dat zou ik niet de snel zeggen. Denk dat hij een grote kans heeft op de overwinning....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zie Lopez niet van Hewitt winnen, maar die andere 3 ben ik het mee eens...
Daarna toch gelijk weer een break en uitserveren voor de set: 6-3 Mauresmo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:35 schreef Ambrosius het volgende:
Mauresmo geeft de break voorsprong weer weg.
Nee, op drie zenders (RTL5, BBC, Belg) is Sharapova te zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:45 schreef popolon het volgende:
Wordt Mauresmo - Myskina op 5 uitgezonden?
Hier hebben we juist de andere partij live.
Dat lijkt me voldoende.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, op drie zenders (RTL5, BBC, Belg) is Sharapova te zien.
Niet overdrijven, ze was sterker, vooral in de tweede set.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:36 schreef tong80 het volgende:
Sharapova met hangen en wurgen naar de halve finale.
En daar zijn wij heel blij meequote:
Ik doelde meer op de laatste game met die twee netballen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet overdrijven, ze was sterker, vooral in de tweede set.
vond het interviewtje met Maria op de BBC veel interessanterquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:38 schreef Ambrosius het volgende:
Pierce-Venus nu op de Belg. Die schakelen tenminste snel door..
Die mogen beiden verliesen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:38 schreef Ambrosius het volgende:
Pierce-Venus nu op de Belg. Die schakelen tenminste snel door..
http://www.wimbledon.org/en_GB/news/interviews/2005-06-27/200506271119905087411.htmlquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:35 schreef girllover het volgende:
Heeft iemand quotes van Federer van na diens overwinning op Fererro? Ben erg benieuwd wat hij er zelf van vond. Denk dat hij in elk geval superblij is dat hij niet vandaag verder hoeft te spelen.
Enkelblessurequote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:11 schreef Leatherface het volgende:
De een verliest van Jill Craybass, en de ander staat Pierce te sweepen.
Bedankt! Goed interview trouwens.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:56 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.wimbledon.org/(...)271119905087411.html
Sommigen zeiden dat Davenport - Clijsters een vervroegde finale was en ik denk dat ze gelijk hadden. Als Davenport zo blijft spelen, zal die met Sharapova of Williams niet de minste moeite hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:57 schreef Norrage het volgende:
Het is Davenport echter die volgens mij onoverwinnelijk is nu, alhoewel ze bij haar laatste 3 grandslams(behalve RG) door haar slechte fitheid ineens de wedstrijd liet kantelen(tegen Serena, Kuznetsova en Sharapova leverde ze een RIANTE en Ongelooflijk dominante voorsprong lopen)
Hier en daar een leuke rally. Dat het nog 3 sets duurde lag aan wat gestuntel van Davenport. Huidige tegenstandster maakt het er al moeilijker.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sommigen zeiden dat Davenport - Clijsters een vervroegde finale was en ik denk dat ze gelijk hadden. Als Davenport zo blijft spelen, zal die met Sharapova of Williams niet de minste moeite hebben.
Onzinquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hier en daar een leuke rally. Dat het nog 3 sets duurde lag aan wat gestuntel van Davenport. Huidige tegenstandster maakt het er al moeilijker.
Ik denk dat ze het tegen Sharapova behoorlijk lastig heeft hoor, vind ik de beste 2 van het toernooi so far.quote:
Ja, dat is wel wat.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:45 schreef Airelle het volgende:
Sharapova tegen Davenport dus in de finale.
Venus stond in 2000, 2001, 2002 en 2003 in de finalequote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:48 schreef popolon het volgende:
Venus dus door, tijdje geleden dat ze zo ver kwam
Het wordt ook eens tijd dat ze tegen dat tering geschreeuw en gekrijs optreden. Dit loopt echt de spuigaten uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:48 schreef popolon het volgende:
Venus dus door, tijdje geleden dat ze zo ver kwam
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:02 schreef Gelderland het volgende:
ik ook, denk dat Lopez gaat winnen van Hewitt
Ach, het heeft wel watquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het wordt ook eens tijd dat ze tegen dat tering geschreeuw en gekrijs optreden. Dit loopt echt de spuigaten uit.
Sharapova bv produceert gewoon 100 dB.
Ik vind er erg veramerikaanst, maar daarom niet minder lekkerquote:
jwel hoor, hijs in vorm , als hewitt ff een minder dagje had (zoals Safin, Ancic) ligtie er ook uitquote:
Het is lekker overdreven en nutteloos (in de meeste gevallen).quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:36 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik vind er erg veramerikaanst, maar daarom niet minder lekker![]()
Lopez lijkt me vrij kansloos tegen Hewitt. Maar ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:01 schreef Gelderland het volgende:
[..]
jwel hoor, hijs in vorm , als hewitt ff een minder dagje had (zoals Safin, Ancic) ligtie er ook uit![]()
![]()
Er werden wel dubbels uitgezonden of was dat op BBC 1? Misschien dat er niks meer uit te zenden viel, omdat alles al was gespeeld. Bij RTL5 waren ze ook al vrij vroeg dingen aan het herhabeln.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:22 schreef Airelle het volgende:
Wat raar... waarom zond BBC2 vanavond niets uit van Wimbledon?
In de gids stond van wel.
Het regende het grootste deel van de avond.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:22 schreef Airelle het volgende:
Zij maakt de blamage van haar zus weer helemaal goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:28 schreef Stratos het volgende:
Venus thumbs up!
Ah, dat kan zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:26 schreef girllover het volgende:
[..]
Er werden wel dubbels uitgezonden of was dat op BBC 1? Misschien dat er niks meer uit te zenden viel, omdat alles al was gespeeld. Bij RTL5 waren ze ook al vrij vroeg dingen aan het herhabeln.
Omdat we na 1 onderbreking van 45minuten na 20 minuten spelen helemaal wegregenden! Het leek wel of het moessontijd was ofzo. Niet normaal! Incl. onweer uiteraard...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:22 schreef Airelle het volgende:
Precies,dat is dus de reden dan hij door ging...Ancic(vooral Ancic) en Safin speelden gewoon slecht. Hewitt zie ik niet slecht spelen in de kwartfinale van een grandslam met zijn vechtersmentaliteitt...Makkeleijk zal hij het niet krijgen maar wiinnen...Ik denk toch van wel, en niet omdat ik nou net Hewitt-fan ben...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:01 schreef Gelderland het volgende:
[..]
jwel hoor, hijs in vorm , als hewitt ff een minder dagje had (zoals Safin, Ancic) ligtie er ook uit![]()
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:28 schreef Leatherface het volgende:
Dit slechte weer ineens is in het voordeel van Federer.
De baan wordt er sneller door, mocht het een halve Finale Federer - Hewitt worden dan is Hewitt in het voordeel...Op hard courts zal hij zwaar afgedroogd worden maar op snel gras zullen zijn defensieve ballen des te meer agressief overkomen dus ik ben zeer benieuwdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:28 schreef Leatherface het volgende:
Dit slechte weer ineens is in het voordeel van Federer.
Ik denk dat Hewitt er in 3 sets af gaat tegen Federerquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
De baan wordt er sneller door, mocht het een halve Finale Federer - Hewitt worden dan is Hewitt in het voordeel...Op hard courts zal hij zwaar afgedroogd worden maar op snel gras zullen zijn defensieve ballen des te meer agressief overkomen dus ik ben zeer benieuwd
Maar als je zegt dat het in het voordeel van Hewitt is, waarom is het dan in het voordeel van Federer? Ik bedoel, misschien dat hij er dan tegen Gonzales iets aan heeft, maar daarna moet hij toch hoogstwaarschijnlijk tegen Hewitt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
De baan wordt er sneller door, mocht het een halve Finale Federer - Hewitt worden dan is Hewitt in het voordeel...Op hard courts zal hij zwaar afgedroogd worden maar op snel gras zullen zijn defensieve ballen des te meer agressief overkomen dus ik ben zeer benieuwd
Door de regen wordt de baan sneller en stuit de bal wat minder hoog op/schiet hij door, dat is allemaal in het voordeel van Federer en types als Roddick, Hewitt vond het droge weer wel prima denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:05 schreef girllover het volgende:
[..]
Maar als je zegt dat het in het voordeel van Hewitt is, waarom is het dan in het voordeel van Federer? Ik bedoel, misschien dat hij er dan tegen Gonzales iets aan heeft, maar daarna moet hij toch hoogstwaarschijnlijk tegen Hewitt.
Is Federer tegen Hewitt trouwens niet in het voordeel op een snelle baan? Zeker als de ballen laag blijven kunnen aanvallende slicebackhands van Federer effectief zijn. Maar ik heb gehoord dat de ballen op Wimbledon niet meer laag blijven, zoals vroeger. Weet iemand wat er met het gras daar is gebeurd in de loop der jaren? Tot eind jaren 90 wonnen er vrijwel alleen serve-volleyspelers op Wimbledon (afgezien van bijvoorbeeld Borg). Opeens won Agassi en sinsdien lijkt het alsof gras net zo 'toegankelijk' is als gravel en hardcourt.
Zelfs vorig jaar won Hewitt een set en toen speelde Federer veeeel beter dan nuquote:Op woensdag 29 juni 2005 06:46 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik denk dat Hewitt er in 3 sets af gaat tegen Federer
Ik vind het moeilijk te voorspellen ik denk dalleen dat Federer meer kans heeft om te winnen, maar voor het zover is moeten ze de kwartfinales nog winnen he.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zelfs vorig jaar won Hewitt een set en toen speelde Federer veeeel beter dan nu
Maar goed, excuses voor mijn Hewitt-likkerij..Ik moet de haat ergens compenseren
Gewaagde uitspraakquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:59 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te voorspellen ik denk dalleen dat Federer meer kans heeft om te winnen, maar voor het zover is moeten ze de kwartfinales nog winnen he.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 06:46 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik denk dat Hewitt er in 3 sets af gaat tegen Federer Lopez![]()
Ja, daar heb je wel gelijk in. Mooie analyse.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Door de regen wordt de baan sneller en stuit de bal wat minder hoog op/schiet hij door, dat is allemaal in het voordeel van Federer en types als Roddick, Hewitt vond het droge weer wel prima denk ik.
Zeker de slicebackhand van Federer is met een natte snelle baan een lust voor het oog, zo mooi komt ie in de bal en zo laag blijft ie.
Maar de baan wordt steeds harder op Wimbledon zodat de stuit gemiddeld wat hoger komt, wat weer in het nadeel is van de serve-and-volley'ers, maar Federer gaf ook aan dat de jonge spelers niet meer serve and volley spelen zoals vroeger en we dat spel dus ook minder zullen zien.
Toen Agassi het toernooi destijds won was het ook lang mooi weer en de banen waren droog en hard.
De haat ten opzichte van Federer?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zelfs vorig jaar won Hewitt een set en toen speelde Federer veeeel beter dan nu
Maar goed, excuses voor mijn Hewitt-likkerij..Ik moet de haat ergens compenseren
De haat die iedereen heeft jegens Hewitt.quote:
Ik meld me af hierbij.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
De haat die iedereen heeft jegens Hewitt.
Hij is niet iedereen, die Hewitt haat. Ik haat Hewitt ook niet trouwens, maar ik mag hem nietquote:
Oh, ik snap 'm. Ik haat hem ook niet, behalve op de momenten waaro hij op één knie zit en zijn vuist een keer of vijf naar de grond beweegt en weer terug. Vind het erg ingestudeerd overkomen. Zou hij dat thuis nou echt oefenen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:41 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hij is niet iedereen, die Hewitt haat. Ik haat Hewitt ook niet trouwens, maar ik mag hem niet![]()
Ja, Nadal, evenals Hewitt en Murray maken zich er niet populair door.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:51 schreef zjroentje het volgende:
Als hij nou "Vamos" zou zeggen, dat zou een hoop helpen.
"Vamos" vind ik helemaal geweldig en totaal niet irritant. Ik weet niet waarom.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja, Nadal, evenals Hewitt en Murray maken zich er niet populair door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |