En toch geef je er geen antwoord op. Echte vrienden laten hun vrienden niet in de steek. Waarom werd die Carlo dan wel in de steek gelaten?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nee, triest vanwege dit soort uitspraken:
[..]
[..]
en natuurlijk omdat je ieder topic komt verzieken met je bijdehante gedrag![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:01 schreef Paperclipjes het volgende:
Zaterdag weer eerste training he,...
Krijg ik ook m'n nieuwe uit-shirt binnenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:01 schreef Paperclipjes het volgende:
Zaterdag weer eerste training he,...
hoe ziet t shirt eruit?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:12 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Krijg ik ook m'n nieuwe uit-shirt binnen
Wit met groene tinten geloof ik. Zal even een plaatje zoekenquote:
Zo.quote:
Wat moet je dan doen? Als de gouden F over 3 jaar weer terug komt kan je misschien wel een gouden F doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:27 schreef snabbi het volgende:
Waarom doen ze trouwens niets leuks met die F van fortis en de F van Feyenoord? Zo marketinggeniek moet je daar toch niet voor zijn?
Je kan er allicht de vorm van de F van Feyenoord van maken. Kleur is wellicht ook wel leuk, maar ik het het meer over DE fquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen? Als de gouden F over 3 jaar weer terug komt kan je misschien wel een gouden F doen.
Geloof me, je snapt er geen reet van.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
De meeste hooligans hebben geen echte vrienden. Dat zijn meelopers (zie het in de steek laten van Picorni).
Wie maakt hem?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
Zullen we proberen het weer over die club die in de TT genoemd is te hebben en verder geneuzel over hooligans in een apart topic doen?
Zie wel graag een linkje, wil der ook nog wel verder op doorgaanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:10 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Geloof me, je snapt er geen reet van.
edit: sorry golfer, had nog niet verder gelezen
[..]
Wie maakt hem?![]()
Anders ga je ff twee beeldmerken verneuken... Je weet toch dat dat allemaal niet kan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:34 schreef snabbi het volgende:
[..]
Je kan er allicht de vorm van de F van Feyenoord van maken. Kleur is wellicht ook wel leuk, maar ik het het meer over DE f
Ik heb een adresje nu die fullcolor op zijl kan drukken, en hij heeft kunstacedemie gedaan, dus een krijger of iets moet ie wel kunnen maken...quote:Op maandag 27 juni 2005 21:34 schreef Cart_man het volgende:
Dat idee met een krijger staat me wel aan, is alleen moeilijk om zoiets goed op een doek te krijgen. Wilde altijd al een tatoeage hebben met een krijger, (viking of iets dergelijks) met op het schild, het logo van Feijenoord. Blijkt er al een te bestaan.
Ik vind zelf stof een stuk 'echter'. Net als bij bv Twente al die plastic doekies langs het veldquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb een adresje nu die fullcolor op zijl kan drukken, en hij heeft kunstacedemie gedaan, dus een krijger of iets moet ie wel kunnen maken...
Ga hem eens bellen van het weekend!
quote:27-06-2005: AD: Anderlecht biedt veel te weinig voor Goor
[Bron: FR-Fans.nl]
Anderlecht moet een miljoenenbedrag op tafel leggen voor Bart Goor. Alleen in dat geval is Feyenoord bereid mee te werken aan een transfer van de Belg. De Rotterdamse club denkt echter dat Anderlecht niet aan de vraagprijs wil voldoen. Vorige week heeft de Brusselse club een bod van circa ¤1 miljoen gedaan, meldt het Algemeen Dagblad. ,,Als Anderlecht echt wil dat Goor komt, moet het niet met zo'n schijnbod komen'', aldus technisch directeur Mark Wotte. ,,Dan moet een aanzienlijk hoger bedrag op tafel komen.''
Goor schermt ook nog met interesse van Galatasaray, getraind door zijn landgenoot Erik Gerets. Zijn manager Van Holsbeeck vindt de eis van Feyenoord buitensporig. ,,Hij kwam vorig jaar voor ¤250.000 van Hertha BSC. Dan kun je nu niet een ontzettend hoog bedrag voor een 32-jarige vragen.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |