quote:Op maandag 27 juni 2005 14:32 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hij is al bezig sinds 86
Rob's first solo album "Rage of Creation", was released in 2000 to rave reviews and a strong reaction from the industry. The album includes a classic metal version of the Abba song "Eagle", and a rare guest appearance by Jake E. Lee (Ozzy Osbourne/Badlands) on two songs. Rock and his band toured Europe with Axel Rudi Pell in 2001 and did numerous festivals and gigs in the USA to promote the new JVC/Victor Entertainment/Massacre Records release throughout 2002. "
In willekeurige volgorde is het een lijstje van Pa & Ma Corrquote:Op maandag 27 juni 2005 15:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik dacht met m'n slaperige kop dat dat rijtje een discografie was![]()
Dat heb ik nou altijd met ouwelullenvragen...quote:Op maandag 27 juni 2005 15:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ben ik even weg, stellen jullie allemaal metal-vragen. Kom ik terug, staat er een opsomvraag.
quote:Op maandag 27 juni 2005 16:04 schreef Neleos het volgende:
Koos Alberts – Zomer in m’n bol
Blof – Zaterdag
Rowwen Heze – Zondag in ’t Zuiden
Trijnte Oosterhuis – De Zee
The Cranberries – Zombie
Anneke Gronloh – Brandend Zand
- De Zak van Sinterklaas
Gerard Cox – Het is weer voorbij die mooie zomer
Jop – Jij bent de zon
Acda en de Munnik – Lopen tot de zon komt
Van Dik Hout – De Zon achterna
11!
Feli!quote:Op maandag 27 juni 2005 16:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dit was trouwens mijn honderdste punt!![]()
Tuurlijk!quote:Op maandag 27 juni 2005 16:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Soundgarden
Kim Thayil, dus Soundgarden, al zie ik Chris Cornell zo gauw niet.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:29 schreef Mark het volgende:
Ben zo weg, dus even een makkelijke:
[afbeelding]
Ja, alleen kan ik er echt niet opkomen nuquote:Op maandag 27 juni 2005 16:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Weet iemand hoe dit bandje heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |