abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28331933
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:22 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij meer weet??
"Wellicht" = mogelijkheid. En ik zeg dat. Dus ongegrond inderdaad, boeiend, maakt geen verschil op de inhoud van mijn post.
pi_28331952
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:34 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat vroeg ik mij dus ook al af, maar ik denk dat 't gewoon overhyped is. Bij nova zeiden ze ook dat het kwam omdat de familie van die Natalee een behoorlijk goede naam heeft in de VS, en dat dat daar dus veel aandacht trekt. En dat Nederland daar gewoon in volgt. (uiteraard )
De familie van Natalee schijnt banden te hebben met de minister van Buitenlandse zaken, wat weer extra mogelijkheden biedt voor de familie van het vermiste meisje
Yeah baby Yeah!
pi_28332036
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:29 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat zegt Taurus niet, maar er is wel iemand die er meer van weet, misschien is het het meisje zelf die ergens ondergedoken zit, ik verbaas me alleen wel over de massale media-aandacht.
Overal ter wereld verdwijnen dagelijks mensen, maar een media-circus wordt er niet van gemaakt, nu wel dus.
Heeft het ermee te maken dat de vermiste een Amerikaanse is op een populair eiland?
En dat ze wit is en dat ze van rijke, invloedrijke ouders komt (connecties met het witte huis).
pi_28332225
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:39 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

En dat ze wit is en dat ze van rijke, invloedrijke ouders komt (connecties met het witte huis).
Dat schijnt het te zijn inderdaad, ik hoop dat ze ballen genoeg hebben in Aruba om hun eigen koers te varen.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:52:44 #255
44672 ffTzz
kopje thee ??
pi_28332427
quote:
Het moet een potsierlijke vertoning geweest zijn. De Arubaanse minister van Justitie Croes die zijn Nederlandse collega verzoekt de woedende Yanks op zijn eiland in toom te houden door in Washington te verklaren dat alle spookverhalen in de Amerikaanse pers uit de lucht zijn gegrepen. De reikende hand van het grote moederland
edit: bron Vermist meisje op Aruba #3

Vreemd stukje tekst dit:
Ten eerst Bot is niet de collega van Croes, Bot is Buitenlandse zaken en Croes is Justitie.
Ten tweede heeft Aruba geen buitenlandse zaken dit word geregeld vanuit Nederland door Bot, dus zo vreemd is dit verzoek niet, het is juist correct dit verzoek bij buza te deponeren.
Goed gedaan van Croes.
pi_28332528
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:52 schreef ffTzz het volgende:

[..]

Vreemd stukje tekst dit:
Ten eerst Bot is niet de collega van Croes, Bot is Buitenlandse zaken en Croes is Justitie.
Ten tweede heeft Aruba geen buitenlandse zaken dit word geregeld vanuit Nederland door Bot, dus zo vreemd is dit verzoek niet, het is juist correct dit verzoek bij buza te deponeren.
Goed gedaan van Croes.
In deze zaak kan Nederland alleen maar winnen als het zich ermee bemoeit.
We moeten toezeggen alles te doen om de naam van Aruba te redden en onze integerheid inzetten tov de Amerikanen, als tegenbod kun je eisen van Aruba wat je wilt als Nederlandse regering, hier moet je niet te lang mee wachten.
Yeah baby Yeah!
pi_28332536
Misschien reageer ik wel niet op alle politieke gebeurtenissen die nu gaande zijn.. Maar even over Natalee.

Ik had gisteren een gesprek met een vriendin van me over de zaak. We bedachten wat er met haar gebeurd zou kunnen zijn. Misschien is ze op de 1 of andere manier in zee beland, toch best wel dronken, ging steeds kopje onder, verdronk en is ze nog niet terecht omdat ze misschien vast zit met haar been ofzo? Klinkt luguber.. maar ik vraag me af of er al duikers ooit ingezet zijn om een heel zee gedeelte af te zoeken.
Oke, het is veel werk. Maar als ze eindelijk antwoorden willen hebben, waarom niet? Ik heb namelijk niks gelezen over duikers, wel zoekboten etc, maar duikers?
pi_28332577
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:55 schreef Laniboekje het volgende:
Misschien reageer ik wel niet op alle politieke gebeurtenissen die nu gaande zijn.. Maar even over Natalee.

Ik had gisteren een gesprek met een vriendin van me over de zaak. We bedachten wat er met haar gebeurd zou kunnen zijn. Misschien is ze op de 1 of andere manier in zee beland, toch best wel dronken, ging steeds kopje onder, verdronk en is ze nog niet terecht omdat ze misschien vast zit met haar been ofzo? Klinkt luguber.. maar ik vraag me af of er al duikers ooit ingezet zijn om een heel zee gedeelte af te zoeken.
Oke, het is veel werk. Maar als ze eindelijk antwoorden willen hebben, waarom niet? Ik heb namelijk niks gelezen over duikers, wel zoekboten etc, maar duikers?
het schijnt dat de stromingen rondom het eiland zeer sterk zijn en dat ze nu al voor de kust van Panama zou kunnen drijven.
Yeah baby Yeah!
pi_28332850
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:57 schreef Elgigante het volgende:

[..]

het schijnt dat de stromingen rondom het eiland zeer sterk zijn en dat ze nu al voor de kust van Panama zou kunnen drijven.
Klopt. zo'n lijf blijft daar niet op de bodem liggen o.i.d.
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:05:49 #260
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_28332860
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:55 schreef Laniboekje het volgende:

Klinkt luguber.. maar ik vraag me af of er al duikers ooit ingezet zijn om een heel zee gedeelte af te zoeken.
Ik heb gelezen dat dat zoekteam uit Texas ook gaat duiken, en apparatuur heeft om de zeebodem af te zoeken.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:29:38 #261
44672 ffTzz
kopje thee ??
pi_28333711
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:55 schreef Elgigante het volgende:

[..]

In deze zaak kan Nederland alleen maar winnen als het zich ermee bemoeit.
We moeten toezeggen alles te doen om de naam van Aruba te redden en onze integerheid inzetten tov de Amerikanen, als tegenbod kun je eisen van Aruba wat je wilt als Nederlandse regering, hier moet je niet te lang mee wachten.
Nederland of liever gezegd het koninkrijk der Nederlanden moet zich hiermee wel bemoeien maar niet met het justitieel gedeelte, wel met buitenlandse aangelegenheden. Of Bot hier blij mee is, ik denk het niet, er valt hier niet veel te winnen. De uitspraken gedaan over Aruba zijn gedaan in de Amerikaanse pers.
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2005 @ 14:06:15 #262
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_28337551
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:22 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij meer weet??
Nou bijvoorbeeld deze video:

http://www.planet.nl/plan(...)id=592111/sc=15f6ca#

In het laatste stukje zegt de moeder van Joran dat hij heeft gezegd tegen haar:
“I should have brought her to a responsible adult. That I blame myself and I will blame my whole life.”

Dit betekent toch wel zeker dat Van der Sloot jr. er veel meer van af weet m.i. Vooralsnog blijft hij daarover zwijgen of heeft hij het misschien wel aan de Arubaanse politie gezegd (en dus niet bekend bij de media) en de Arubaanse politie/justitie probeert alle passende stukjes aan elkaar te lijmen. Ik las ergens op Scared Monkeys dat ene Lorenzo eveneens is verhoord in deze zaak maar een goede alibi heeft verstrekt door zijn zijn vrienden die stellen dat hij die nacht de hele nacht thuis was. Deze blijkt afterparty's te organiseren in Aruba en wordt een als "crazy" beschreven nadat zijn vader (een VW dealer) zelfmoord heeft gepleegd. Ook werd er gesuggereerd op SM dat hij de dagen voordat Natalee vermist werd en vóórdat zij Joran onmoette, met haar zou zijn opgetrokken, danwel een relatie zou hebben gehad. Vooralsnog zijn het geruchten maar toch... De opmerking in deze video van AvdS doet mij dan weer vermoeden of er inderdaad niet een ander in het spel is en er veel meer aan de hand is dan tot nu toe in de media wordt vertelt. Toch?
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2005 @ 14:13:05 #263
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_28337814
BTW hier wat info over die Lorenzo:
quote:
According to AmericaninAruba, Lorenzo has a house on the main road of Savaneta and also another one in Seroe Alejandro.

Per AmericaninAruba:

The Lorenzo guy who was questioned yesterday is known for having underground parties at one of his houses. The house is rather isolated and surrounded by lots of brush & cactus.

A poster from Aruba on Scared Monkeys is claiming that in addition to SGC, there was another guy detained yesterday. This other guy, Lorenzo, is known to be wild and crazy, especially since his father killed himself a few years ago, according to the poster.

The other person, a “Lorenzo” who was allegedly questioned yesterday, is a crazy dude whose father owned the local VW dealership but the father offed himself a few years ago.

the lorenzo character - hsi father owned the Vwagen distributor here….but after his father committed suicide they family sold th ebusiness…

teh SBC (this mornigns arrest) - i have no idea!!!

The lorenzo guy reportedly has connections to drugs and parties. The someone named Lorenzo was detained and questioned yesterday, but we don’t think he has been arrested yet. He is known to be a nutcase, maybe capable of something. His dad owned the Volkswagon dealership there but committed suicide 3 years ago and was found hanging in the hallway of their home. Finally, someone suggested that maybe Natalee was taken to an “underground party”. Other posters have explained that these parties are thrown after the bars close, that they are supposed to get permissions before they have them, that the police quickly close down any parties that don’t have permission, but that Lorenzo lives out away from town and does throw parties and the police don’t close those down as easily.

This “Lorenzo” kid’s name was mentioned from the very beginning..In fact it is the first name I heard when this whole thing started…. My guess is that he must have been involved with her sometime during her trip, and that they are now bringing in EVERYBODY that had come in contact with her…. (from what I hear, “lorenzo” is ONE troublemaker…… )I don’t know him, but I know he has had problems with the law before…..something about a fight at one of his parties….can’t remember the details…

Does anyone one remember the first couple of night we were all talk ing someone said basically, “when this all shakes out there are going to be major ramifications, there are ppl involved that are high up”.. and it aint gonna be pretty….sounds like this guy knew something about the actual crime…this was post in the other area before we had this forum.. does anyone remeber and also, do you know who this might have been…

I don’t know if his name is Lorenzo or not…But from the very beginning “the son of an ex Vwagen dealer” was somehow involved….. He was the first one mentioned….
pi_28339060
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:06 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Nou bijvoorbeeld deze video:

http://www.planet.nl/plan(...)id=592111/sc=15f6ca#

In het laatste stukje zegt de moeder van Joran dat hij heeft gezegd tegen haar:
“I should have brought her to a responsible adult. That I blame myself and I will blame my whole life.”

Dit betekent toch wel zeker dat Van der Sloot jr. er veel meer van af weet m.i. Vooralsnog blijft hij daarover zwijgen of heeft hij het misschien wel aan de Arubaanse politie gezegd (en dus niet bekend bij de media) en de Arubaanse politie/justitie probeert alle passende stukjes aan elkaar te lijmen. Ik las ergens op Scared Monkeys dat ene Lorenzo eveneens is verhoord in deze zaak maar een goede alibi heeft verstrekt door zijn zijn vrienden die stellen dat hij die nacht de hele nacht thuis was. Deze blijkt afterparty's te organiseren in Aruba en wordt een als "crazy" beschreven nadat zijn vader (een VW dealer) zelfmoord heeft gepleegd. Ook werd er gesuggereerd op SM dat hij de dagen voordat Natalee vermist werd en vóórdat zij Joran onmoette, met haar zou zijn opgetrokken, danwel een relatie zou hebben gehad. Vooralsnog zijn het geruchten maar toch... De opmerking in deze video van AvdS doet mij dan weer vermoeden of er inderdaad niet een ander in het spel is en er veel meer aan de hand is dan tot nu toe in de media wordt vertelt. Toch?
Kun je even uitleggen waarom dat zinnetje verdacht is? Waarom is dat wat anders dan hij heeft verteld? (Joran dus)
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2005 @ 15:44:39 #265
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_28341236
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:47 schreef Taurus het volgende:

[..]

Kun je even uitleggen waarom dat zinnetje verdacht is? Waarom is dat wat anders dan hij heeft verteld? (Joran dus)
Sorry moest weer ff hard werken..

Aldus:
AvdS zegt dat Joran tegen haar gezegd heeft: "Ik had haar naar een verantwoordelijke volwassene moeten brengen. Daar ben ik schuldig aan en dat zal ik mijn hele leven mij schuldig om voelen."

Dit impliceert dus dat hij wel meer weet dan dat er nu bekend is van hem (hij was alleen met haar op het strand en heeft haar daar achtergelaten). Hij vertelt niet met WIE hij haar daar heeft achtergelaten.
pi_28341388
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:44 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Sorry moest weer ff hard werken..

Aldus:
AvdS zegt dat Joran tegen haar gezegd heeft: "Ik had haar naar een verantwoordelijke volwassene moeten brengen. Daar ben ik schuldig aan en dat zal ik mijn hele leven mij schuldig om voelen."

Dit impliceert dus dat hij wel meer weet dan dat er nu bekend is van hem (hij was alleen met haar op het strand en heeft haar daar achtergelaten). Hij vertelt niet met WIE hij haar daar heeft achtergelaten.
Misschien met niemand? Dat is toch ook 'n optie? Ze was dronken volgens hem, hij had haar daarom waarschijnlijk naar een verantwoordelijke volwassene moeten brengen vond ie zelf. Ik zie daar niks schuldigs in eerlijk gezegd..
Zijn opmerking impliceert toch niet zonder meer dat hij haar naar 'n verantwoordelijke volwassene had moeten brengen in plaats van iemand die niet verantwoordelijk is? Kan ook niemand geweest zijn. Hij had haar naar 'n verantwoordelijke volwassene moeten brengen in plaats van alleen achter laten..
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2005 @ 16:21:18 #267
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_28342531
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:48 schreef Taurus het volgende:

[..]

Misschien met niemand? Dat is toch ook 'n optie? Ze was dronken volgens hem, hij had haar daarom waarschijnlijk naar een verantwoordelijke volwassene moeten brengen vond ie zelf. Ik zie daar niks schuldigs in eerlijk gezegd..
Zijn opmerking impliceert toch niet zonder meer dat hij haar naar 'n verantwoordelijke volwassene had moeten brengen in plaats van iemand die niet verantwoordelijk is? Kan ook niemand geweest zijn. Hij had haar naar 'n verantwoordelijke volwassene moeten brengen in plaats van alleen achter laten..
Tsja .... als je het zo stelt.. zou kunnen. Maar Is het dan niet makkelijker om te zeggen: ik had haar daar niet alleen moeten achterlaten. Wat zou je zelf zeggen als je met iemand naar het strand bent gegaan ewn je hebt haar daar achtergelaten en de dag erna wordt ze vermist. Zou je dan "Ik had haar naar een verantwoordelijke volwassene moeten brengen" gezegd of "ik had haar daar niet alleen moeten achterlaten". Ikzelf zou voor het laatste kiezen omdat hij niet rept over haar gemoedstoestand.
pi_28342720
Ik haal het er ook niet uit hoor. Die zin impliceert wat mij betreft niet dat hij het meisje bij een onverantwoord persoon heeft achtergelaten.
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2005 @ 16:36:19 #269
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_28343102
Trouwens, Joran heb ik niet horen reppen over haar dronken zijn (niettemin, ik zou wat gemist kunnen hebben bij het lezen van al die blog en het nieuws) maar dat heeft een van de broers Deepak (via de bewaker) gezegd toch?
pi_28343857
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:21 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Tsja .... als je het zo stelt.. zou kunnen. Maar Is het dan niet makkelijker om te zeggen: ik had haar daar niet alleen moeten achterlaten. Wat zou je zelf zeggen als je met iemand naar het strand bent gegaan ewn je hebt haar daar achtergelaten en de dag erna wordt ze vermist. Zou je dan "Ik had haar naar een verantwoordelijke volwassene moeten brengen" gezegd of "ik had haar daar niet alleen moeten achterlaten". Ikzelf zou voor het laatste kiezen omdat hij niet rept over haar gemoedstoestand.
Ik zou denk ik niets zeggen - hier blijkt eens te meer hoe mensen dingen kunnen horen en lezen die er niet zijn.

Waar jij dit vandaan haalt is me een raadsel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2005 @ 17:06:41 #271
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_28344282
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik zou denk ik niets zeggen - hier blijkt eens te meer hoe mensen dingen kunnen horen en lezen die er niet zijn.

Waar jij dit vandaan haalt is me een raadsel.
Heb je de rest van mijn opmerkingen wel gelezen eigenlijk? Heb je link wel bekeken?
pi_28345188
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:06 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Heb je de rest van mijn opmerkingen wel gelezen eigenlijk? Heb je link wel bekeken?
Ja en ja.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:36:03 #273
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_28345316
Waarom gaat iedereen automatisch van kwade intenties van die Joran uit? Misschien is ze wel in dr uppie een baantje gaan zwemmen en is er daarbij iets misgegaan. Hij hoeft daar niet eens een aandeel in te hebben.....
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2005 @ 18:21:27 #274
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_28346560
Mooi en fijn!

IK heb het zo begrepen na het zien van de video maar sta eveneens open voor de opmerking van Taurus, m.a.w. oh ja dat kan ook. Ik speculeer slechts n.a.v. de verhalen op de blogs en Riehl en Bange Aapjes (zie post over Lorenzo en daar haal ik het ook vandaan!). Ik vind het nl. enig! Neemt niet weg dat ik sommige Amerikaanse posters op Riehl en Bange Aapjes belachelijk vindt reageren door alle Arubanen/Nederlanders over één kam scheren. Nogmaals ik speculeer slechts en wijs nog niet mijn vinger naar iemand eerdat haar lichaam gevonden wordt en een autopsie is gedaan (indien dat nog mogelijk is).

Sinds wanneer mag er op FOK niet meer gespeculeerd worden? Ken jij de ware toedracht? Nee toch, hoop ik? Ik wilde de bovenstaande link alleen met jullie delen. JULLIE geven je opmerkingen daarover dat het ook anders kan. Daar is m.i. ook niets mis mee.

Derhalve, IK speculeer: Joran weet meer dan dat hij verteld en speculeer IK dat zij door een ander om het leven is gebracht en Joran haar slechts heeft achtergelaten bij diegene zonder kwade intenties maar wellicht met de gedachte: Ey, wat moet ik hiermee...? Maar...... IK kan het natuurlijk fout hebben. Time will tell... (hopelijk voor alle betroken partijen wordt zij gevonden dead or alive).
pi_28348049
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:21 schreef BwennieBren het volgende:
Mooi en fijn!

IK heb het zo begrepen na het zien van de video maar sta eveneens open voor de opmerking van Taurus, m.a.w. oh ja dat kan ook. Ik speculeer slechts n.a.v. de verhalen op de blogs en Riehl en Bange Aapjes (zie post over Lorenzo en daar haal ik het ook vandaan!). Ik vind het nl. enig! Neemt niet weg dat ik sommige Amerikaanse posters op Riehl en Bange Aapjes belachelijk vindt reageren door alle Arubanen/Nederlanders over één kam scheren. Nogmaals ik speculeer slechts en wijs nog niet mijn vinger naar iemand eerdat haar lichaam gevonden wordt en een autopsie is gedaan (indien dat nog mogelijk is).

Sinds wanneer mag er op FOK niet meer gespeculeerd worden? Ken jij de ware toedracht? Nee toch, hoop ik? Ik wilde de bovenstaande link alleen met jullie delen. JULLIE geven je opmerkingen daarover dat het ook anders kan. Daar is m.i. ook niets mis mee.

Derhalve, IK speculeer: Joran weet meer dan dat hij verteld en speculeer IK dat zij door een ander om het leven is gebracht en Joran haar slechts heeft achtergelaten bij diegene zonder kwade intenties maar wellicht met de gedachte: Ey, wat moet ik hiermee...? Maar...... IK kan het natuurlijk fout hebben. Time will tell... (hopelijk voor alle betroken partijen wordt zij gevonden dead or alive).
helemaal mee eens.
Altijd die Hollandse nuchterheid..."Tja, er is nog niets bewezen dus doe maar normaal dan doe je al gek genoeg."
Speculeren maakt het juist spannend!

Flikker toch op suffe nuchtere mensjes!
Laat je fantasie eens werken, schakel je verbeeldingskracht in.
Nu weet je ook waarom er nog steeds geen goede Nederlandse speelfilms worden gemaakt, het ontbreekt de Hollanders aan fantasie. Nuchter-the-fuck-up!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')