GEFELICITEERD!!!quote:Op maandag 27 juni 2005 08:32 schreef dimage het volgende:
jarig vandaagweer van die koffie slurpende en gebak vretende mensen op bezoek die je een prettige verjaardag wensen. TERWIJL IK MIJN VERJAARDAG HELEMAAL N IET WIL VIEREN.
IK OOK GAAN WE LEKKER KOFFFIE DRINKEN EN GEBAK ETEN ZOALS DAT MOET OP VERJAARDAGEN!!!1111éénéénéén {INSERT RUKSMILEY}quote:Op maandag 27 juni 2005 08:34 schreef tonks het volgende:
WANNEER KAN IK LANGS KOMEN?
Doei!quote:Op maandag 27 juni 2005 08:42 schreef dimage het volgende:
nop heb besloten om lekker weg te gaanen per ongeluk ben ik mijn mobiel vergeten mee te nemen.
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En opgerotquote:Op maandag 27 juni 2005 08:42 schreef dimage het volgende:
nop heb besloten om lekker weg te gaanen per ongeluk ben ik mijn mobiel vergeten mee te nemen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom wil je't niet vieren danquote:Op maandag 27 juni 2005 08:32 schreef dimage het volgende:
jarig vandaagweer van die koffie slurpende en gebak vretende mensen op bezoek die je een prettige verjaardag wensen. TERWIJL IK MIJN VERJAARDAG HELEMAAL N IET WIL VIEREN.
Whaha en dan kom je thuis "oo.. 0 nieuwe berichten.. ze zijn.. ze zijn me zeker.. vergetenquote:Op maandag 27 juni 2005 08:42 schreef dimage het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn papa ookquote:Op maandag 27 juni 2005 11:08 schreef AnneS het volgende:
Cas jansen is ook jarig vandaag
quote:
|