Had je iets anders verwacht van mij dan?quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:58 schreef Staanplaats het volgende:
Hahah geweldig na 87 topics gaat het eindelijk over speelsystemen, knijpende backs, en inschuivende libero's...
Komkommertijd, laat de competitie maar gauw beginnen!
Dat weet jij toch altijdquote:Op maandag 27 juni 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Staan er nog transfers op de rol? Het is erg stil momenteel.
Stilte voor de storm!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Staan er nog transfers op de rol? Het is erg stil momenteel.
MM is niet zo van de transfergeruchten en laatste nieuwtjes, maar meer iemand die met info over een speler komt wanneer iemand anders met nieuws komtquote:
Vind ik niet. Terug met de competitie, terug met het zinloze gezwats omtrent uitwedstrijden, terug met de scheldkanonnades richting Loek en consorten.quote:
Over Feijenoord kan je nooit uitgesproken raken, toch?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:12 schreef TC03 het volgende:
We gaan wel hard mensen, vier pagina's in één dag.
Over de wedstrijden gesproken....quote:Op maandag 27 juni 2005 20:05 schreef Cart_man het volgende:
Vind ik niet. Terug met de competitie, terug met het zinloze gezwats omtrent uitwedstrijden, terug met de scheldkanonnades richting Loek en consorten.
Tja, lastig...wat wil je er zelf op hebben?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Over de wedstrijden gesproken....
Nog iemand een leuk idee voor een (blijvende) vlag!
En niet "Weert groet Feyenoord!"
Ik zat te denken aan iets in de trant van wat Staanplaats heeft, of iets met een legionair/krijger/ridder ofzo.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:27 schreef Cart_man het volgende:
Tja, lastig...wat wil je er zelf op hebben?
quote:Op maandag 27 juni 2005 20:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vind ik niet. Terug met de competitie, terug met het zinloze gezwats omtrent uitwedstrijden, terug met de scheldkanonnades richting Loek en consorten.
Na-aperquote:Op maandag 27 juni 2005 20:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan iets in de trant van wat Staanplaats heeft, of iets met een legionair/krijger/ridder ofzo.
"We shall not be moved" of "Stand your Ground!".
Inderdaad, of in 't Rotterdamsquote:Op maandag 27 juni 2005 20:39 schreef twi het volgende:
Sorry dat ik me ermee bemoei als Ajacied, maar waarom niet gewoon iets in 't Nederlands?
Perfectquote:Op maandag 27 juni 2005 21:21 schreef Staanplaats het volgende:
"amsterdam, waar lech dat tan!?"
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:23 schreef Bananenman het volgende:
En wat zei ik gisteren...Ajax - kakkerlakken is inderdaad de 3e wedstrijd van het seizoen al!
Complete schema van Ajax;
[...]
zo 28-08-05 Ajax - feyenoord
[...]
zo 05-02-06 feyenoord - Ajax
[...]
Klopt!quote:
Hele intressante competitie-start.quote:Derde duel al Ajax-Feyenoord?
Langzamerhand wordt het competitieprogramma duidelijker. Zeker is al dat Feyenoord de competitie start met een uitwedstrijd tegen NAC. Het Sparta fanzine wist al te melden dat het tweede duel Sparta-Feyenoord is. Vandaag meldde de harde kernsite van Ajax f-side.nl het gehele conceptcompetitieprogramma van die club. Daaruit blijkt dat Ajax - Feyenoord al voor de derde competitieronde op het programma staat.
Omdat Nederlands een klotetaal is en een tekst in het Engels veel beter overkomt. Daarbij komt nog dat de buitenlanders in de selectie het dan wel begrijpen. En zeg nou zelf, Stand your ground staat toch veel beter dan Blijven staan!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:39 schreef twi het volgende:
Sorry dat ik me ermee bemoei als Ajacied, maar waarom niet gewoon iets in 't Nederlands?
Heb ik toch liever dat ze verkeersborden koppen.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:33 schreef Erasmusch het volgende:
Kunnen de getraumatiseerde ME'ertjes sneeuwballen koppen ipv verkeersborden
Omdat het nog niet bekend is misschien? 4 juli is er overleg met de lokale driehoek over het schema...quote:Op maandag 27 juni 2005 21:34 schreef Moreno het volgende:
Waarom geeft Feyenoord niet het speelschema vrij?
Welke vlag is van jou?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:22 schreef Erasmusch het volgende:
mijn vlaggetje gaat alleen mee Europa in![]()
Wanneer is (de loting voor) de voorronde Uefacup? Daar zitten we toch in, 1 tegenstander voor je bij de poules belandt?
Ik weiger pertinent om nog 1 voet in die grafbak te zitten. 09-02-2003 voor het eerst en voor het laatst geweest. Vak 119 zat ik toen.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:37 schreef Bananenman het volgende:
Ik zie jullie allemaal 28 augustus he jongens!
Jij moet komenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik weiger pertinent om nog 1 voet in die grafbak te zitten. 09-02-2003 voor het eerst en voor het laatst geweest. Vak 119 zat ik toen.
Hongaars vlaggetje met de Tovenaar dr opquote:Op maandag 27 juni 2005 21:40 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Welke vlag is van jou?
Yup, hoop op een leuke trip, aangezien we thuis toch niet welkom zijn.
Regel een kaartje voor mijquote:Op maandag 27 juni 2005 21:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Jij moet komen
Vak 410. Ik regel een kaartje voor je. Groepsknuffel
Ah, een droppingquote:Op maandag 27 juni 2005 21:49 schreef Bananenman het volgende:
Tuurlek wel man. En anders organiseren we zelf toch wat
Je woont in a'foort. Genoeg neuzen hier, die een kaartje voor je kunnen kopen. Hoe denk je dat ik 2 jaar geleden aan mijn kaartje kwam.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:58 schreef Tomasso het volgende:
Laten we het aub over Feyenoord hebben en niet over die arrogante kutamsterdommers...
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:58 schreef Tomasso het volgende:
Laten we het aub over Feyenoord hebben en niet over die arrogante kutamsterdommers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |