daarom heb jij geen tijd meer voor filmsquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:18 schreef tong80 het volgende:
Tong kijkt naar Spanje - Argentinië. Films kijk je maar in je eigen tijd
Jawel hoor om elf uur nabeschouwen.quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:29 schreef golfer het volgende:
Zo, de nieuwe BBQ is ingewijd.
Makkelijk hoor, zo'n electrisch geval.
Je hebt nog gelijk ook. Vraag me alles over films maar niet van de laatste 5 jaarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daarom heb jij geen tijd meer voor films
Tong is meer van de generatie 'Casablanca' en 'Gone with the wind'quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook. Vraag me alles over films maar niet van de laatste 5 jaar
* just me gaat even naar Rotterdam!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:20 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee en Noca gaan ff een ommetje maken![]()
Prachtig weer hier.
Tong is van veel maar ben een jaren 70 adept met Taxi Driver Raging bull one flew over the cuckoo's nest en Apocalypse now.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tong is meer van de generatie 'Casablanca' en 'Gone with the wind'![]()
Heerlijk zo'n voetbalmod met een leven.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:02 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat even naar Rotterdam!
kijken of die printer het doet met mijn laptoppie, voorbereiding jeugdkamp dus
Ik hoop het voor jullie.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:04 schreef JaWi het volgende:
Ik ook van jullie. Ik ben weg, groetjes.
En stiekem zijn we best lief, dat weet zelfs Tong
ik heb zitten kijken, huiveren en bidden!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n voetbalmod met een leven.
Nog over de penalties gehoord ?
Ik hoop het ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jullie.
Heb nog geen bewijs gezien.
Dus nu zit Noca met een gelukzalige glimlach op de bank te genieten van een Hoegaarden?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:10 schreef clauwheee het volgende:
Zo, weer terugNog even voor Nocaatje bij de Appie langs geweest. Nu wél Hoegaarden
Nog niet, straks wel, denk ikquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus nu zit Noca met een gelukzalige glimlach op de bank te genieten van een Hoegaarden?
Proos eilandje!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:14 schreef Eilanden het volgende:
Proost dan maar alvast!
Wat is jouw favo drank Clau?
Water of sapquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:14 schreef Eilanden het volgende:
Proost dan maar alvast!
Wat is jouw favo drank Clau?
Proost Noca!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Proos eilandje!
Clau heeft volgens mij al 3.5 jaar geen drank meer gehadalcohol dan he
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong is van veel maar ben een jaren 70 adept met Taxi Driver Raging bull one flew over the cuckoo's nest en Apocalypse now.
Inderdaad, je leek me wel het typ dat wel zo nu en dan een pilsje pakt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Water of sapIk mag i.v.m. de medicijnen t/m augustus sowieso geen drank. Maar ik heb de laatste jaren al amper gedronken
Hadden jullie niet verwacht hè
Oftewel: Bos81 denkt dat Clauwhee een alcoholiste isquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, je leek me wel het typ dat wel zo nu en dan een pilsje pakt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oftewel: Bos81 denkt dat Clauwhee een alcoholiste is
En ik probeerde het nog zo onopgemerkt te postenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oftewel: Bos81 denkt dat Clauwhee een alcoholiste is
Details details!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Toen Noca en ik elkaar nog maar net kenden, en nog niet echt iets hadden, zagen we elkaar niet vaak nuchter![]()
Dat was dan meestal in de weekenden hè
Maar hé, ik ben zonder dat ook errug lollig![]()
![]()
Ik neem tegenwoordig wat vaker verschillende biertjes mee. Van die bieren waarvan er 6 in zo'n pakketje zitten. Het een is lekkerder dan de ander, maar er zitten goeden tussenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Proost Noca!
Hoegaarden is erg goed te drinken! Alhoewel ik een Kriek ook erg lekker vind!![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik neem tegenwoordig wat vaker verschillende biertjes mee. Van die bieren waarvan er 6 in zo'n pakketje zitten. Het een is lekkerder dan de ander, maar er zitten goeden tussen
Wanneer komen de awards.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:30 schreef Eilanden het volgende:
In Hools hebben we trouwens tegenwoordig behoorlijk wat kandidaten voor de 'George Best Award'Volgens mij heeft Noca onlangs zelfs ook een nominatie in de wacht gesleept
Dat zijn jouw woordenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:32 schreef clauwheee het volgende:
Maar hé, ik ben zonder dat ook errug lollig![]()
![]()
Wat voor job?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt moet zo werken
Eerste keer, word ingewerkt. Helemaal geen zin in nog
Ik lig straatlengtes op ze achter in ieder gevalquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wanneer komen de awards.
Vom, VoreG en Noca wie zal het worden
Wat niet is kan nog komen Nocaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik lig straatlengtes op ze achter in ieder geval
Ah dat is dat rode biertje! Heb ik wel eens gehad en is best te drinkenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
dus ik neem er hier een Kriek Boon op!
ICQ? De nostalgie! Jaaaaren geleden dat ik dat gebruikt heb! Ik was er redelijk vroeg bij... mijn nummer had 7 cijfersquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:45 schreef Noca het volgende:
Ik ben trouwens wel vet stoer met zo'n ICQ icoontje naast mijn avatar, vinden jullie ook niet?
Ik heb nog 5 van die accounts liggen, omdat ik de wachtwoorden vaak vergat wanneer ik een format had gedaanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
ICQ? De nostalgie! Jaaaaren geleden dat ik dat gebruikt heb! Ik was er redelijk vroeg bij... mijn nummer had 7 cijfers
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 van die accounts liggen, omdat ik de wachtwoorden vaak vergat wanneer ik een format had gedaan
Dat is wel weer zo natuurlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik lig straatlengtes op ze achter in ieder geval
Inderdaad het zal echt gaan tussen Vom en VoreGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |