waarom moest je ze verminken ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:53 schreef Hanneke1983 het volgende:
maar dat waren ook geen echte mensen, geen kinderen of anderen met menselijk gezichtdat maakt het dan weer anders he?
past wel in de fase dat ik in zit.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heavy en zwaar symbolisch.
Fysiek, genetisch ben je je familie. Een deel van je familie. Als die non-existing is ben je zelf ook deels non-existing. Als een ontkenning. Je familieleden zijn no-existing e dus halen ze een existing deel van jou weg.
Vanuit mijn afrikaanse familie en voorouder ideeen is deze droom wel te verklaren als een duidelijke boodschap van jouw voorouders. Maar vanuit jouw visie is voor zover ik die ken zal het dat niet zijn.
Grappig detail...... toen ik jouw leeftijd had was een groot deel van mijn familie voor mij ook non-existing. Behalve mijn vader.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik heb gedroomd over een 6 foot tall bunny rabbit genaamd Frank.
verdedigen van mijn leven. en als ze echt niet wilde "luisteren" (lees: weg gaan) dan moest ik er een kogel door heen jagen...quote:
Joehoe, iemand een idee?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:01 schreef Black-Death het volgende:
Heb vannacht rare dromen gehad (naja ze waren wel leuk)
droomde over lief meisje en mezelf.. en in de eerste droom ontmoetten we elkaar gewoon (eerste keer, in echt nog nooit zien...) ... gebeurde verder nix...
tweede droom, zoenden we al.. werd ik weer wakker en ging weer verder slapen. en in de derde droom waren we ... verder dan zoenen zeg maar
iemand een idee wat dit dan kan betekenen?
Verklaar je naderquote:
Hmmm... maak van onbewust maar bewustquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:27 schreef Hanneke1983 het volgende:
dat jij bewust of onbewust hoopt dat ze je wil meeten en dat er meer uit zal groeien??
apocalyptisch hoor...quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:20 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zat in mijn droom tv te kijken, en opeens kwam er een extra nieuwsuitzending.
President Bush verbleef op Hawaii, maar hij moest vluchten omdat terroristen aan de andere kant van de oceaan, een aantal bommen in het water hadden gegooid. Dit bleek een tsunami te veroorzaken die recht op Hawaii afkwam.
Op tv kwamen de terroristen ook nog aan het woord die verklaarde dat er een tsunami van bommen en ellende op Bush en Amerika afkwam. Maar uiteindelijk kon Bush nog vluchten, maar ik zag wel de gehele eilandengroep Hawaii in zee verdwijnen
Goedemorgen![]()
ben weer niet gaan slapen vannachtquote:Op donderdag 7 juli 2005 07:52 schreef Imberr het volgende:
k heb niks gedroomd want k ben niet gaan slapen
Wat zou je onderbewiuste je willen vertellen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:03 schreef Enyalius het volgende:
vanacht, 1 van mijn dromen, was apart.
er zaten 3 minder bekende film acteurs in uit america. allen uit comedies. de grote kerel met leger kapsel deed alles verkeerd en de ander naast hem zei steeds van "je kunt ook niks goed doen. het leven zou beter zijn zonder jouw". en de derde gast zat de hele tijd dom te lachen.
ik "hing" er buiten en keek ernaar en zei tegen mezelf. hopelijk is dit een standaard droom en geen bericht van mijn onderbewuste
dat denk ik niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wat zou je onderbewiuste je willen vertellen dan?
Hopelijk niet dat je niets goed kan doen en overal buiten valt....
Als ik jou was zou ik mijn hele slaapkamer roze verven en posters van de troetelbeertjes ophangen....quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:26 schreef Dromenvanger het volgende:
2 dromen.
1 ging over mensen die hadden pinnen op hun schoen, scherpe pinnen van 10 cm en die staken ze in de vagina van vrouwen. Die stelletjes vonden het fijn om bloed te zien op die manier. Verder ging die droom niet. Alleen het steken van die naald in de vagina en het mooi vinden van het bloed. De hele muur was vol bloed. Ik reageerde niet op wat ze deden, ik merkte alleen op dat er iets mis was.
Een andere droom ging over een vage internet-kennis die aan hekserij deed. Ik had haar op een kruis gespiest en ging met haar op een podium rondlopen terwijl ze zoals Jezus aan het kruis hing. Het publiek schreeuwde : " We want more, We want more" Ze wilden dat ik die heks een kopje kleiner ging maken. Ik liep met haar aan het kruis genageld richting de massa en liet het publiek zien hoe ze aan het leiden was.
Uiteindelijk zei ik tegen het publiek dat ze een 2e kans verdient.
Weet ik niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik mijn hele slaapkamer roze verven en posters van de troetelbeertjes ophangen....
Wat denk je zelf over deze dromen ?
Waarom droom je ze ?
Wat vond je van de droom toen je wakker was ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:07 schreef Enyalius het volgende:
ik droomde dat ik mijn astrale zwaard trug had en het eerste wat ik er mee deed was de halve mensheid uitroeien vanwege hun ontwetendheid. en dat ze het altijd beter denken te weten en elkaar behandelen als honden. dus vond een kleine opruiming wel op zijn plek
damn! Was dan naast Iteejer gaan wonenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:57 schreef spookie het volgende:
Ik droomde vanacht dat me hele huis vol met water liep![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:00 schreef Bot13 het volgende:
[..]
damn! Was dan naast Iteejer gaan wonen![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:00 schreef Bot13 het volgende:
[..]
damn! Was dan naast Iteejer gaan wonen![]()
De GVR lezen ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:32 schreef _Arual_ het volgende:
Ik droomde gisterennacht dat ik in een enorme bibliotheek was. Op een of andere manier was ik verzeild geraakt op de kinderafdeling. Dat kon ik zien aan de mensen die om me heen liepen, niet aan de boeken. Die waren er voor alle leeftijden.
ik had een boek van Roald Dahl te pakken, een titel waar ik nooit eerder van gehoord had. Toch baalde ik ontzettend. De afdeling waar ik stond, had alleen maar boeken van auteurs die een achternaam hadden die met A, B, C of D begon. En ik wilde een boek van een schrijver wiens naam met een R begon. Maar die afdeling was gesloten, en zou pas vijf minuten voor sluitingstijd van de bieb opengaan. Let wel, dat was half twaalf 's nachts.
Om vijf voor half twaalf stormde ik naar die afdeling. Zul je altijd zien: het boek was uitgeleend. Plotseling komt mijn vader ergens tussen de rekken vandaan. chagrijnig van het lange wachten, blijkbaar. Hij grijpt in een keer het juiste boek uit de rekken - maar dan wel In Nederlandse vertaling.
Ik heb de laatste tijd echt váge dromen. Wat moet je nu met zo'n clouloze droom?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |