quote:Op maandag 27 juni 2005 15:03 schreef Ambrosius het volgende:
Nalbandian wint de tie-break met 7-3.
Die dent heeft niet misselijk gespeeld deze week.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:04 schreef Butra het volgende:
Dat Australische schijtjong staat ze af en toe heel netjes langs Dent te slaan zeg.
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeg dat, ook heeft hij Kim aan de kant gezet voor een barbiepop zie ik.
beter een barbiepop dan een dikke koequote:Op maandag 27 juni 2005 15:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeg dat, ook heeft hij Kim aan de kant gezet voor een barbiepop zie ik.
Dikke koe? Ik ken die barbiepop helemaal niet maar ze kijkt maar dom uit haar doppen. Maar laten we het weer over tennis hebben.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:21 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
beter een barbiepop dan een dikke koe
Clijsters is wél sympathiek in elk geval, maar een schoonheid is het niet neequote:Op maandag 27 juni 2005 15:21 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
beter een barbiepop dan een dikke koe
Banwaardig, een beetje Kimmie aanvallenquote:Op maandag 27 juni 2005 15:35 schreef ShaoliN het volgende:
Hoelaat mag Davenport die Belgische hoer van de baan slaan?
zo'n bal verteld het verhaal over Dent.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef Chriz2k het volgende:
Enige kans van Dent om de partij te keren verprutst hij door de bal hevig te onderschatten en hem gewoon naar beneden te slaan terwijl hij boven op de lijn kwam
Hij is een vriend van die Canasquote:Op maandag 27 juni 2005 15:40 schreef mitt het volgende:
[..]
zo'n bal verteld het verhaal over Dent.
Nalbandian![]()
Fijne reactiequote:
Allemaal doping.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij is een vriend van die Canas(en van Coria, Chela en Puerta)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |