abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28816599
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:15 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Jah

Je verlangen om in het openbaar te neuken.

Gewoon in de natuur stevig neuken

Zoals het bedoeld is.
Jij bent oké

Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 05:39:20 #152
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28821239
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:40 schreef Mirage het volgende:

[..]

Jij speelt vals... jij slaapt 's nachts nooit...
Hey uhm Ik slaap ook overdag, dus Baaj droom jij dan overdag niets ? Ik wel (en heavy ook.....)
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:54:27 #153
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28829517
Van alles door elkaar. Kan zijn dat ik te lang muziek heb liggen luisteren op een te hoog volume.

Ik had een i-pod gekocht maar dat was een hele grote i-pod. Ik was totaal niet tevreden met dat ding en wilde hem inruilen. Dat was geen probleem en dus kreeg ik een mini-ipod. De kleinste die er was. Die i-pod kostte 600 euro en toen ik de doos bekeek zag ik de fabricage-kosten die slechts 50 euro waren. Dus ik was pissig dat ik 600 euro moest betalen terwijl dat ding maar 50 euro kost in principe.

Toen die i-pod opgeladen en wilden mensen die i-pod stelen. Toen werd ik leip en ging ik die dieven aanpakken door ze te hypnotiseren. Daarna wakker geworden.

Nog een droom gehad over een grote vlieg in een kooi. En nog een droom over een feest hier in de buurt waar mensen zelf bier moesten meebrengen, zelf had ik 1 krat amstel meegenomen en die mensen zeiden dat ik meer moest meenemen

Volgens mij nog meer gedroomd. Het was een wirwar vannacht. Maar geen nachtmerrie.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_28840284
Heb vannacht rare dromen gehad (naja ze waren wel leuk )

droomde over lief meisje en mezelf.. en in de eerste droom ontmoetten we elkaar gewoon (eerste keer, in echt nog nooit zien...) ... gebeurde verder nix...

tweede droom, zoenden we al.. werd ik weer wakker en ging weer verder slapen. en in de derde droom waren we ... verder dan zoenen zeg maar

iemand een idee wat dit dan kan betekenen?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:02:34 #155
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_28840312
dat ik gezogen werd door 2 zeemeerminnen
Bas heeft gesproken...
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:18:28 #156
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28840714
1 van de dromen die ik had was dat ik door iedereen in mijn familie werd bewerkt met kleine mesjes tot er niks meer van me over bleef
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:27:44 #157
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28840943
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:18 schreef Enyalius het volgende:
1 van de dromen die ik had was dat ik door iedereen in mijn familie werd bewerkt met kleine mesjes tot er niks meer van me over bleef
Hoe is de relatie tussen jou en je familie ?
Heb je al dan niet terecht de indruk dat ze je stukje bij beetje proberen af te breken of te veranderen ?
En als dit zo is.. denk je dan dat ze dit opzettelijk doen om je pijn te doen of om het je moeilijk te maken, of geloven ze dat ze juist het beste voor je doen ( in het midden gelaten of dit ook zo is of niet ).
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:43:14 #158
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28841345
mijn relatie met familie is non-excisting. er is alleen mijn vader en die help ik alleen met zijn spirituele groei als hij weer vragen heeft.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_28841458
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:43 schreef Enyalius het volgende:
mijn relatie met familie is non-excisting. er is alleen mijn vader en die help ik alleen met zijn spirituele groei als hij weer vragen heeft.
non-excisting in de zin van? Of word ik te persoonlijk voor op een forum?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:56:40 #160
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28841710
nah niks is te persoonlijk. ben zo open als een boek. ik heb familie maar heb geen behoefte om met ze om te gaan. enige persoon aan wie ik wat heb van tijd tot tijd is me vader.
pi_28842237
ik droomde dat ik allemaal mensen moest "bewerken" met scheermesjes en moest proberen te doden met kogels....dat allemaal om zelf in leven te blijven
  vrijdag 15 juli 2005 @ 21:16:52 #162
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28842277
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:15 schreef Hanneke1983 het volgende:
ik droomde dat ik allemaal mensen moest "bewerken" met scheermesjes en moest proberen te doden met kogels....dat allemaal om zelf in leven te blijven
Heb je het gedaan ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28842549
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:56 schreef Enyalius het volgende:
nah niks is te persoonlijk. ben zo open als een boek. ik heb familie maar heb geen behoefte om met ze om te gaan. enige persoon aan wie ik wat heb van tijd tot tijd is me vader.
En je hebt niets aan ze omdat?
pi_28842579
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:18 schreef Enyalius het volgende:
Heavy en zwaar symbolisch.

Fysiek, genetisch ben je je familie. Een deel van je familie. Als die non-existing is ben je zelf ook deels non-existing. Als een ontkenning. Je familieleden zijn no-existing e dus halen ze een existing deel van jou weg.

Vanuit mijn afrikaanse familie en voorouder ideeen is deze droom wel te verklaren als een duidelijke boodschap van jouw voorouders. Maar vanuit jouw visie is voor zover ik die ken zal het dat niet zijn.

Grappig detail...... toen ik jouw leeftijd had was een groot deel van mijn familie voor mij ook non-existing. Behalve mijn vader.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_28842668
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:28 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Fysiek, genetisch ben je je familie. Een deel van je familie. Als die non-existing is ben je zelf ook deels non-existing. Als een ontkenning. Je familieleden zijn no-existing e dus halen ze een existing deel van jou weg.

Vanuit mijn afrikaanse familie en voorouder ideeen is deze droom wel te verklaren als een duidelijke boodschap van jouw voorouders. Maar vanuit jouw visie is voor zover ik die ken zal het dat niet zijn.

Grappig detail...... toen ik jouw leeftijd had was een groot deel van mijn familie voor mij ook non-existing. Behalve mijn vader.
Wat weet je t weer geweldig te verwoorden!!!

Zo heeft die droom van mijn zoontje, eerder hier beschreven, voor hem zo veel betekenis, terwijl t voor een ander misschien iets heeft van opa is dood, kind droomt over witte ruimte=hemel kind denkt dat opa een engeltje is....

okee heeft niets met enyalius droom te maken, maar k wilde t ff kwijt..
pi_28842705
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:16 schreef Mirage het volgende:

[..]

Heb je het gedaan ?
ja...ookal is mijn leven verre weg van makkelijk, ik hecht er wel veel waarde aan. voordeel was dat de mensen die ik moest bewerken wel een soort zombies waren, iig van "het slechte soort"
  vrijdag 15 juli 2005 @ 21:37:05 #167
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28842823
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:33 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

ja...ookal is mijn leven verre weg van makkelijk, ik hecht er wel veel waarde aan. voordeel was dat de mensen die ik moest bewerken wel een soort zombies waren, iig van "het slechte soort"
Ah ik begrijp het.

Ikzelf zou het in veel gevallen namelijk niet doen.
Ik zou een rationele keuze maken. 10 mensen met gezin (afhankelijke mensen om zich heen)
zou ik boven mijzelf stellen. (om maar een vb te noemen)
Sir Winston Churchill
pi_28843345
maar dat waren ook geen echte mensen, geen kinderen of anderen met menselijk gezicht dat maakt het dan weer anders he?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 21:58:31 #169
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28843482
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:53 schreef Hanneke1983 het volgende:
maar dat waren ook geen echte mensen, geen kinderen of anderen met menselijk gezicht dat maakt het dan weer anders he?
waarom moest je ze verminken ?
Sir Winston Churchill
  vrijdag 15 juli 2005 @ 21:59:10 #170
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28843505
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:28 schreef nokwanda het volgende:

[..]

past wel in de fase dat ik in zit.

"mijn leven staat in dienst van anderen. wat ik wil en ben is niet belangrijk. ik ben een illusie in your droomwerkelijkheid om jouw leven te vergemakkelijken" - dat zeg ik over mezelf
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:01:29 #171
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_28843570
ik heb gedroomd over een 6 foot tall bunny rabbit genaamd Frank.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  zaterdag 16 juli 2005 @ 06:39:57 #172
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28851528
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik heb gedroomd over een 6 foot tall bunny rabbit genaamd Frank.
pi_28853584
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:58 schreef Mirage het volgende:

[..]

waarom moest je ze verminken ?
verdedigen van mijn leven. en als ze echt niet wilde "luisteren" (lees: weg gaan) dan moest ik er een kogel door heen jagen...
pi_28853609
Ik kan me van vannacht niks meer herinneren
pi_28856282
ik droomde weer...

allemaal jonge kittens in de winter...en ze verscholen zich in een holletje in de koude grond en zaten dicht tegen elkaar aangekropen om warm te blijven..en ze keken ongelukkig...

ik heb ze allemaal opgepakt en allemaal dozen met warme dekens en kruikjes gemaakt voor ze.... moest iets van 6 dozen maken...waren iets van 30 kittens... en daarna waren ze allemaal gelukkig
pi_28857597
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:01 schreef Black-Death het volgende:
Heb vannacht rare dromen gehad (naja ze waren wel leuk )

droomde over lief meisje en mezelf.. en in de eerste droom ontmoetten we elkaar gewoon (eerste keer, in echt nog nooit zien...) ... gebeurde verder nix...

tweede droom, zoenden we al.. werd ik weer wakker en ging weer verder slapen. en in de derde droom waren we ... verder dan zoenen zeg maar

iemand een idee wat dit dan kan betekenen?
Joehoe, iemand een idee?
pi_28858320
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:30 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Joehoe, iemand een idee?
stiekeme hoop??
pi_28859133
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 15:04 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

stiekeme hoop??
Verklaar je nader
pi_28860631
dat jij bewust of onbewust hoopt dat ze je wil meeten en dat er meer uit zal groeien??
pi_28860722
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:27 schreef Hanneke1983 het volgende:
dat jij bewust of onbewust hoopt dat ze je wil meeten en dat er meer uit zal groeien??
Hmmm... maak van onbewust maar bewust
pi_28862219
zie je wel
  zondag 17 juli 2005 @ 21:14:36 #182
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_28891494
Ik heb er ook weer 1, een maffe droom:

Ik droomde over een blomde man met blauwe ogen. Deze man was Slecht met een hoofdletter S. Maar met zijn 'aardige 'uitstraling had niemand het echt door... behalve ik natuurlijk.
Hij had iemand onrecht aangedaan en ik wilde hem pijn doen..ik slooeg en schopte maar het deerde hem niet .
Hij keek me alleen sarcastisch lachend aan. Ik ging over op gemeen knijpen.. ( ben een vrouw.. en vrouwen doen dat nu eenmaal.. ) werkte ook niet
Op dat moment liep mijn man langs. Ik zei:
Heejjzz wil jij deze man in elkaar slaan voor me... ?Waarom? zei mijn man .. ik zeg : ' Hij is gevaarlijk, het is een demon ( ja wéér die demonen.. ) en hij kan zijn energie leiden , ik kan hem niet pijn doen...'.
Mijn man ( de held ) ging even in zijn ki staan , en ja hoor... 1 slag in zijn buik en de demon was verslagen... á la systema dus...
dusss waarschijnlijk een heerlijk droom om eens lekker persoonlijk uit te pluizen en te analyseren maar ik wilde hem jullie niet onthouden!
pi_28894524
ik droomde iets wat ik een hele lange tijd geleden in het echt heb mee gemaakt
ik was alleen met mijn moeder en ze viel flauw en dat droomde ik weer, en er gebeurde ook precies allemaal het zelfde

kan dit ook iets betekenen of....
pi_28894867
Ik hou tegenwoordig een droomdagboek bij, dus onthou mijn dromen tot in de details. Deze zal ik jullie sparen aangezien het nogal langdradig zal worden.

Ik droomde vannacht dat ik een heel spannend en mooi boek droomde. Ik werd half wakker en concentreerde me (nog half slapend) op de naam van de schrijver van het boek. Dan schiet me de naam Harold Behrer te binnen. Nog nooit van gehoord. Ik ga naar google en typ de naam in..... DIE KEREL BESTAAT ECHT.
Het is een Frans man die op een Franse universiteit Laval werkt. Hij werkt ook met een groep mensen mee die het leven in Canada proberen te verbeteren. Ik heb niks met canada en al helemaal niet met Franse proffesoren. Toeval dus. Maar hoe komt mijn halfwakkere geest dan op de zeldzame naam "Behrer" en niet Piet de Boer ofzo?

niet uit mijn duim gezogen. Echt gebeurt
Hallo
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:44:44 #185
1087 Merisse
broddeltante
pi_28991699
Grappig snotje, misschien heb je die naam toch ergens onbewust gelezen en opgeslagen en komt die naam in de droom weer bovendrijven.
Ik heb ook een keer zoiets gehad. Ik werd ingespoten met een waarheidsserum: sodium pentothal. Ik kon me toen ik wakker werd die naam duidelijk herinneren. Ik viel bijna van mijn stoel toen ik uitvond dat dat dus ECHT een waarheidsserum is Dat hoorde niet tot mijn bewuste kennis.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_29001376
Ik zat in mijn droom tv te kijken, en opeens kwam er een extra nieuwsuitzending.
President Bush verbleef op Hawaii, maar hij moest vluchten omdat terroristen aan de andere kant van de oceaan, een aantal bommen in het water hadden gegooid. Dit bleek een tsunami te veroorzaken die recht op Hawaii afkwam.
Op tv kwamen de terroristen ook nog aan het woord die verklaarde dat er een tsunami van bommen en ellende op Bush en Amerika afkwam. Maar uiteindelijk kon Bush nog vluchten, maar ik zag wel de gehele eilandengroep Hawaii in zee verdwijnen

Goedemorgen
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:11:04 #187
74310 nanalune
pi_29024636
Ik droomde vannacht van iemand die ik in real life ken , deze persoon heeft kanker.
Ik droomde dat hij uit zijn huis wegging.
Dit huis stond in het bos.. het was een donker , vochtig huis, omheind met mooi klassiek traliewerk.
Hij had zijn koffers gepakt, en stond op het punt weg te gaan met zijn gezin.
Mijn man en ik gingen kijken in dat huis of het iets voor ons was. Het huis was dus vrijstaand, en wij willen graag in het bos wonen.
Mijn man , ik noem hem jo vond het maar niet zo'n goed idee om daar te wonen na overleg hebben we het toch maar niet gedaan.

Later vannacht droomde ik dat ik een paar dagen in het klooster woonde ( waar we in real life vaak komen). net als in mijn vorige droomdeel was dit klooster ook erg donker, en vochtig .. een nare plek..( hoewel ik dara normaal gesproken graag kom) en dat ik besloot terug naar huis te gaan. Maar hoewel ik daar maar enkele dagen had verbleven had ik enorm veel spullen bij me, en ik had hulp nodig bij het inpakken en ik stond onder tijdsdruk. uiteindelijk had ik al mijn spullen en was ik klaar om naar huis te gaan.
de symboliek knalt ervan af , maar ik weet niet precies wat ik ermee moet..
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:12:43 #188
74310 nanalune
pi_29024683
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 09:20 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zat in mijn droom tv te kijken, en opeens kwam er een extra nieuwsuitzending.
President Bush verbleef op Hawaii, maar hij moest vluchten omdat terroristen aan de andere kant van de oceaan, een aantal bommen in het water hadden gegooid. Dit bleek een tsunami te veroorzaken die recht op Hawaii afkwam.
Op tv kwamen de terroristen ook nog aan het woord die verklaarde dat er een tsunami van bommen en ellende op Bush en Amerika afkwam. Maar uiteindelijk kon Bush nog vluchten, maar ik zag wel de gehele eilandengroep Hawaii in zee verdwijnen

Goedemorgen
apocalyptisch hoor...
pi_29069627
Ik typ mijn dromen altijd netjes uit. Datum er boven, naam die een samenvatting geeft van de droom. Tijdens het typen herriner ik me steeds meer. Soms schiet me zelfs wel nog een andere droom te binnen. Mijn record is 4 dromen in één nacht onthouden.

Ook ben ik overdag wel bezig met realiteitschecken enzo, had ik van zo'n lucide dromen - site en van die film Waking Life. Dus elke ochtend braaf lichtknopje aan, lichtknopje uit.... Hand door de muur steken... als iemand iets zegt dat niet klopt of er gebeurt iets op dat moment onverklaarbaars natuurlijk ook even realiteits check doen.

Nu is het probleem.... achteraf herken ik de niet kloppende dingen in de dromen wel en denk dan "o shit, toen had ik lucide kunnen worden". Maar tijdens het dromen lukt dat niet.

PotjandoriedriedubbeltjesnogantoeHereJezusdaarboven.

Nog ff door trainen 's nachts lucide te worden dan?
Hallo
  zondag 24 juli 2005 @ 10:53:42 #190
100857 lordmedelo
ondergedoken
pi_29079942
Ik heb wel zo'n gevoel wat deze droom wil zeggen, maar misschien zijn er mensen die er wat van vinden

---------------
Mijn partner en ik komen thuis van een weekendje weg. Na enige tijd blijkt ons huis in brand te staan. Ik ontdek het vuur zelf (vanuit de achtertuin, naar binnen kijkend). Ik probeer het nog te blussen (in de woonkamer), maar dat baat niet.
Terwijl ik weer naar buiten loop realiseer ik me dat ik mijn partner moet zoeken die buiten ergens is. Ik loop naar het huis van een tante van mijn partner een paar huizen verderop in de straat. Die tante woont daar niet (in het echt ook niet), maar een kennis van vroeger woont daar (in de droom). Ik wist daar niks van, terwijl ik al een paar jaar hier woon. De kennis begroet me hartverwarmend. Het huis is gezellig ingericht. Ik babbel kort wat en ga weer terug naar mijn huis. Bij terugkomst bij ons huis blijkt het huis tot de grond toe te zijn afgebrand en hebben de brandweerlieden en bouwvakkers het perceel helemaal kaal gemaakt (inclusief de tuin). Het is een kale zandvlakte met alleen een zwarte vierkante brandplek waar de fundering zat. Mijn ouders rijden voorbij. Dat is niet zo logisch want die wonen een heel eind verderop. Uiteindelijk vind ik mijn partner weer. De spullen die we gekocht hadden tijdens het weekendje bleken ook in het huis te staan. Die spullen (verzameling) zijn erg belangrijk voor mij, en ik vind het heel erg dat het er niet meer is, inclusief wat er aan verzameling in ons huis stond. Behalve wat we aanhebben hebben we helemaal niets meer. Ik realiseer me dat echt heel bewust. We kunnen ook niets meer gaan zoeken tussen de spullen, want alles is weg.
Opeens bedenk ik me dan dat we op de kale vlakte een nieuw huis kunnen bouwen.
----------------------------------

Heeft iemand een uitleg hiervoor?
Een toevallige passant, wordt soms ineens irritant.
pi_29080099
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 07:52 schreef Imberr het volgende:
k heb niks gedroomd want k ben niet gaan slapen
ben weer niet gaan slapen vannacht
maar ik heb laatst wel gedroomd over een andere fok!ker
ik weet alleen niet meer precies wat
  maandag 25 juli 2005 @ 23:01:16 #192
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_29126748
Ik heb gedroomd dat ik een hele gekreukte tarotkaart in mijn stapeltje had. weet alleen niet meer welke, das dan wel weer jammer .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_29133952
Ik onthoud de laatste tijd niet veel meer
  dinsdag 26 juli 2005 @ 09:03:35 #194
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29134141
vanacht, 1 van mijn dromen, was apart.

er zaten 3 minder bekende film acteurs in uit america. allen uit comedies. de grote kerel met leger kapsel deed alles verkeerd en de ander naast hem zei steeds van "je kunt ook niks goed doen. het leven zou beter zijn zonder jouw". en de derde gast zat de hele tijd dom te lachen.

ik "hing" er buiten en keek ernaar en zei tegen mezelf. hopelijk is dit een standaard droom en geen bericht van mijn onderbewuste
pi_29174671
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 09:03 schreef Enyalius het volgende:
vanacht, 1 van mijn dromen, was apart.

er zaten 3 minder bekende film acteurs in uit america. allen uit comedies. de grote kerel met leger kapsel deed alles verkeerd en de ander naast hem zei steeds van "je kunt ook niks goed doen. het leven zou beter zijn zonder jouw". en de derde gast zat de hele tijd dom te lachen.

ik "hing" er buiten en keek ernaar en zei tegen mezelf. hopelijk is dit een standaard droom en geen bericht van mijn onderbewuste
Wat zou je onderbewiuste je willen vertellen dan?
Hopelijk niet dat je niets goed kan doen en overal buiten valt....
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:01:22 #196
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29174733
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:59 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Wat zou je onderbewiuste je willen vertellen dan?
Hopelijk niet dat je niets goed kan doen en overal buiten valt....
dat denk ik niet.
Hij leek toeschouwer te zijn. ( of voelde je je wel verbonden met één van de personages Eny ?)
Sir Winston Churchill
pi_29207336
Och laten we maar weer eens een rampje passeren....

Ik heb gedroomd dat er een tornado jachtvlieger neerstort
in een bewoond gebied...
De tornado zat in een corkscrew en kwam er niet meer uit,
Het probeerde vanalles,maar toen ie op de kop vloog kwam ie er
ook niet uit.
Ik zag hoe de tornado op de kop verder vloog en zich in de grond
boorde tussen een flat en een snelweg.
Ben er naar toe gerend en dacht ondertussen dat er wel melding aan
de brandweer was gemaakt, maar toen ik daar aankwam was er alleen maar
het brandende wrak te zien..... geen omstanders... geen brandweer ...... niks.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  donderdag 28 juli 2005 @ 18:26:29 #198
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29208560
2 dromen.

1 ging over mensen die hadden pinnen op hun schoen, scherpe pinnen van 10 cm en die staken ze in de vagina van vrouwen. Die stelletjes vonden het fijn om bloed te zien op die manier. Verder ging die droom niet. Alleen het steken van die naald in de vagina en het mooi vinden van het bloed. De hele muur was vol bloed. Ik reageerde niet op wat ze deden, ik merkte alleen op dat er iets mis was.

Een andere droom ging over een vage internet-kennis die aan hekserij deed. Ik had haar op een kruis gespiest en ging met haar op een podium rondlopen terwijl ze zoals Jezus aan het kruis hing. Het publiek schreeuwde : " We want more, We want more" Ze wilden dat ik die heks een kopje kleiner ging maken. Ik liep met haar aan het kruis genageld richting de massa en liet het publiek zien hoe ze aan het leiden was.

Uiteindelijk zei ik tegen het publiek dat ze een 2e kans verdient.
  donderdag 28 juli 2005 @ 18:56:08 #199
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29209264
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:26 schreef Dromenvanger het volgende:
2 dromen.

1 ging over mensen die hadden pinnen op hun schoen, scherpe pinnen van 10 cm en die staken ze in de vagina van vrouwen. Die stelletjes vonden het fijn om bloed te zien op die manier. Verder ging die droom niet. Alleen het steken van die naald in de vagina en het mooi vinden van het bloed. De hele muur was vol bloed. Ik reageerde niet op wat ze deden, ik merkte alleen op dat er iets mis was.

Een andere droom ging over een vage internet-kennis die aan hekserij deed. Ik had haar op een kruis gespiest en ging met haar op een podium rondlopen terwijl ze zoals Jezus aan het kruis hing. Het publiek schreeuwde : " We want more, We want more" Ze wilden dat ik die heks een kopje kleiner ging maken. Ik liep met haar aan het kruis genageld richting de massa en liet het publiek zien hoe ze aan het leiden was.

Uiteindelijk zei ik tegen het publiek dat ze een 2e kans verdient.
Als ik jou was zou ik mijn hele slaapkamer roze verven en posters van de troetelbeertjes ophangen....

Wat denk je zelf over deze dromen ?
Waarom droom je ze ?
Sir Winston Churchill
  donderdag 28 juli 2005 @ 19:05:10 #200
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29209470
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:56 schreef Mirage het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik mijn hele slaapkamer roze verven en posters van de troetelbeertjes ophangen....

Wat denk je zelf over deze dromen ?
Waarom droom je ze ?
Weet ik niet.

Als ik het wist dan zou ik er wat tegen kunnen doen. Maar het zijn ook nog oude bekenden die mee doen aan die dromen. Vage kennissen zijn het. Vage kennissen die ik nooit meer wil tegen komen omdat ze nooit wat hebben betekent in mijn leven. Ze waren eerder ziek dan gezond.

In principe heb ik een heel deel van mijn leven alleen maar zieke mensen in mijn leven gehad als vrienden.

Veel denken hier dat ik ziek ben, het tegendeel is waar. Ik ben gezond eigenlijk. De mensen en ook een aantal van mijn vrienden waren zieker dan je je kunt voorstellen. Erg ziek.

Ik heb ook vaak het idee dat ik ze liever niet meer wil zien. Puur door de herinneringen die ik aan ze heb.

Ik heb vaak nachtmerries over die oude vrienden. Omdat het gewoon een klote periode was, en ik kan nu niet terug kijken en echt diep van binnen zeggen. "Dat waren mooie tijden".

Pas geleden nog een oude vriend gesproken en ik vertrouw ze niet. Hun gezicht bevalt me niet en ga zo door. Ik wil ze niet meer in mijn leven hebben voorlopig.

Ik had 3 dagen geleden afgesproken met iemand, maar ik ga zeggen dat ik liever die afspraak wil uitstellen. Heb er geen zin meer in.

Teveel oude wonden, teveel gezeik van vroeger en ga zo door. Het waren klote tijden. En niet alleen vanwege hen, maar gewoon die hele periode van het opgroeien. Die band die met hen ontstaan is dat was geen echte band. Het was opgroeien en dom zijn. En had niets met vriendschap te maken.

Ik heb nu niet veel vrienden op dit moment en dat maakt me geen zak uit. Ik ben ervan overtuigd dat ik genoeg nieuwe vrienden kan maken. Als het toen met hen gebeurt is die "vriendschap" kan het met nieuwe mensen ook weer gebeuren.

Heb gewoon geen zin meer in die lui.

Ik denk maar zo, vrienden gaan en vrienden komen. Vroeg of laat weet je wat je moet doen.

Nieuwe tijden nieuwe vrienden.

Dat idee van troetelbeertjes is niet eens zo'n slecht idee. De slaapkamer vullen met positieve energie

[ Bericht 24% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-07-2005 19:12:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')