Beide papa's hebben inmiddels al meldplicht. Zijn beide de 37 weken al gepasseerd.quote:05 juli 2005: Basset (papa)
14 juli 2005: 1-of-6Billion (papa)
oja, het is al eind juniquote:Op zondag 26 juni 2005 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Basset toch al wel. 5 Juli?
quote:Op zondag 26 juni 2005 12:07 schreef PM-girl het volgende:
ik weet al wie er meldplicht heeft, Maxima!
Heb ik gister ook gedaan, en strakkies weer, hoewel het wel verlichtend werkt, wordt het er helaas niet minder van. Verder drink ik veel, berkenbladthee (schijnt te helpen) enz enz, maar helpt allemaal niet. Dacht vannacht echt dat ik er vanaf was.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
Bak met koud water!
http://frontpage.fok.nl/nieuws/55382quote:Op zondag 26 juni 2005 15:36 schreef Funnie het volgende:
Roep om sterk leiderschap luider
Een prinsesje inderdaad
Ik vond het echt zo grappig om te zien ga je met buik slapen, wordt je wakker zonder buik.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:29 schreef Saffier het volgende:
En ik heb iets ontdekt....een buikje!!s 'Ochtends isie heel erg klein en s 'avonds een stukkje groter, komt het je bekend voor Neva?
Cesartherapie gaat goed. Best wel zwaar. De oefeningen zelf zijn niet moeilijk, maar mijn spieren vinden het nog niet zo leuk! Veel oefenen dus!quote:Op zondag 26 juni 2005 18:29 schreef Saffier het volgende:
Ingrid hoe bevalt je cesartherapie? Merk je er wat van? Ik hoop van wel!
ik denk dat je bij je sollicitatie zou stralen als een tierelierquote:Op zondag 26 juni 2005 23:12 schreef basset het volgende:
Korte update:
Nog geen alarmfases.
De uk was wel rustig vandaag....Stilte voor de storm? Maar niet morgen (sollicitatiegesprek) Of vrijdag (belangrijker sol gesprek) en ook niet donderdag (Noa jarig) Dus dinsdag of woensdag is oke, maar liever na 1 juli anders ben ik bij mn sol gesprek zo moe
Hmmm come to think of it..........laat toch vanacht maar komen eigenlijk......
En zo doodop dat ik niet eens meer waat waar ik het over hebquote:Op zondag 26 juni 2005 23:14 schreef Neva het volgende:
[..]
ik denk dat je bij je sollicitatie zou stralen als een tierelier![]()
Dankjewel....quote:Op maandag 27 juni 2005 00:15 schreef Girly het volgende:
eeej nicole en kevin.. nogmaals sterkte toegewenst..
neva- goed zeg... je knapt al aardig op zo te merken.. ga zo door, eej je voelt wel al vroeg de beeb heh? normaal is dat toch pas met de 20 weken?
basset- sterkte met de laatste loodjes en succes met je sollicitaties
is vroeg maar doordat ik zoveel afgevallen ben is mijn lichaam veel gevoeliger geworden en dus eerder dingen voel..quote:Op maandag 27 juni 2005 00:15 schreef Girly het volgende:
eeej nicole en kevin.. nogmaals sterkte toegewenst..
neva- goed zeg... je knapt al aardig op zo te merken.. ga zo door, eej je voelt wel al vroeg de beeb heh? normaal is dat toch pas met de 20 weken?
basset- sterkte met de laatste loodjes en succes met je sollicitaties
Ik denk dat ik dat ter zijner tijd wel zal uitschreeuwenquote:Op maandag 27 juni 2005 07:24 schreef Wennie het volgende:
Na heel wat gepoor van de echomevrouw (waarop ik bijna uit wilde schreeuwen 'blijf met je poten van m'n kindje af!')
Leuk gefeliciteerd!!quote:Op maandag 27 juni 2005 10:25 schreef Magneet het volgende:
Collega van me is papa geworden. Een meisje van 3530 gram
Volgens mij is het een geheim pact tussen alle vrouwen op Aarde dat bevallen pijn doet. VOlgens mij voelen jullie vrouwen er helemaal niets van! Jullie zijn er gewoon op uit om mannen schuldig te doen voelen.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ter zijner tijd wel zal uitschreeuwen
Lijkt me echt superraar, iemand die aan je zit te friemelen, maar er kan eigenlijk niks gebeuren met de baby.
Neva
ik heb afgelopen vrijdag een extra sneak peak naar beebje gehad en hartje dus gehoord.. het wordt steeds meer een echt hartslagje..quote:Op maandag 27 juni 2005 12:32 schreef Randa_v het volgende:
Ik heb vandaag een mutsje meegekregen bij de verloskundige.
Leuk hoor om het hartje weer te horen.
ja en luiderquote:Op maandag 27 juni 2005 12:35 schreef Randa_v het volgende:
Ja, het was wel rustiger dan de vorige keer, iets minder snel leek wel.
quote:Op maandag 27 juni 2005 20:37 schreef Ingrid19 het volgende:
Het lijkt wel alsof ik sneller geirriteerd ben, kan dat door de hormonen?
En in dit geval is het geheel terecht! We hebben as zondag een verjaardag bij Ingrids oom en tante. Daar wordt altijd ontieglijk veel gerookt, en Ingrid had gemaild of er dan weer zoveel wordt gerookt en of ze er dan rekening mee willen houden dat Ingrid zwanger is. Ze kan niet meer zo goed tegen rook. Mail terug, Ingrids tante teleurgesteld en dat Ingrid niet van suiker is. Nouja zeg, laat maar mooi ziten daar die lui!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:37 schreef Ingrid19 het volgende:
Het lijkt wel alsof ik sneller geirriteerd ben, kan dat door de hormonen?
Daar hoef je niet zwanger voor te zijn om daar geïrriteerd door te raken. Goed recht dat je er niet naar toe gaat.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:43 schreef Djeez het volgende:
[..]
En in dit geval is het geheel terecht! We hebben as zodnag een verjaardag bij Ingrids oom en tante. Daar wordt altijd ontieglijk veel gerookt, en Ingrid had gemaild of er dan weer zoveel wordt egrookt en of ze er dan rekening mee willen houden dat Ingird zwanger is. Ze kan niet meer zo goed tegen rook. Mail terug, Ingrids tante teleurgesteld en dat Ingrid niet van suiker is. Nouja zeg, laat maar mooi ziten daar die lui!![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 20:50 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Daar hoef je niet zwanger voor te zijn om daar geïrriteerd door te raken. Goed recht dat je er niet naar toe gaat.
Dank je! Ik heb gewoon een rare familie! Bv. met mijn miskraam moest ik niet zo zielig doen omdat zij al vaker een miskraam heeft gehad en ze was toen verder dan dat ik was. Maar ja, ik wil geen ruzie met mijn vader krijgen hierdoor.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:39 schreef Neva het volgende:
meisje ze kunnen best wat rekening met je houdenen vind het flauw van je tante om te zeggen dat ze teleurgesteld is.. ze zou verdorie trots op je moeten wezen dat je zo aan de gezondheid van jullie beebje denkt
psst in het foto topicquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:50 schreef dutchie het volgende:
Mag ik nog even Jonnetje en hubby en Wylian feliciteren met hun dochtertje Hanne?
Hele dikkeen hoop dat jullie nu lekker thuis aan het genieten zijn.
maar niet vergeten snel een fotootje te plaatsen
doe je rustig aan meisquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:37 schreef Randa_v het volgende:
Sterkte Igraine!!
Gisteren ben ik vanuit de vlos naar huis gelopen, is een 3 kilometer denk ik. 's Avonds kon ik niet eens meer fatsoenlijk zitten of liggen in bed. Ik moet het toch rustiger aan gaan doen.Gelukkig zijn de pijntjes rond mijn bekken nu weer weg.
Ik had het gisteren met de vlos over, alleen heeft ze mij niet goed begrepen, denk ik waar de pijn zit. Ik vertelde dat ik pijn rond mijn anus, een druk, en laag in mijn liezen had. Zij vertelde mij dat dat pijntjes waren omdat mijn baarmoeder groeit en dus de banden oprekken. Maar 's avonds lag de pijn echt in mijn schaamstreek. Zo ongemakkelijk. Ik zal het in iedergeval maar goed in de gaten houden. Het weker worden van de bekken enzo hoort er toch bij, zolang het niet erger wordt zal het wel mee vallen.![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:46 schreef Randa_v het volgende:
Neva, ik lig nu eigenlijk al de hele dag te rusten op bed, in bad of op de bank. Veel doe ik niet. Maar dat zo een klein stukje wandelen dit effect zou hebben had ik niet verwacht. Het deed wel af en toe een beetje pijn, maar ja, opletten dan maar. Maar gisteren was wel extreem.
Fijn dat alles goed was. Jij moet ook goed rusten he.![]()
Ik doe mijn ogen wel dichtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:46 schreef Neva het volgende:
[..]ga zo lekker dutten ben trouwens wel geslaagd voor prachtige schoentjes
ik zou ze het liefst even showen maar jah vriendje mag ze nog niet zien
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |