Beide papa's hebben inmiddels al meldplicht. Zijn beide de 37 weken al gepasseerd.quote:05 juli 2005: Basset (papa)
14 juli 2005: 1-of-6Billion (papa)
oja, het is al eind juniquote:Op zondag 26 juni 2005 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Basset toch al wel. 5 Juli?
quote:Op zondag 26 juni 2005 12:07 schreef PM-girl het volgende:
ik weet al wie er meldplicht heeft, Maxima!
Heb ik gister ook gedaan, en strakkies weer, hoewel het wel verlichtend werkt, wordt het er helaas niet minder van. Verder drink ik veel, berkenbladthee (schijnt te helpen) enz enz, maar helpt allemaal niet. Dacht vannacht echt dat ik er vanaf was.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
Bak met koud water!
http://frontpage.fok.nl/nieuws/55382quote:Op zondag 26 juni 2005 15:36 schreef Funnie het volgende:
Roep om sterk leiderschap luider
Een prinsesje inderdaad
Ik vond het echt zo grappig om te zien ga je met buik slapen, wordt je wakker zonder buik.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:29 schreef Saffier het volgende:
En ik heb iets ontdekt....een buikje!!s 'Ochtends isie heel erg klein en s 'avonds een stukkje groter, komt het je bekend voor Neva?
Cesartherapie gaat goed. Best wel zwaar. De oefeningen zelf zijn niet moeilijk, maar mijn spieren vinden het nog niet zo leuk! Veel oefenen dus!quote:Op zondag 26 juni 2005 18:29 schreef Saffier het volgende:
Ingrid hoe bevalt je cesartherapie? Merk je er wat van? Ik hoop van wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |