quote:Op zondag 26 juni 2005 02:08 schreef MOVO het volgende:
Owwwwww dat was het: voor de zwakbegaafden die gezakt zijn voor hun eindexamen!
Eh? Moet dat niet andersom zijn?quote:Op zondag 26 juni 2005 02:14 schreef Mark het volgende:
Ik ben trouwens naar bed, ik kom vannacht nog wel eens kijken of er iets openstaat
Zeg dat wel. Ik had nog niet eens gezien dat er een nieuwe vraag was...quote:
Oh, OK. Nou, welterusten dan... voor zolang het duurtquote:Op zondag 26 juni 2005 02:20 schreef Mark het volgende:
Nee, heb oproepdienst, dus ik kom ongeregeld langs![]()
Idd, zijn wel kandidaten voor de OP eigenlijk. Al zijn ze alweer heel lang niet voorbijgekomen. Nu dus weer welquote:Overigens zijn de eerste clips van MTV en MTV Europe gemeengoed in deze topics, dus die kun je beter achterwege laten....
quote:Op zondag 26 juni 2005 02:15 schreef MOVO het volgende:
Weltrusten!
Dawissikniequote:Op zondag 26 juni 2005 02:20 schreef Mark het volgende:
Nee, heb oproepdienst, dus ik kom ongeregeld langs
Overigens zijn de eerste clips van MTV en MTV Europe gemeengoed in deze topics, dus die kun je beter achterwege laten....
* kuch *quote:Op zondag 26 juni 2005 02:28 schreef GLO het volgende:
[..]slaap lekker
Laat je nog een vraag achter? Alsjeblieft?
Ja, maar ik ben niet zo'n Beegees fan.quote:Op zondag 26 juni 2005 09:48 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen! Straks naar Rockin'Park!
Hey Belsen, mijn vraag nog gezien, die speciaal voor jou was?
Had je het jaartal wel zonder te spieken op kunnen lossen?quote:
Tuurlijk.quote:Op zondag 26 juni 2005 09:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Had je het jaartal wel zonder te spieken op kunnen lossen?
Mooie layout, dat was vroeger wel andersquote:Op zondag 26 juni 2005 09:45 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe openingspost & de nieuwe stand...
Het is weer hard gegaan... [afbeelding]
ik moet hard blijven werken om in de top20 te blijvenquote:Op zondag 26 juni 2005 09:45 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe openingspost & de nieuwe stand...
Het is weer hard gegaan... [afbeelding]
Moet er wel een nieuwe vraag komenquote:Op zondag 26 juni 2005 10:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik moet hard blijven werken om in de top20 te blijven
Ik ben binnenkort 4 dagen weg, dan haal je me vast wel weer inquote:Op zondag 26 juni 2005 10:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik moet hard blijven werken om in de top20 te blijven
Yep, jij was de laatste volgens mij.quote:Op zondag 26 juni 2005 10:37 schreef Mark het volgende:
Ik dan maar? Momentje
Klopt! Indien er niemand voor 11:00 u met een titel komt, krijg jij het puntquote:Op zondag 26 juni 2005 10:49 schreef Charmian het volgende:
Klinkt als De Dijk, maar welk nummer, geen idee.
quote:Op zondag 26 juni 2005 10:49 schreef Mark het volgende:
Jaja, meneer weet het ff niet en gaat er meteen vandoor
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 10:56 schreef dolle_hond het volgende:
de dijk - mijn liefjes ogen?
quote:Op zondag 26 juni 2005 11:11 schreef Mark het volgende:
Kaiser Chiefs - Employment
NNNNN moet natuurlijk wel een Na Na Na Na Naa zijn
Pia Zadora it is! De originele smurfin voordat Kylie het overnamquote:Op zondag 26 juni 2005 11:21 schreef Charmian het volgende:
pia zadorra (of zoiets)?
Hoe denk je dat ie zo bruin is geworden?quote:Op zondag 26 juni 2005 11:35 schreef Berkery het volgende:
Alsof Stevie Wonder weet wat zonneschijn is
Ook al kan hij het niet zien, voelen des te meerquote:Op zondag 26 juni 2005 11:33 schreef Gambolputty het volgende:
Stevie Wonder - You are the sunshine of my life?
quote:Op zondag 26 juni 2005 11:52 schreef Berkery het volgende:
Love Removal Machine
Van The Cunt?quote:Op zondag 26 juni 2005 11:53 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Op enkele lyricsites hebben ze het over een Love Remover Machine.
Je bent aardig op wegquote:Op zondag 26 juni 2005 13:27 schreef Gambolputty het volgende:
Jennifer, Alison, Phillipa, Sue, Deborah, Annabel too
Maar of ik ze dan allemaal heb..
Iets wat er op lijkt.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:51 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Mariah?
het gaat om het eerste mmm-tjequote:Op zondag 26 juni 2005 13:43 schreef Berkery het volgende:
Mmm, mmm, oh Julie, oh Jane heb je ook nog
quote:Op zondag 26 juni 2005 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze hebben allebei 6 tenen aan iedere voet?
Warm!quote:Op zondag 26 juni 2005 14:57 schreef bartrid het volgende:
ze maken allebei de videos voor hun respectievelijke bands?
Dit reken ik goedquote:Op zondag 26 juni 2005 14:57 schreef DaisyDuke het volgende:
Allebei ook filmmakers?
quote:Op zondag 26 juni 2005 15:12 schreef DaisyDuke het volgende:
B-52's!
Zeer aparte plaat dat "Ruby Blue"...quote:Op zondag 26 juni 2005 15:20 schreef methodmich het volgende:
Roisin Murphy?
absoluut! Net als Allison Goldfrapp trouwens....quote:Op zondag 26 juni 2005 15:31 schreef methodmich het volgende:
Best een lekker ding, op de één of andere manier, die Roisin.
Eindelijk weer eens punten.
Welke band vormen zij nu weer:
John Grant
Roger Green
Jeff Linsenmaier
Andy Monley
Chris Pearson
Ze kan ook zuipen met de besten.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:31 schreef methodmich het volgende:
Best een lekker ding, op de één of andere manier, die Roisin.
quote:Op zondag 26 juni 2005 16:39 schreef bartrid het volgende:
russische heersers...The Czars of zo?
quote:Op zondag 26 juni 2005 18:18 schreef Charmian het volgende:
Het cocktail trio?
't Is besmettelijk...quote:Op zondag 26 juni 2005 18:05 schreef Mark het volgende:
Ai net te laat langsgekomen
quote:
Voor deze ouwe bok was het juist een schok der herkenningquote:Op zondag 26 juni 2005 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik had werkelijk geen idee, kwam door een eerdere vraag. Hoe moet ik nou weten wie die ouwe bokken zijn
![]()
Roxy Music - Love Is The Drugquote:Nieuwe:
het nummer wat ik bedoel begint met tjirpende krekels, een dichtslaande autodeur en voetstappen.
Wie en wat?
Wham - Club Tropicana?quote:Op zondag 26 juni 2005 18:26 schreef Charmian het volgende:
het nummer wat ik bedoel begint met tjirpende krekels, een dichtslaande autodeur en voetstappen.
Wie en wat?
sorryquote:Voor deze ouwe bok was het juist een schok der herkenning
nee, dat is niet wat ik bedoelquote:Roxy Music - Love Is The Drug
quote:
No sweatquote:
Ik vond die krekels al zo vreemd, dacht al: zou ik die nou nooit gehoord hebben?quote:nee, dat is niet wat ik bedoel
TSE +1quote:
Nee man. Op Beyoncé's booty kun je een Mercedes parkerenquote:Op zondag 26 juni 2005 19:09 schreef bartrid het volgende:
Beyonce?
quote:Op zondag 26 juni 2005 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee man. Op Beyoncé's booty kun je een Mercedes parkeren
Yeah, the cutest ass in soulquote:Op zondag 26 juni 2005 19:17 schreef MOVO het volgende:
Erykah Badu?
O ja? Zegt mij zo gauw niks. Weet ook niet in welke richting we het zouden moeten zoeken. Symfo misschien... maar ja, MOVO is en blijft vertrokken geloof ikquote:Op zondag 26 juni 2005 21:04 schreef cafca het volgende:
komt me wel bekend voor.... (tvp)
G.B. = Gary Brooker denk ik. Met de aanwijzing erbij kom ik dan op Procol Harum - Grand Hotel. Jaar klopt ook.quote:Op zondag 26 juni 2005 21:43 schreef MOVO het volgende:
Nee het is niet SQ.
Bandleden:
G.B.
A.C.
B.J.W
M.G.
C.C.
Heb de LP inmiddels uit de kast getrokken en idd, nu valt de tekening bij de rest van de gegevens op z'n plaats.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:21 schreef MOVO het volgende:
+1 GLO
Inderdaad deze plaat zat in een dubbel albumhoes met een lyricsboekje met prachtige illustraties van Spencer Zahn bij de prachtige teksten van Keith Reed.
Niet helemaal correct gespeld, maar je weet om wie het gaat en dat is wat telt (tenzij iemand in dezelfde minuut wél foutloos was geweest)quote:Op zondag 26 juni 2005 22:34 schreef Charmian het volgende:
David Bowie en Riuchy Sakamoto
't Was je idd bijna fataal geweest...quote:dat kon wel in 1 post muts
Dat is idd zoals pa + ma Sakamoto het bedoeld hebbenquote:Op zondag 26 juni 2005 22:35 schreef timbob het volgende:
ryuichi sakamoto inderdaad
Maar net iets te laat...quote:ik wist het zowaar
sakamoto is een fijne ventquote:Op zondag 26 juni 2005 22:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat is idd zoals pa + ma Sakamoto het bedoeld hebben
[..]
Maar net iets te laat...
Hey Sackquote:
Verrassendquote:Op zondag 26 juni 2005 22:47 schreef timbob het volgende:
wist je dat zelfs orbital YMO geremixed heeft
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:49 schreef dolle_hond het volgende:
david sylvian ?
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Hey Sack
Nog ge-Parkpopt? En zo ja, Grechko's Doll nog bezichtigd?
charmian +1quote:Op zondag 26 juni 2005 22:52 schreef Charmian het volgende:
japan natuurlijk
omdat fok beetje probleempjes heeftquote:Op zondag 26 juni 2005 23:02 schreef GLO het volgende:
Hey! Hoe kunnen jullie al twee vragen verder zijn, terwijl het forum bij mij niet thuis gaf
Dat mooie nummer van Japan bedoel je? waarvan de titel mij ff niet te binnen wil schietenquote:Op zondag 26 juni 2005 22:54 schreef Charmian het volgende:
Hoe heet het bescheiden hitje van de soundtrack van Merry Christmas, Mr. Lawrence?
Ja, de halve dag al. Maar toch zeker wel bij iedereen dezelfde en tegelijkertijd?quote:
nee bij jou langer.. zodat je minder punten haaltquote:Op zondag 26 juni 2005 23:07 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, de halve dag al. Maar toch zeker wel bij iedereen dezelfde en tegelijkertijd?
Een mooi nummer is het inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:03 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat mooie nummer van Japan bedoel je? waarvan de titel mij ff niet te binnen wil schieten
D'ohquote:Op zondag 26 juni 2005 23:09 schreef Neva het volgende:
[..]
nee bij jou langer.. zodat je minder punten haalt![]()
![]()
Die bedoel ik, en idd niet van Japan. Wel van Sakamoto toch? Ik weet het niet meerquote:Op zondag 26 juni 2005 23:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Forbidden colours, maar da's niet van japan.
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Yep, Sakamoto en Sylvian.
Forbidden colours is juist en inderdaad niet van Japan (volgens mij waren ze toen al uitelkaar) maar van Sylvian en Sakamotoquote:Op zondag 26 juni 2005 23:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Forbidden colours, maar da's niet van japan.
Nou...vooruitquote:Op zondag 26 juni 2005 23:45 schreef Neva het volgende:
mag ik die doen?
ik heb een makkiequote:Op zondag 26 juni 2005 23:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou...vooruit![]()
dan doe ik wel geen vraag vandaag
schrale troost ik vond jou antwoord wel leukquote:Op zondag 26 juni 2005 23:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Achja interessant doen never pays off
quote:Op maandag 27 juni 2005 00:23 schreef MOVO het volgende:
Ik heb vierkante ogen van het staren en gok het erop:
Titel: flying away
band: smokecity? (zegt me niets)
Ow ja, Smoke City. Dat kon mijn monitor helemaal niet lezen (die zag iets met Smile...quote:Op maandag 27 juni 2005 00:23 schreef MOVO het volgende:
Ik heb vierkante ogen van het staren en gok het erop:
Titel: flying away
band: smokecity? (zegt me niets)
Debbiequote:Op maandag 27 juni 2005 00:37 schreef MOVO het volgende:
Nope... Het is natuurlijk wel een Gibson, maar deze heeft een naam...
The one and only!quote:Op maandag 27 juni 2005 00:41 schreef Mark het volgende:
Lucille van BB King
Nee da's een Fenderquote:Op maandag 27 juni 2005 00:38 schreef timbob het volgende:
als ik 1 ding geleerd heb van mijn vader, is het wel dat dit geen stratocaster is
Nou, blijkbaar niet. Wel natuurlijk dat BB Kings gitaar Lucille heet, maar niet dat die er zo uitzag.quote:
beastie boys - no sleep till brooklynquote:Op maandag 27 juni 2005 00:44 schreef Mark het volgende:
Goh, dat weet toch iedereen?
Anyway: graag 10 titels over slapen, dromen etc met uitvoerende artiest erbij
Ik dacht alleen aan standaardmodellen, dan zit je op het verkeerde spoor. Ben bovendien hard aan het werk (incl. bellen, mailen en sms'en), dus echt nadenken en opletten is er ook niet bij...quote:
Timbob +1quote:Op maandag 27 juni 2005 00:52 schreef timbob het volgende:
[..]
beastie boys - no sleep till brooklyn
chemical brothers - Asleep for days
chemical brothers - dream on
Depeche mode - Dream on
Dizzee rascal - dream
sin with sebastian - shut up, and sleep with me
jakatta - American Dream
Massive attack - Daydreaming
roots manuva - Dreamy days
Deep Forrest - Sweet lullaby (slaapliedje)
als bonus
Jaydee - plastic dreams
doe mij dan maar 10 titels over schreeuwen en harde geluiden makenquote:Op maandag 27 juni 2005 00:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Timbob +1
Kan het niet laten om toch even te noemen: Helstar - To sleep per chance to scream
Puijckquote:Op maandag 27 juni 2005 01:05 schreef ranja het volgende:
Tears for dears - Shout
Anthrax - Bring the noise
Eton crop - Noisy town
Janet & Michael - Scream
Geri Halliwell - Scream if you wanna go faster
Lulu & the lovers - Shout
Jennier Lopez - Let's get loud
Style counsil - Shout to the top
Beck - Pink noise
Unit Gloria - Clap your hands and stamp your feet
Euhhh... ik heb nooit goed gekeken hoe die er uitziet...quote:Op maandag 27 juni 2005 01:36 schreef ranja het volgende:
Ook niet. Veel minder amerikaans
en zie jij Kathleen Hanna?
Ik hou me inquote:Op maandag 27 juni 2005 01:39 schreef GLO het volgende:
oeioeioei dit is natuurlijk vloeken in de kerk
Dat weet ik. Daarom kunnen ze toch nog wel op een foto staan?quote:Op maandag 27 juni 2005 01:56 schreef ranja het volgende:
Het is niet Seedling, die bestaan niet meer![]()
Bofferdquote:Ik ben nu slapen, sorry.
De band op deze foto bestaat nog wel bedoel ik dusquote:Op maandag 27 juni 2005 01:59 schreef GLO het volgende:
Dat weet ik. Daarom kunnen ze toch nog wel op een foto staan?![]()
De langste tijd dat de vraag openstond sliep iedereen.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:38 schreef Grobbel het volgende:Weer een ranja-vraag.
Misschien nog een hintje die niet zozeer is gebaseerd op fotoherkenning of hele vage pointers als 'de band bestaat nog' of 'ze zijn niet Nederlands'? De vraag staat nu lang genoeg open voor wat specifiekere aanwijzingen, lijkt me zo.
Nee hoor... gewoon Nederlands.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:28 schreef Berkery het volgende:
Is het een engelse band?
Roep maar terug dat het goed is (al zal diegene dat ook wel weten).quote:Op maandag 27 juni 2005 10:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Lullabelles wordt hier geroepen
Je eerste metal-punt?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:04 schreef ranja het volgende:
Summoning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |