Niet helemaal correct gespeld, maar je weet om wie het gaat en dat is wat telt (tenzij iemand in dezelfde minuut wél foutloos was geweest)quote:Op zondag 26 juni 2005 22:34 schreef Charmian het volgende:
David Bowie en Riuchy Sakamoto
't Was je idd bijna fataal geweest...quote:dat kon wel in 1 post muts
Dat is idd zoals pa + ma Sakamoto het bedoeld hebbenquote:Op zondag 26 juni 2005 22:35 schreef timbob het volgende:
ryuichi sakamoto inderdaad
Maar net iets te laat...quote:ik wist het zowaar
sakamoto is een fijne ventquote:Op zondag 26 juni 2005 22:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat is idd zoals pa + ma Sakamoto het bedoeld hebben
[..]
Maar net iets te laat...
Hey Sackquote:
Verrassendquote:Op zondag 26 juni 2005 22:47 schreef timbob het volgende:
wist je dat zelfs orbital YMO geremixed heeft
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:49 schreef dolle_hond het volgende:
david sylvian ?
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Hey Sack
Nog ge-Parkpopt? En zo ja, Grechko's Doll nog bezichtigd?
charmian +1quote:Op zondag 26 juni 2005 22:52 schreef Charmian het volgende:
japan natuurlijk
omdat fok beetje probleempjes heeftquote:Op zondag 26 juni 2005 23:02 schreef GLO het volgende:
Hey! Hoe kunnen jullie al twee vragen verder zijn, terwijl het forum bij mij niet thuis gaf
Dat mooie nummer van Japan bedoel je? waarvan de titel mij ff niet te binnen wil schietenquote:Op zondag 26 juni 2005 22:54 schreef Charmian het volgende:
Hoe heet het bescheiden hitje van de soundtrack van Merry Christmas, Mr. Lawrence?
Ja, de halve dag al. Maar toch zeker wel bij iedereen dezelfde en tegelijkertijd?quote:
nee bij jou langer.. zodat je minder punten haaltquote:Op zondag 26 juni 2005 23:07 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, de halve dag al. Maar toch zeker wel bij iedereen dezelfde en tegelijkertijd?
Een mooi nummer is het inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:03 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat mooie nummer van Japan bedoel je? waarvan de titel mij ff niet te binnen wil schieten
D'ohquote:Op zondag 26 juni 2005 23:09 schreef Neva het volgende:
[..]
nee bij jou langer.. zodat je minder punten haalt![]()
![]()
Die bedoel ik, en idd niet van Japan. Wel van Sakamoto toch? Ik weet het niet meerquote:Op zondag 26 juni 2005 23:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Forbidden colours, maar da's niet van japan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |