Deze noemen ze ook wel Seven in nederland, is dat 'm misschien?quote:
Nee helaasquote:Op maandag 27 juni 2005 11:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Deze noemen ze ook wel Seven in nederland, is dat 'm misschien?
Nee.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:40 schreef RikDeMan het volgende:
Is het niet gewoon Levi's :-)
Dat doet Replay niet alleen, zowat elk jeansmerk geeft de diverse modellen fantasienamenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:58 schreef hydrah het volgende:
Replay geeft allemaal vage namen aan die broeken zoals, Merak, Sabik, Beid en Sargas meer weet ik er niet zo.
Zelf heb ik er ook een gekocht ooit, en ik denk dat het een Replay dus is, maar weet het dus niet zeker. Ik heb hem bij een winkel gekocht in de kalferstraat naast Men At Work.. kan daar ook even niet op de naam komenquote:Op maandag 27 juni 2005 12:24 schreef Muizig het volgende:
In welke winkel heb je het zien hangen?
Nope. Het is best wel een bekende merk en zo. Maar nogmaals volgens mij is het echt Replay. Ik kijk thuis wel, ik heb er geloof ik nog een liggenquote:Op maandag 27 juni 2005 12:28 schreef FokLex het volgende:
Atelier LaDurance?
Inderdaad, Bednorff, kon er even niet komen. Hebben altijd mooie kleding voor lelijke prijzenquote:Op maandag 27 juni 2005 12:48 schreef Muizig het volgende:
Bendorff.. Die verkopen evisu, red tab, levi, diesel. nudie jeans, G-star, replay en atelier durance.
Replay zou goed kunnen
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:16 schreef evil_cupido het volgende:
Nudie?
Duncanquote:Op maandag 27 juni 2005 11:58 schreef hydrah het volgende:
Replay geeft allemaal vage namen aan die broeken zoals, Merak, Sabik, Beid en Sargas meer weet ik er niet zo.
Hugo Boss heeft ook spijkerbroeken of bedoel je die spijkerbroeken van vroeger, met zo'n looneytune op de kontzak waar ik even de naam van kwijt ben.
veel succes verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |