quote:
http://forum.fok.nl/misc/faq/policyAanvullende voorwaarden voor gebruik
Door de registratie te voltooien verklaar je accoord te zijn gegaan met de regels zoals deze hierboven vermeld staan.
Voorts accepteert FOK! geen enkele schade die is ontstaan door het gebruik van FOK! of haar diensten, in welke vorm dan ook.
Tevens ga je accoord met de volgende werkwijzen:
De nickname waaronder je je registreert blijft te allen tijden bestaan en kan niet worden verwijderd of gewijzigd.
De posts die je plaatst kunnen gedurende beperkte tijd door jezelf worden gewijzigd. Deze periode kan op elk moment, zonder voorafgaande waarschuwing of opgave, worden gewijzigd.
Posts worden niet op verzoek verwijderd.
Met het plaatsen van berichten of het openen van topics verleen je FOK! automatisch toestemming de posts te gebruiken binnen het domein fok.nl en deze te blijven gebruiken zolang FOK! dit wenselijk acht, zowel in posts onder je eigen nickname als in quotes onder een andere nickname.
Met het plaatsen van je eigen foto binnen het fok.nl domein ga je accoord met het gebruik van die foto binnen het gehele .fok.nl domein en verleen je FOK! expliciet toestemming de foto's binnen de .fok.nl te gebruiken.FOK! behoudt zich het recht voor posts te wijzigen of verwijderen als deze tegen de algemene voorwaarden als gemeld in deze policy ingaan, of anderszins bezwaarlijk kunnen zijn.
FOK! behoudt zich het recht voor je de toegang tot de site te ontnemen indien je je niet aan de op deze pagina gestelde regels houdt of anderszins voor FOK! hinderlijk gedrag vertoont.
FOK! kan niet aansprakelijk worden gehouden voor de door users geplaatste inhoud van de site.
De inhoud van deze policy kan op elk moment, zonder voorafgaande kennisgeving, worden gewijzigd.
👍
Wanneer krijg ik de FA rechten terug?Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.