Welke liedje en van wie?quote:she gave me a six month sentence
for not being charming towards her friends
with two hands you eat
one hand to greet
everything she said
sounded like a repeat
since 1983 we did not once agree
so let's get busy throwing arguements like
"good taste is equal to sencorship"
but you can't milk a cow with your hands in your pants
Kon niet missen na gisteren natuurlijk...quote:Op maandag 27 juni 2005 12:50 schreef brother52 het volgende:
Admiral freebee - Einstein brain
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:07 schreef Neleos het volgende:
Ozark Henry
en die opmerking kost je een puntquote:Op maandag 27 juni 2005 13:07 schreef peaceman het volgende:
Ozark Henry!
Puik optreden!
Edit: niet zoveel typen!
quote:Something I wasn't sure of
But I was in the middle of
Something I forget now
But I've seen too little of
Cafca +1quote:Op maandag 27 juni 2005 13:23 schreef cafca het volgende:
keane - this is the last time
is yorin fm toch nor ergens goed voor
Ah, gelukkig, dan heb ik niks gemist.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:26 schreef dolle_hond het volgende:
ik haal die zeikbands altijd door elkaar
stash is gewoon een vlaamse keane-variant
En da's nog de goede ook!quote:Op maandag 27 juni 2005 13:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Non-Stop Erotic Cabaret
Is de enige titel die me zo te binnen schiet...
Heb jij betere ogen dan ikquote:Op maandag 27 juni 2005 13:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is dat is de naam Marc Almond kon lezen, anders had ik het nooooooooit geweten geraden!!
Correct! Lekkere foute foto!quote:Op maandag 27 juni 2005 13:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
bauhaus
Dat kan wel zo zijn, maar broodjes aardbei die met liefde gesmeerd zijn laat ik niet wachten!!quote:Op maandag 27 juni 2005 13:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Onder "een snelle" valt volgens mij ook het antwoord afwachten voordat je een hapje gaat eten, TSEIk zeg niks, daar is ze alweer
Like duh! Natuurlijk niet ! (wordt het brood maar soppig..)quote:Op maandag 27 juni 2005 13:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar broodjes aardbei die met liefde gesmeerd zijn laat ik niet wachten!!
Bingo!quote:Op maandag 27 juni 2005 13:56 schreef brother52 het volgende:
Mad season - Above
De gitaristen om precies te zijn. Mike McCready in Mad season en Stone Gossard in Brad.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:11 schreef Mark het volgende:
Allebei leden van Pearl Jam er in
Zeker! Wanneer komt hij nou eens deze kant op met zijn shows?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:20 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Rob zombie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |