast dolle pret gehad tijdens Passion of the Christ..
klein verschil, ze houden zich vast aan touwen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:42 schreef LeBeau het volgende:
Valt wel weer tegen dat ze gewoon aan touwen hangen, wat zijn dat nou voor bikkels?
Ik hoop dan wel na 5 september! Want dan ben ik pas terug van vakantiequote:Op maandag 27 juni 2005 17:13 schreef -Mk- het volgende:
Expeditie Robinson zal vanaf september te zien zijn.
Coolquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:50 schreef -Mk- het volgende:
De promo: mms://media2.hosting.nob.nl/dutchview/talpa/programmering/expeditierobinson-bb.wmv
Kippenvel
K hoop idd ook dan ergensquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop dan wel na 5 september! Want dan ben ik pas terug van vakantie![]()
Met dat fantastische muziekje wat ook in "The Rock" is gebruikt...quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:50 schreef -Mk- het volgende:
De promo: mms://media2.hosting.nob.nl/dutchview/talpa/programmering/expeditierobinson-bb.wmv
Kippenvel
Geweldige tune iddquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Met dat fantastische muziekje wat ook in "The Rock" is gebruikt...
Kippenvel iid
Iemand eigenlijk enig idee hoe dat heet?quote:
Gelukkig, kijken wat Talpa ervan bakt t.o.v Net5.quote:Talpa zal in beginsel ongeveer 30 websites rondom programma´s hebben. 6 daarvan zullen erg vertegenwoordigd zijn op internet. Dat zijn onder meer Big Brother, Expeditie Robinson en de Eredivisie voetbalsites. Talpa zoekt daarvoor (voorlopig) een advertentienetwerk die dat kan verkopen. Een pitch daarvoor loopt. Dat laat Marc Nagelkerken van Talpa aan Emerce weten.
Veel Hans Zimmer filmmuziek oa the rock en ook bv the battle uit de film de gladiator is in het verleden wel gebruiktquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Iemand eigenlijk enig idee hoe dat heet?
quote:Douwe Popma in ER![]()
De 47-jarige Leeuwarder schipper Douwe Popma is een van de oudere deelnemers van Expeditie Robinson, zo bevestigen bezoekers van zijn stamcafé De Stee. "Ze vinden mij een raar mannetje", zei Popma onlangs in het Stadsblad Liwwadders. ‘’Ik ben altijd een dwars kind geweest. Een beetje ontspoord. Het zwarte schaap. Mijn broer en zus waren heel beschaafd en zijn ook keurig terechtgekomen. Ik ben dwars. Ook bij het zeilen. Als ik je naaien kan, dan doe ik dat, tenminste in de zeilerij.’’
Bron.quote:Captain Caveman
Een bezoeker van zijn stamcafé omschrijft ER-deelnemer Douwe Popma als een oermens. "Vindt hem maar eens, een man die eruit ziet als de laatste editie van `caveman` het beeld alleen al is geweldig. Hij vloekt en hij scheldt. Ik zie hem al lopen daar op dat eiland, knots in de ene hand en een vrouw aan de haren in de andere. Verder `vrete en sûppe`zoals hij zou zeggen, `ìedereen sien vreet houwe`en 'gâân maar even voorover staan jeu, dan zakem er even bij die injénse'. Ik denk dat die laatste spreuk dezelfde uitwerking zal hebben op het kijkersvolk als het bekende `laat je nie gek make!!` van Big Brother Ruud. Ik zie het helemaal met hem zitten. Top televisie wordt het!! Heel friesland zal aan de buis gekluisterd zitten en de Nederlandse taal zal weer enkele mooie uitdrukkingen rijker worden."
Leeuwarden, WTFquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:11 schreef BVO het volgende:
Douwe Popma, een van de deelnemers..
[..]
[..]
Bron.
quote:SBS spant hoger beroep aan om Expeditie Robinson
SBS Nederland heeft bij de rechtbank een spoedappèl aangevraagd dat moet voorkomen dat de nieuwe televisiezender van John de Mol Expeditie Robins dit najaar gaat uitzenden. Dat meldt de Telegraaf. Volgens SBS Nederland, dat Expeditie Robinson vier seizoenen lang op NET 5 uitzond, heeft de rechter bij het vorige maand verloren proces een onvolledig verhaal te horen gekregen. "Onze argumenten om Expeditie Robinson te behouden zijn onvoldoende gehoord, bovendien zijn we er inmiddels achter dat enkele nauw betrokkenen een dubieuze rol hebben gespeeld", aldus woordvoerder Eric Eljon van SBS.
Hoewel de opnames met presentator Ernst Paul Hasselbach reeds zijn gestart, meent SBS Nederland dat zij nog steeds over de uitzendrechten beschikt. "De Zweedse producent STRIXS is gewoon overgelopen naar de concurrent terwijl er een contract lag. Daar komen ze niet zomaar onderuit. Onze presentator zijn we kwijt, maar een nieuwe editie van Expeditie Robinson kan ook prima door iemand anders uit onze stal worden gepresenteerd", aldus Eljon. Onafhankelijk van het spoedappèl loopt tevens een omvangrijke bodemprocedure waarin SBS Nederland onder meer eist dat de serie ook voor de nieuwe seizoenen voor de zender wordt veiliggesteld.
quote:Hoy allen,
En vanaf deze week komt jong en oud terug samen in de samensmelting ER 2005.
8 zijn eruit en 8 tegaan.
MDW The real information.
Ja dat snap ik. Maar nieuwe kijkers weten dat misschien niet. Het is leuker wanneer je het niet weet, dan wel weet. Bij Survivor had ik bijvoorbeeld geen idee wanneer de samensmelting zou kunnen zijn, dus kwam het als een verrassing en was het leuker.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:09 schreef BVO het volgende:
Is elk jaar hoor, dat de groepen op de helft samensmelten.
1.2 miljoen kijkers een te klein publiek...?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar nieuwe kijkers weten dat misschien niet. Het is leuker wanneer je het niet weet, dan wel weet. Bij Survivor had ik bijvoorbeeld geen idee wanneer de samensmelting zou kunnen zijn, dus kwam het als een verrassing en was het leuker.
Doordat ER op Talpa uitgezonden wordt, zal het vast en zeker nieuwe kijkers trekken, want daarvoor trok NET5 een te klein publiek. Voor die mensen die het nooit hebben gezien kan het misschien een soort van spoiler zijn. Het is wel minimaal, maar het zou kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |