Hallo?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:57 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nee natuurlijk wist ik dat niet. Ik dacht dat die man op en top Amerikaan was![]()
Jawel, maar dat hysterische gedram net aan de koffietafel, dat kun je niet nasynchroniseren hehquote:Op maandag 25 juli 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Hallo?
Let eens op de (slechte) na-synchronisatie.
ik vond het, ondanks mijn avaersie jegens palmen, een uitgelezen interview. mooi voorbereid. ik ben benieuwd of ze katja als uitsmijter goed gekozen heeft though.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:16 schreef tong80 het volgende:
Ben benieuwd. Jammer van Connie Palmen, maar misschien verbaast ze ons en moet ik m'n woorden terugnemen.
Hij is hilarischquote:Op maandag 25 juli 2005 00:29 schreef golfer het volgende:
Bluezz en ik liggen in een deuk over die Fellini-film.
Ik heb hem ooit in 1977 in het Leidsepleintheater als nachtfilm gezien, maar was bijna alles vergeten.quote:
ik ken hem ook van weleer. ik durfde haar niet wakker te maken lol. heb hem opgenomen.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit in 1977 in het Leidsepleintheater als nachtfilm gezien, maar was bijna alles vergeten.
alleen het begin al van die film!!quote:Op maandag 25 juli 2005 02:21 schreef golfer het volgende:
Heb Fellini weer tot het einde volgehouden.
Absurd vaerhaal, maar wat een prachtige beelden.![]()
Zo, mag je jezelf nu intellectueel noemen?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:21 schreef golfer het volgende:
Absurd verhaal, maar wat een prachtige beelden.![]()
Shit zeg, ik viel in slaap op een gegeven momentquote:Op maandag 25 juli 2005 02:21 schreef golfer het volgende:
Absurd verhaal, maar wat een prachtige beelden.![]()
Ik ben af en toe ff weggelopen, moest wel lachen om die opgedofte kop van Sutherlandquote:Op maandag 25 juli 2005 12:39 schreef Tafkahs het volgende:
Shit zeg, ik viel in slaap op een gegeven moment
Prachtig!quote:Op maandag 25 juli 2005 13:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben af en toe ff weggelopen, moest wel lachen om die opgedofte kop van Sutherland
Neenee, da's onze eigen hollandse cinemaquote:Op maandag 25 juli 2005 13:34 schreef Tafkahs het volgende:
precies, als er maar af en toe een paar flinke borsten in beeld komen, dan is de naam Fellini Verhoeven weer gezuiverd
Ik vond vorig jaar al dat ik een beetje voor jan lul mijn analyses hier neergooide. Dus ik hou het kort dit jaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:35 schreef tong80 het volgende:
Er wordt erg weinig nabesproken over de studiogast. Is dat een goed teken ?
Jammer ik lees graag de opinies van de andere kijkers.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:39 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik vond vorig jaar al dat ik een beetje voor jan lul mijn analyses hier neergooide. Dus ik hou het kort dit jaar.
Af en toe had ze d'r arm wel een beetje ver in de reet van Cees zitten 'oh wat meesterlijk, meesterlijk'. En ze heeft natuurlijk de kop van een crystal-meth verslaafde.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ongeveer anderhalf uur gekeken. Ik had ooit eerder een interview met Cees gezien dat ik slaapverwekkend vond. In Zomergasten kwam hij wel goed tot z'n recht, interessante gast.
Connie Palmen vond ik ook beter dan verwacht. Het is natuurlijk geen door de wol geverfde televisie-interviewster en maakte, tv-technisch gezien, nog wel eens een foutje maar ik vond dat niet echt storend. Prettig vond ik dat ze niet, zoals Zwagerman, na ieder antwoord direct weer de volgende vraag ging stellen maar dat het meer een gesprek werd dan dat het een interview was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |