Zeg schatje.. je probeert hier toch niet mijn voorpret te torpederen huh?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:53 schreef schatje het volgende:
En als SBS een donderdag in het gelijk wordt gesteld? Dan moeten ze de opnames toch staken?
Nee, dat doet SBS wel voor jequote:Op maandag 27 juni 2005 18:55 schreef Maerycke het volgende:
Zeg schatje.. je probeert hier toch niet mijn voorpret te torpederen huh?
Ik geloof dat ze de opnames dan af mogen maken en de editie dan pas volgend jaar mogen uitzending. Op deze manier kan Net5 alvast haar nieuwe reality programma introduceren zonder concurrentie te hebben van Expeditie Robinson.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:53 schreef schatje het volgende:
En als SBS een donderdag in het gelijk wordt gesteld? Dan moeten ze de opnames toch staken?
Het isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat mij part beginnen ze vanavond met uitzenden..
Dan heb je vast dolle pret gehad tijdens Passion of the Christ.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:16 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb dit tijdens de vorige edities slechts sporadisch gevolgd, maar ik denk dat ik deze keer toch maar eens ga kijken.
Mensen die zo aan een kruis hangen kan ik gewoon niet weerstaan.
Ik had eigenlijk een disclaimer in m'n post moeten zetten dat het niet opgaat voor kruizen waar jezus christus aanhangt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan heb je vast dolle pret gehad tijdens Passion of the Christ..
klein verschil, ze houden zich vast aan touwen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:42 schreef LeBeau het volgende:
Valt wel weer tegen dat ze gewoon aan touwen hangen, wat zijn dat nou voor bikkels?
Ik hoop dan wel na 5 september! Want dan ben ik pas terug van vakantiequote:Op maandag 27 juni 2005 17:13 schreef -Mk- het volgende:
Expeditie Robinson zal vanaf september te zien zijn.
Coolquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:50 schreef -Mk- het volgende:
De promo: mms://media2.hosting.nob.nl/dutchview/talpa/programmering/expeditierobinson-bb.wmv
Kippenvel
K hoop idd ook dan ergensquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop dan wel na 5 september! Want dan ben ik pas terug van vakantie![]()
Met dat fantastische muziekje wat ook in "The Rock" is gebruikt...quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:50 schreef -Mk- het volgende:
De promo: mms://media2.hosting.nob.nl/dutchview/talpa/programmering/expeditierobinson-bb.wmv
Kippenvel
Geweldige tune iddquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Met dat fantastische muziekje wat ook in "The Rock" is gebruikt...
Kippenvel iid
Iemand eigenlijk enig idee hoe dat heet?quote:
Gelukkig, kijken wat Talpa ervan bakt t.o.v Net5.quote:Talpa zal in beginsel ongeveer 30 websites rondom programma´s hebben. 6 daarvan zullen erg vertegenwoordigd zijn op internet. Dat zijn onder meer Big Brother, Expeditie Robinson en de Eredivisie voetbalsites. Talpa zoekt daarvoor (voorlopig) een advertentienetwerk die dat kan verkopen. Een pitch daarvoor loopt. Dat laat Marc Nagelkerken van Talpa aan Emerce weten.
Veel Hans Zimmer filmmuziek oa the rock en ook bv the battle uit de film de gladiator is in het verleden wel gebruiktquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Iemand eigenlijk enig idee hoe dat heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |