Hmmm....go David!quote:Op maandag 27 juni 2005 14:08 schreef Ambrosius het volgende:
Gasquet komt sterk terug, break voor in de tweede set.
Helemaal voorquote:Op maandag 27 juni 2005 14:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Idd, als Federer het toernoo niet wint, mag Nalbandian hem winnen.
Misschien dat hij het record van dubbele fouten slaan veiligstelt vandaag. Hij heeft de leiding genomen momenteelquote:Op maandag 27 juni 2005 14:13 schreef mitt het volgende:
Dent laat het altijd afweten tegen grote tegenstanders op Grand Slams.
helaas, zeker omdat Hewitt vandaag de tegenstander is.
Het komt gewoon door die Spaanse lefty die serve-volley speeltquote:Op maandag 27 juni 2005 14:31 schreef Riert het volgende:
Topictitels lijken niet te werken
Wat zou het record in een wedstrijd zijn?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Misschien dat hij het record van dubbele fouten slaan veiligstelt vandaag. Hij heeft de leiding genomen momenteel
o ja, hij weerquote:Op maandag 27 juni 2005 14:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het komt gewoon door die Spaanse lefty die serve-volley speelt
Vraag eens aan Dementieva, die is daar goed inquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het komt gewoon door die Spaanse lefty die serve-volley speelt
Even Dementieva bellen. Zat die niet ergens in de 40 toen ze van Capriati won vorig jaar?quote:
quote:
Net een nieuwe telefoon hier, ben nog wat nummers kwijt merk ikquote:Op maandag 27 juni 2005 14:36 schreef Riert het volgende:
[..]
Even Dementieva bellen. Zat die niet ergens in de 40 toen ze van Capriati won vorig jaar?
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:03 schreef Ambrosius het volgende:
Nalbandian wint de tie-break met 7-3.
Die dent heeft niet misselijk gespeeld deze week.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:04 schreef Butra het volgende:
Dat Australische schijtjong staat ze af en toe heel netjes langs Dent te slaan zeg.
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeg dat, ook heeft hij Kim aan de kant gezet voor een barbiepop zie ik.
beter een barbiepop dan een dikke koequote:Op maandag 27 juni 2005 15:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dikke koe? Ik ken die barbiepop helemaal niet maar ze kijkt maar dom uit haar doppen. Maar laten we het weer over tennis hebben.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:21 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
beter een barbiepop dan een dikke koe
Clijsters is wél sympathiek in elk geval, maar een schoonheid is het niet neequote:Op maandag 27 juni 2005 15:21 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
beter een barbiepop dan een dikke koe
Banwaardig, een beetje Kimmie aanvallenquote:Op maandag 27 juni 2005 15:35 schreef ShaoliN het volgende:
Hoelaat mag Davenport die Belgische hoer van de baan slaan?
zo'n bal verteld het verhaal over Dent.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef Chriz2k het volgende:
Enige kans van Dent om de partij te keren verprutst hij door de bal hevig te onderschatten en hem gewoon naar beneden te slaan terwijl hij boven op de lijn kwam
Hij is een vriend van die Canasquote:Op maandag 27 juni 2005 15:40 schreef mitt het volgende:
[..]
zo'n bal verteld het verhaal over Dent.
Nalbandian![]()
Fijne reactiequote:
Allemaal doping.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij is een vriend van die Canas(en van Coria, Chela en Puerta)
Het is maar goed dat ik niet zo goed ben in het leggen van verbanden....quote:
Jij mag het een barbiepop vinden, maar ik heb er geen problemen mee als ik er elke morgen naast wakker zou mogen worden:quote:Op maandag 27 juni 2005 15:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja hoor, Dent biedt redelijk tegenstand, maar mist af en toe op belangrijke momenten makkelijke ballen.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:08 schreef Riert het volgende:
Is Hewitt-Dent wel een beetje behoorlijke pot tennis?
Toch wel een beetje jammer, ik vind Myskina wel een schatjequote:Op maandag 27 juni 2005 16:11 schreef Ambrosius het volgende:
Dementieva meteen een break voor in de tweede set.
Ik vind ze allebei liefquote:Op maandag 27 juni 2005 16:14 schreef Riert het volgende:
[..]
Toch wel een beetje jammer, ik vind Myskina wel een schatje
Dat heb ik dus met al die Hewitt haters op dit forum...Hewitt staat een geweldige partij te spelen en slaat de meest wonderlijke ballen en toont op een goede soort manier zijn emotie, maar nee, er kan nooit maar een positief woordje afquote:Op maandag 27 juni 2005 15:45 schreef Riert het volgende:
[..]
Fijne reactie
Kreeg op me werk net half ruzie (mjah, flinke woordenwisseling) over dat ik Nalbandian support. Er wilde iemand net ff te onnozel uitleggen waarom hij een hekel aan Nalbandian heeft.
quote:Op maandag 27 juni 2005 16:15 schreef Chriz2k het volgende:
Maar het gaat natuurlijk om hun tenniskwaliteiten!
Ik ben geen Nalbandian fan. Zeker niet na de wedstrijd tegen Murray toen ik hem (en zijn coach trouwens ook) er echt ongeintresseerd bij vond lopen.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met al die Hewitt haters op dit forum...Hewitt staat een geweldige partij te spelen en slaat de meest wonderlijke ballen en toont op een goede soort manier zijn emotie, maar nee, er kan nooit maar een positief woordje af
Maar goed. Nalbandian![]()
![]()
Die gaat nu de halve finale wel halen, en Roddick daar ownen zie ik zeker wel als een optie![]()
Zeker een prachtig affiche.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:18 schreef Norrage het volgende:
Yay...Hewitt door...Hij was vrij indrukwekkend. Jammer van die 3e set..Lopez zal hij wel mogen hebben, die heeft hij al twee keer helemaal van de baan af gemept in het verleden dus...
Halve finale Federer - Hewitt hopelijk dan...Was vorig jaar ook de beste wedstrijd van het toernooi...Wat een hoog niveau was dat(en niet alleen van Federer, de uitslag was nogal geflatteeerd...die 6-1 6-7 6-0 6-4 van Federer..Hij had maar 10 punten meer gemaakt of zo
Ik heb ook alleen Hewitt en Roddick nog maar ben wel heel erg blij dat Nalbandian ten koste van Gasquet(die ik had) door gaatquote:Op maandag 27 juni 2005 17:22 schreef Chriz2k het volgende:
Nou, daar gaat mijn manager, Dent, Ancic en Gasquet eruit, heb nu alleen Federer nog.
Hewitt heeft het nu wel beter bekeken met Bec Cartwright.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Clijsters is wél sympathiek in elk geval, maar een schoonheid is het niet nee
Ik vind d'r ook prachtig.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jij mag het een barbiepop vinden, maar ik heb er geen problemen mee als ik er elke morgen naast wakker zou mogen worden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom vind je Clijsters een hoer?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:35 schreef ShaoliN het volgende:
Hoelaat mag Davenport die Belgische hoer van de baan slaan?
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:48 schreef Butra het volgende:
Gonzalez is helemaal los hoor. Op weg naar de kwartfinale, het moet toch niet gekker worden.
Idd.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:59 schreef Norrage het volgende:
Myskina is de enige russische die ik het gun
Dat klopt, maar er sluipen toch steeds meer foutjes in zijn spel naarmate een wedstrijd vordert. Hij is bij lange na niet zo onfeilbaar als dat hij eerder was.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:36 schreef TheGeneral het volgende:
Nou de 1e 2 sets wel hoor.
hehe, zeker niet nee.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:38 schreef Leatherface het volgende:
Nu is Ferrero geen pannenkoek natuurlijk.
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:38 schreef Leatherface het volgende:
Nu is Ferrero geen pannenkoek natuurlijk.
Federer is wel degelijk te verslaan. Grote kans dat ie het toernooi opnieuw wint, maar ik zou niet verbaasd zijn als het niet zo blijkt te zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:47 schreef Norrage het volgende:
Jammer dat andere spelers onder zijn hegemonie niks meer kunnen winnen![]()
Federer is echt niet het type dat kadootjes geeft hoor, hij wil altijd winnen, Safin en Nadal speelden die wedstrijd tegen federer gewoon beter en hebben verdiend gewonnen. Hij is wel degelijk te verslaan maar het is zeldzaam en ik denk ook dat hij dit jaar Wimbledon weer gaat winnen.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:47 schreef Norrage het volgende:
Jammer dat andere spelers onder zijn hegemonie niks meer kunnen winnenAlhoewel hij Nadal en Safin wel even een verjaardagskadootje had gegeven...Hij is toch wel aardig
Ja, die dropshop van Fererro was super. Hij speelde heel goed vond ik.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:02 schreef Dizer het volgende:
Dammit! Hij heeft weer gewonnen. Waarom gun ik die gast niet om te winnen
Ferrero heeft best mooi gespeeldVooral die ene dropshot was buitengewoon uitmuntend
Maar goed, zo te zien moet er gewoon veel naar Federer's backhand gespeeld worden, dan is er ene kans tegen hem
Dat valt mij ook op.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:47 schreef girllover het volgende:
[..]
Maar als je bijvoorbeeld ziet hoe hij tegen Hewitt speelde in de finale van de US Open vorig jaar. Daar had hij echt geen last van spanning voorzover ik het me kan herinneren.
Het is wel een precieze werkje wat hij beoefent. Hij raakt ze erg vroeg in de stuit en vrij dun met een enorme zwaai, dus ietsje verkeerde timing en de bal kan alle kanten opvliegen.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:47 schreef girllover het volgende:
1) dat hij zoveel afzwaaiers heeft ( vaak ballen die soms meters uit gaan);
Inderdaad, uit ervaring (speel 3x in de week Tennis) is het af en toe gewoon pech als je de bal net verkeerd pakt of je racket nou net verkeerd vast hebt. Soms ben je zo gecontreerd bezig om naar de bal te kijken en vergeet je dat je racket nog in de backhand of forehand stand staat en dan gaat het gewoon mis.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:54 schreef Riert het volgende:
[..]
Het is wel een precieze werkje wat hij beoefent. Hij raakt ze erg vroeg in de stuit en vrij dun met een enorme zwaai, dus ietsje verkeerde timing en de bal kan alle kanten opvliegen.
Alleen nu blijft hij winnenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:52 schreef Leatherface het volgende:
Mentaal is het echt een beetje up and down met hem.
Ik bedoelde het natuurlijk ook niet serieusquote:Op maandag 27 juni 2005 21:58 schreef erikh het volgende:
[..]
Federer is echt niet het type dat kadootjes geeft hoor, hij wil altijd winnen, Safin en Nadal speelden die wedstrijd tegen federer gewoon beter en hebben verdiend gewonnen. Hij is wel degelijk te verslaan maar het is zeldzaam en ik denk ook dat hij dit jaar Wimbledon weer gaat winnen.
Tijdens tennis geef ik vaak kadootjes weg, maar je gaat dat natuurlijk ook niet bij Wimbledon doenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik bedoelde het natuurlijk ook niet serieus
eehhhh...da's niet helemaal wat ik bedoeldequote:Op maandag 27 juni 2005 22:56 schreef Dizer het volgende:
Soms ben je zo gecontreerd bezig om naar de bal te kijken en vergeet je dat je racket nog in de backhand of forehand stand staat en dan gaat het gewoon mis.
Ja, ik vind het vreemd om te zien. En hij schreeuwde vroeger één keer per vier wedstrijden ofzo. En nu soms tien keer in één wedstrijd. Ik hoop dat hij er in zijn volgende wedstrijden geen last meer van heeft.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op.
Eigenlijk best vreemd. Voor zijn eerste grand slam titel op Wimbledon 2 jaar geleden stond hij er om bekend dat de spanning hem af en toe te veel werd. Vorig jaar leken de zenuwen nauwelijks vat meer op hem te hebben, en nu lijkt hij opeens weer wel onderhevig te zijn aan stress.
Mentaal is het echt een beetje up and down met hem.
Nu je het zegtquote:Op maandag 27 juni 2005 23:03 schreef Riert het volgende:
[..]
eehhhh...da's niet helemaal wat ik bedoelde
Na die wedstrijd tegen Fererro is het 33. Het record is 41 en dat is van Borg. Dus als hij nu wint heeft hij er 36 (QF, SF, F) en als hij dan volgend jaar Halle wint (vijf wedstrijden - of zijn het er vier?) en de eerste ronde op Wimbledon heeft hij er 42 achter elkaar.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:57 schreef Riert het volgende:
[..]
Alleen nu blijft hij winnen
Maar is hij niet eens onderweg naar een record? Hij is nu volgens mij 32 wedstrijden achter elkaar op gras ongeslagen. Wellicht wordt'ie nerveus omdat hij dat gaat breken. Geen idee wat het record is.
Nou, ik vond juist dat hij zoveel fouten met zijn forehand maakte. Maar ik heb de statistiek niet gezien.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:10 schreef Dizer het volgende:
Vielen jullie het ook op dat Federer vaak verloor met zijn backhand? En dat Ferrero heel vaak naar zijn backhand daardoor speelde?
Zou kunnen hoor, alleen het viel mij gewoon zo opquote:Op maandag 27 juni 2005 23:12 schreef girllover het volgende:
[..]
Nou, ik vond juist dat hij zoveel fouten met zijn forehand maakte. Maar ik heb de statistiek niet gezien.
Dat is een vrij stoer record om te brekenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:09 schreef girllover het volgende:
Het record is 41 en dat is van Borg.
Ja, vind ik ook. En ook zo'n record waarvan je je afvraagt of het dan nog zal worden geëvenaard of verbeterd.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:17 schreef Riert het volgende:
[..]
Dat is een vrij stoer record om te breken
Dat werd tijd ook zeg. Maar niet verrassend, want Lopez is natuurlijk een redelijke grastennisser.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:22 schreef zjroentje het volgende:
Voor het eerst sinds 32 jaar een Spanjaard bij de laatste 8!
Maar een straight set tegen Ancic had ik echt nooit verwacht. Verassend.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:24 schreef Leatherface het volgende:
Maar niet verrassend, want Lopez is natuurlijk een redelijke grastennisser.
Zijn backhand is zijn 'mindere' slag, althans die is vormgevoeliger en minder is natuurlijk relatief, hij stond tegenover een in vorm verkerende baseliner die weinig unforced errors maakte en hem veel backhands liet spelen.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:10 schreef Dizer het volgende:
Vielen jullie het ook op dat Federer vaak verloor met zijn backhand? En dat Ferrero heel vaak naar zijn backhand daardoor speelde?
Goed verwoord.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:59 schreef Butra het volgende:
Ik vond Federer gisteren voor het eerst in lange tijd weer eens indrukwekkend. Al mag hij op spannende en belangrijke momenten wel iets zekerder worden. Petje af ook voor Ferrero, was 1 van de leukere partijen tot nu toe.
goed verwoordquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:03 schreef suus21 het volgende:
dachten jullie nou echt dat Ferrero een kansje had tegen Fed???? Woehahahahahaha en al zeker niet op gras!
Ancic speelde ook wel heeeeeel erg slecht. Een straight sets tegen Safin vond ik verrassender want Safin speelde daar niet zo heeeel erg slecht.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar een straight set tegen Ancic had ik echt nooit verwacht. Verassend.
Met dit weer worden Nalbandian en Hewitt goede outsiders in elk geval en ook die Gonzalez acht ik tot iets in staat.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ancic speelde ook wel heeeeeel erg slecht. Een straight sets tegen Safin vond ik verrassender want Safin speelde daar niet zo heeeel erg slecht.
Was niet echt de moeite waard, Kim liep achter de feiten aan, maar vocht moedig en Davenport won terecht.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:38 schreef Airelle het volgende:
Vervloekte Videorecorder!!!
Heeft hier iemand de derde set gezien van Clijsters - Davenport?
Ik zie Lopez niet van Hewitt winnen, maar die andere 3 ben ik het mee eens...quote:
Welles!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Daar zou ik niet al te zeker van zijn.
De vier kwartfinales bij de vrouwen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:52 schreef Elgigante het volgende:
Er wordt vandaag niet gespeeld, wel?
Allright....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De vier kwartfinales bij de vrouwen.
Is van Persie er nog niet gesignaleerd?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:20 schreef Public_NME het volgende:
Zo, gister weer ff naar het tournooi geweest. Was erg leuk! In het begin ff Kuznetsova v Maleeva gekeken. Was erg grappig omdat ik die op zondagavond tegen kwam in de pub. (Kuz)
Toen keken we elkaar recht in de ogen en was ze opeens heel schichtig. (ze wist dat ze herkend werd)
Gister zat ik op rij1 op showcourt 18, schuin achter haar coach en ik weet zeker dat ze me herkende. (het is tenlslotte maar 3m ofzo) Wel grappig op zich...
Daarna nog ff bij Oliver/Kirilenko v Hrbaty/... wezen kijken. Was ook wel grappig alleen die Oliver bakte er geen drol van! Kirilenko is wel echt een liefie, en het is allemaal zo dichtbij. Na de match lopen ze gewoon een meter van je af naar het spelershome etc. Wel grappig hoe te zien hoe de mannen vol rossen (serveren) op de vrouwen.
Daarna ff centre court in proberen te komen maar dat lukte helaas niet omdat het te druk was. Toen maar ff op de Hill gekeken (en nog op tv geweest uiteraard). Daarna de dubbel gekeken van V. Williams wat ook erg leuk was. En weer lopen ze op een halve meter van je.
Ze was trouwens wel erg verlegen!
Daarna ff naar de Dog & Fox en Rose & Crown pubs geweest in Wimbledon village, puilde echt helemaal uit met mooie vrouwen.
dat zou ik niet de snel zeggen. Denk dat hij een grote kans heeft op de overwinning....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zie Lopez niet van Hewitt winnen, maar die andere 3 ben ik het mee eens...
Daarna toch gelijk weer een break en uitserveren voor de set: 6-3 Mauresmo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:35 schreef Ambrosius het volgende:
Mauresmo geeft de break voorsprong weer weg.
Nee, op drie zenders (RTL5, BBC, Belg) is Sharapova te zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:45 schreef popolon het volgende:
Wordt Mauresmo - Myskina op 5 uitgezonden?
Hier hebben we juist de andere partij live.
Dat lijkt me voldoende.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, op drie zenders (RTL5, BBC, Belg) is Sharapova te zien.
Niet overdrijven, ze was sterker, vooral in de tweede set.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:36 schreef tong80 het volgende:
Sharapova met hangen en wurgen naar de halve finale.
En daar zijn wij heel blij meequote:
Ik doelde meer op de laatste game met die twee netballen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet overdrijven, ze was sterker, vooral in de tweede set.
vond het interviewtje met Maria op de BBC veel interessanterquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:38 schreef Ambrosius het volgende:
Pierce-Venus nu op de Belg. Die schakelen tenminste snel door..
Die mogen beiden verliesen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:38 schreef Ambrosius het volgende:
Pierce-Venus nu op de Belg. Die schakelen tenminste snel door..
http://www.wimbledon.org/en_GB/news/interviews/2005-06-27/200506271119905087411.htmlquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:35 schreef girllover het volgende:
Heeft iemand quotes van Federer van na diens overwinning op Fererro? Ben erg benieuwd wat hij er zelf van vond. Denk dat hij in elk geval superblij is dat hij niet vandaag verder hoeft te spelen.
Enkelblessurequote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:11 schreef Leatherface het volgende:
De een verliest van Jill Craybass, en de ander staat Pierce te sweepen.
Bedankt! Goed interview trouwens.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:56 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.wimbledon.org/(...)271119905087411.html
Sommigen zeiden dat Davenport - Clijsters een vervroegde finale was en ik denk dat ze gelijk hadden. Als Davenport zo blijft spelen, zal die met Sharapova of Williams niet de minste moeite hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:57 schreef Norrage het volgende:
Het is Davenport echter die volgens mij onoverwinnelijk is nu, alhoewel ze bij haar laatste 3 grandslams(behalve RG) door haar slechte fitheid ineens de wedstrijd liet kantelen(tegen Serena, Kuznetsova en Sharapova leverde ze een RIANTE en Ongelooflijk dominante voorsprong lopen)
Hier en daar een leuke rally. Dat het nog 3 sets duurde lag aan wat gestuntel van Davenport. Huidige tegenstandster maakt het er al moeilijker.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sommigen zeiden dat Davenport - Clijsters een vervroegde finale was en ik denk dat ze gelijk hadden. Als Davenport zo blijft spelen, zal die met Sharapova of Williams niet de minste moeite hebben.
Onzinquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hier en daar een leuke rally. Dat het nog 3 sets duurde lag aan wat gestuntel van Davenport. Huidige tegenstandster maakt het er al moeilijker.
Ik denk dat ze het tegen Sharapova behoorlijk lastig heeft hoor, vind ik de beste 2 van het toernooi so far.quote:
Ja, dat is wel wat.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:45 schreef Airelle het volgende:
Sharapova tegen Davenport dus in de finale.
Venus stond in 2000, 2001, 2002 en 2003 in de finalequote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:48 schreef popolon het volgende:
Venus dus door, tijdje geleden dat ze zo ver kwam
Het wordt ook eens tijd dat ze tegen dat tering geschreeuw en gekrijs optreden. Dit loopt echt de spuigaten uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:48 schreef popolon het volgende:
Venus dus door, tijdje geleden dat ze zo ver kwam
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:02 schreef Gelderland het volgende:
ik ook, denk dat Lopez gaat winnen van Hewitt
Ach, het heeft wel watquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het wordt ook eens tijd dat ze tegen dat tering geschreeuw en gekrijs optreden. Dit loopt echt de spuigaten uit.
Sharapova bv produceert gewoon 100 dB.
Ik vind er erg veramerikaanst, maar daarom niet minder lekkerquote:
jwel hoor, hijs in vorm , als hewitt ff een minder dagje had (zoals Safin, Ancic) ligtie er ook uitquote:
Het is lekker overdreven en nutteloos (in de meeste gevallen).quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:36 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik vind er erg veramerikaanst, maar daarom niet minder lekker![]()
Lopez lijkt me vrij kansloos tegen Hewitt. Maar ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:01 schreef Gelderland het volgende:
[..]
jwel hoor, hijs in vorm , als hewitt ff een minder dagje had (zoals Safin, Ancic) ligtie er ook uit![]()
![]()
Er werden wel dubbels uitgezonden of was dat op BBC 1? Misschien dat er niks meer uit te zenden viel, omdat alles al was gespeeld. Bij RTL5 waren ze ook al vrij vroeg dingen aan het herhabeln.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:22 schreef Airelle het volgende:
Wat raar... waarom zond BBC2 vanavond niets uit van Wimbledon?
In de gids stond van wel.
Het regende het grootste deel van de avond.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:22 schreef Airelle het volgende:
Zij maakt de blamage van haar zus weer helemaal goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:28 schreef Stratos het volgende:
Venus thumbs up!
Ah, dat kan zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:26 schreef girllover het volgende:
[..]
Er werden wel dubbels uitgezonden of was dat op BBC 1? Misschien dat er niks meer uit te zenden viel, omdat alles al was gespeeld. Bij RTL5 waren ze ook al vrij vroeg dingen aan het herhabeln.
Omdat we na 1 onderbreking van 45minuten na 20 minuten spelen helemaal wegregenden! Het leek wel of het moessontijd was ofzo. Niet normaal! Incl. onweer uiteraard...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:22 schreef Airelle het volgende:
Precies,dat is dus de reden dan hij door ging...Ancic(vooral Ancic) en Safin speelden gewoon slecht. Hewitt zie ik niet slecht spelen in de kwartfinale van een grandslam met zijn vechtersmentaliteitt...Makkeleijk zal hij het niet krijgen maar wiinnen...Ik denk toch van wel, en niet omdat ik nou net Hewitt-fan ben...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:01 schreef Gelderland het volgende:
[..]
jwel hoor, hijs in vorm , als hewitt ff een minder dagje had (zoals Safin, Ancic) ligtie er ook uit![]()
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:28 schreef Leatherface het volgende:
Dit slechte weer ineens is in het voordeel van Federer.
De baan wordt er sneller door, mocht het een halve Finale Federer - Hewitt worden dan is Hewitt in het voordeel...Op hard courts zal hij zwaar afgedroogd worden maar op snel gras zullen zijn defensieve ballen des te meer agressief overkomen dus ik ben zeer benieuwdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:28 schreef Leatherface het volgende:
Dit slechte weer ineens is in het voordeel van Federer.
Ik denk dat Hewitt er in 3 sets af gaat tegen Federerquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
De baan wordt er sneller door, mocht het een halve Finale Federer - Hewitt worden dan is Hewitt in het voordeel...Op hard courts zal hij zwaar afgedroogd worden maar op snel gras zullen zijn defensieve ballen des te meer agressief overkomen dus ik ben zeer benieuwd
Maar als je zegt dat het in het voordeel van Hewitt is, waarom is het dan in het voordeel van Federer? Ik bedoel, misschien dat hij er dan tegen Gonzales iets aan heeft, maar daarna moet hij toch hoogstwaarschijnlijk tegen Hewitt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
De baan wordt er sneller door, mocht het een halve Finale Federer - Hewitt worden dan is Hewitt in het voordeel...Op hard courts zal hij zwaar afgedroogd worden maar op snel gras zullen zijn defensieve ballen des te meer agressief overkomen dus ik ben zeer benieuwd
Door de regen wordt de baan sneller en stuit de bal wat minder hoog op/schiet hij door, dat is allemaal in het voordeel van Federer en types als Roddick, Hewitt vond het droge weer wel prima denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:05 schreef girllover het volgende:
[..]
Maar als je zegt dat het in het voordeel van Hewitt is, waarom is het dan in het voordeel van Federer? Ik bedoel, misschien dat hij er dan tegen Gonzales iets aan heeft, maar daarna moet hij toch hoogstwaarschijnlijk tegen Hewitt.
Is Federer tegen Hewitt trouwens niet in het voordeel op een snelle baan? Zeker als de ballen laag blijven kunnen aanvallende slicebackhands van Federer effectief zijn. Maar ik heb gehoord dat de ballen op Wimbledon niet meer laag blijven, zoals vroeger. Weet iemand wat er met het gras daar is gebeurd in de loop der jaren? Tot eind jaren 90 wonnen er vrijwel alleen serve-volleyspelers op Wimbledon (afgezien van bijvoorbeeld Borg). Opeens won Agassi en sinsdien lijkt het alsof gras net zo 'toegankelijk' is als gravel en hardcourt.
Zelfs vorig jaar won Hewitt een set en toen speelde Federer veeeel beter dan nuquote:Op woensdag 29 juni 2005 06:46 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik denk dat Hewitt er in 3 sets af gaat tegen Federer
Ik vind het moeilijk te voorspellen ik denk dalleen dat Federer meer kans heeft om te winnen, maar voor het zover is moeten ze de kwartfinales nog winnen he.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zelfs vorig jaar won Hewitt een set en toen speelde Federer veeeel beter dan nu
Maar goed, excuses voor mijn Hewitt-likkerij..Ik moet de haat ergens compenseren
Gewaagde uitspraakquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:59 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te voorspellen ik denk dalleen dat Federer meer kans heeft om te winnen, maar voor het zover is moeten ze de kwartfinales nog winnen he.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 06:46 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik denk dat Hewitt er in 3 sets af gaat tegen Federer Lopez![]()
Ja, daar heb je wel gelijk in. Mooie analyse.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Door de regen wordt de baan sneller en stuit de bal wat minder hoog op/schiet hij door, dat is allemaal in het voordeel van Federer en types als Roddick, Hewitt vond het droge weer wel prima denk ik.
Zeker de slicebackhand van Federer is met een natte snelle baan een lust voor het oog, zo mooi komt ie in de bal en zo laag blijft ie.
Maar de baan wordt steeds harder op Wimbledon zodat de stuit gemiddeld wat hoger komt, wat weer in het nadeel is van de serve-and-volley'ers, maar Federer gaf ook aan dat de jonge spelers niet meer serve and volley spelen zoals vroeger en we dat spel dus ook minder zullen zien.
Toen Agassi het toernooi destijds won was het ook lang mooi weer en de banen waren droog en hard.
De haat ten opzichte van Federer?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zelfs vorig jaar won Hewitt een set en toen speelde Federer veeeel beter dan nu
Maar goed, excuses voor mijn Hewitt-likkerij..Ik moet de haat ergens compenseren
De haat die iedereen heeft jegens Hewitt.quote:
Ik meld me af hierbij.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
De haat die iedereen heeft jegens Hewitt.
Hij is niet iedereen, die Hewitt haat. Ik haat Hewitt ook niet trouwens, maar ik mag hem nietquote:
Oh, ik snap 'm. Ik haat hem ook niet, behalve op de momenten waaro hij op één knie zit en zijn vuist een keer of vijf naar de grond beweegt en weer terug. Vind het erg ingestudeerd overkomen. Zou hij dat thuis nou echt oefenen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:41 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hij is niet iedereen, die Hewitt haat. Ik haat Hewitt ook niet trouwens, maar ik mag hem niet![]()
Ja, Nadal, evenals Hewitt en Murray maken zich er niet populair door.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:51 schreef zjroentje het volgende:
Als hij nou "Vamos" zou zeggen, dat zou een hoop helpen.
"Vamos" vind ik helemaal geweldig en totaal niet irritant. Ik weet niet waarom.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja, Nadal, evenals Hewitt en Murray maken zich er niet populair door.
omdat het misschien anders klinkt dan de bekdende Come on's en de Yeahh's.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
"Vamos" vind ik helemaal geweldig en totaal niet irritant. Ik weet niet waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |