abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:05:49 #226
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_28320645
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:47 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

En je gelooft het nog allemaal zelf ook
Ik geloof t niet, ik zie en hoor t..... Zelfs de US time shares hier vinden t belachelijk!
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:09:11 #227
112371 halion
Iqztrepp
pi_28320768
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:03 schreef Toad het volgende:

[..]

Op mij kwam hij juist oprecht over, iemand die zorgvuldig zijn woorden koos.
Pa van der Sloot kwam zeker oprecht over.
Ze moeten stoppen met die man zwart te maken. Hij is onschuldig.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:20:33 #228
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_28321201
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:09 schreef halion het volgende:

[..]

Pa van der Sloot kwam zeker oprecht over.
Ze moeten stoppen met die man zwart te maken. Hij is onschuldig.
Hij komt oprecht over, dus is hij onschuldig. Het is maar goed dat jij gewoon vakkenvuller bent bij de Edah.
Hup, aan het werk!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:28:10 #229
31971 KumA
pi_28321458
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:20 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Hij komt oprecht over, dus is hij onschuldig. Het is maar goed dat jij gewoon vakkenvuller bent bij de Edah.
Waarom geef je geen commentaar op iedereen hier die hem schuldig verklaren? Zijn die wel experts? Zijn die vakkenvullers bij AH?

(overigens voordat ik gezeik krijg, ik probeer met deze statement niet te zeggen dat ik denk dat die vader onschuldig is!!)
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:39:24 #230
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28321904
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:05 schreef KumA het volgende:

Ik geloof t niet, ik zie en hoor t..... Zelfs de US time shares hier vinden t belachelijk!
Zie je nou wel, je gelooft het zelf ook niet.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:40:22 #231
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28321934
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:03 schreef Toad het volgende:

Op mij kwam hij juist oprecht over, iemand die zorgvuldig zijn woorden koos.
Maar goed, overtuigend overkomen is dan ook al zeker 13 jaar zijn broodwinning.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:44:19 #232
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28322091
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:03 schreef SlimShady het volgende:

Marianne Croes volgens mij. Uiteraard zijn er geen foto's van haar te vinden op Google.
Die ja, jammer! tis best een babe
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:47:07 #233
31971 KumA
pi_28322188
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:39 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Zie je nou wel, je gelooft het zelf ook niet.
Je snapt de point ook niet he, geloven doe je in de kerk, ik neem feiten waar.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:50:10 #234
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_28322308
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:28 schreef KumA het volgende:

[..]

Waarom geef je geen commentaar op iedereen hier die hem schuldig verklaren? Zijn die wel experts? Zijn die vakkenvullers bij AH?

(overigens voordat ik gezeik krijg, ik probeer met deze statement niet te zeggen dat ik denk dat die vader onschuldig is!!)
Je mist het punt. Jammer.
Hup, aan het werk!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:58:36 #235
31971 KumA
pi_28322614
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:50 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Je mist het punt. Jammer.
Leg dan is uit....
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:03:25 #236
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_28322787
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:58 schreef KumA het volgende:

[..]

Leg dan is uit....
Dat je hem niet onschuldig kunt verklaren omdat hij oprecht overkomt. Hallo, de man is rechter. Die wordt er voor betaald om oprecht over te komen en Richard Harteveld kwam ook erg oprecht over toen hij flyers aan het uitdelen was.

Alleen op iemand z'n ogen kan je iemand niet veroordelen of vrijlaten. Heeft niets te maken met hoe ik er over denk.

Paul van der S heeft er volgens mij niets mee te maken, zijn zoontje heeft wel een verklaring afgelegd die achteraf niet echt blijkt te kloppen. Toch verdacht, hoe je het ook went of keert.
Hup, aan het werk!
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:09:08 #237
31971 KumA
pi_28322968
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:03 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Dat je hem niet onschuldig kunt verklaren omdat hij oprecht overkomt. Hallo, de man is rechter. Die wordt er voor betaald om oprecht over te komen en Richard Harteveld kwam ook erg oprecht over toen hij flyers aan het uitdelen was.

Alleen op iemand z'n ogen kan je iemand niet veroordelen of vrijlaten. Heeft niets te maken met hoe ik er over denk.

Paul van der S heeft er volgens mij niets mee te maken, zijn zoontje heeft wel een verklaring afgelegd die achteraf niet echt blijkt te kloppen. Toch verdacht, hoe je het ook went of keert.
Dan heb ik je point wel gesnapt maar jij de mijne niet, ik zeg niet dat omdat hij oprecht is dat hij onschuldig moet zijn. Wat mij irriteerd is dat iedereen hier t over moord en stuff heeft, blijkbaar weet iedereen al wie er schuldig. En als er iemand dan zegt dat hij onschuldig is dan word hij erop afgerekend. Ik bedoel Joran word wel schuldig geacht omdat hij niet altijd "netjes" is, dat klopt dan ook niet!
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:11:28 #238
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_28323061
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:09 schreef KumA het volgende:

[..]

Dan heb ik je point wel gesnapt maar jij de mijne niet, ik zeg niet dat omdat hij oprecht is dat hij onschuldig moet zijn. Wat mij irriteerd is dat iedereen hier t over moord en stuff heeft, blijkbaar weet iedereen al wie er schuldig. En als er iemand dan zegt dat hij onschuldig is dan word hij erop afgerekend. Ik bedoel Joran word wel schuldig geacht omdat hij niet altijd "netjes" is, dat klopt dan ook niet!
Joran zit vast omdat hij als laatste met de dame in kwestie is gesignaleerd en daarover verklaringen heeft afgelegd die niet kloppen. Dat heeft niets te maken met "niet altijd netjes zijn".

Mevrouw is verdwenen, geen teken van leven meer van vernomen dus de kans is aanwezig dat het niet zo goed is afgelopen met mevrouw. Joran was voor zover nu bekend is als laatste bij haar en legt leugenachtige verklaringen af.... Maar mooi eventjes vasthouden...
Hup, aan het werk!
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:19:49 #239
31971 KumA
pi_28323307
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:11 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Joran zit vast omdat hij als laatste met de dame in kwestie is gesignaleerd en daarover verklaringen heeft afgelegd die niet kloppen. Dat heeft niets te maken met "niet altijd netjes zijn".

Mevrouw is verdwenen, geen teken van leven meer van vernomen dus de kans is aanwezig dat het niet zo goed is afgelopen met mevrouw. Joran was voor zover nu bekend is als laatste bij haar en legt leugenachtige verklaringen af.... Maar mooi eventjes vasthouden...
Vasthouden ja, maar is dat reden genoeg om te zeggen dat hij haar vermoord heeft? Nogmaals jij vond t lam dat iemand zegt dat pa van der sloot om die redenen onschuldig is, maar t lijkt erop dat iedereen t wel normaal vind hier dat Joran schuldig bevonden kan worden zonder dat er iet daadwerkelijk bewezen is. Hij heeft fouten gemaakt (gelogen, wie doet dat niet, nogmaals hij is jong en er is ineens een meisje verdwenen, flinke jongen die dan nog sterk in z'n schoenen staat), maar dat zegt nog niet dat hij schuldig is.

En dan nog 1 keer, ik gaf geen commentaar op t feit dat vader schuldig was of niet, maar op t feit dat er zoveel oordelen hier over moord worden gemaakt, en als er dan iemand een oordeel over onschuld maakt het ineens een vakkenvuller is.
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:28:40 #240
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_28325045
Wat mij betreft mogen ze iedereen vrijlaten.
There's no trace of evidence.
Koranfascisme bedankt Islam
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:32:52 #241
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_28325107
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:19 schreef KumA het volgende:

[..]

Vasthouden ja, maar is dat reden genoeg om te zeggen dat hij haar vermoord heeft? Nogmaals jij vond t lam dat iemand zegt dat pa van der sloot om die redenen onschuldig is, maar t lijkt erop dat iedereen t wel normaal vind hier dat Joran schuldig bevonden kan worden zonder dat er iet daadwerkelijk bewezen is. Hij heeft fouten gemaakt (gelogen, wie doet dat niet, nogmaals hij is jong en er is ineens een meisje verdwenen, flinke jongen die dan nog sterk in z'n schoenen staat), maar dat zegt nog niet dat hij schuldig is.

En dan nog 1 keer, ik gaf geen commentaar op t feit dat vader schuldig was of niet, maar op t feit dat er zoveel oordelen hier over moord worden gemaakt, en als er dan iemand een oordeel over onschuld maakt het ineens een vakkenvuller is.
Hij is verdachte, men roept niet dat hij de dader is. Hij was als laatste bij het vermiste meisje en heeft leugenachtige verklaringen afgelegd over dit hele gebeuren. Alle reden om hem vast te houden dus.
Hup, aan het werk!
  woensdag 29 juni 2005 @ 03:38:55 #242
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_28326629
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:50 schreef halion het volgende:

[..]

Het verschijnsel 'Mod' lijkt bijna gelijk te staan aan 'Anti-Amerika' en daar zijn genoeg verklaringen voor.
Maar goed, ik sla je over.
Uiteraard staat het niet eens zijn met bepaalde aspecten of daden gelijk aan 'Anti-Amerika' gedrag
Krekker is de bom!
pi_28326784
Ja heftige shit, Joran weet meer...
pi_28326907
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:32 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Hij is verdachte, men roept niet dat hij de dader is.
En hij is geen verdachte omdat z'n haar zo leuk zit. (Al zou zo'n kapsel best verboden kunnen worden.)

Hij is verdacht van 't een of ander (moord, verdwijning?) omdat men vermoed dat hij de dader daarvan is. Ieder bewijs voor zoiets ontbreekt echter, en dat zou essentiëel moeten zijn.
quote:
Hij was als laatste bij het vermiste meisje en heeft leugenachtige verklaringen afgelegd over dit hele gebeuren. Alle reden om hem vast te houden dus.
Dat valt te betwijfelen. Ik vind het al veel te lang duren.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28330236
Het is wel verschrikkelijk irritant dat er iemand is, en wellicht die Joran, die weet wat er met haar gebeurt is en 't maar niet wil zeggen
Straks waait dit gewoon over, en komen we er nooit achter en wordt er nooit iemand op gepakt! Terwijl ik nu best wel nieuwsgierig ben geworden.. Het duurt veel te lang allemaal.
pi_28331066
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 03:38 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Uiteraard staat het niet eens zijn met bepaalde aspecten of daden gelijk aan 'Anti-Amerika' gedrag
Nope. you're wrong.

Taxi voor KreKkeR.
pi_28331113
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:20 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Nope. you're wrong.

Taxi voor Ciurlizza.
pi_28331513
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:40 schreef Taurus het volgende:
Het is wel verschrikkelijk irritant dat er iemand is, en wellicht die Joran, die weet wat er met haar gebeurt is en 't maar niet wil zeggen
Wie zegt dat hij meer weet??
pi_28331742
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:22 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij meer weet??
Dat zegt Taurus niet, maar er is wel iemand die er meer van weet, misschien is het het meisje zelf die ergens ondergedoken zit, ik verbaas me alleen wel over de massale media-aandacht.
Overal ter wereld verdwijnen dagelijks mensen, maar een media-circus wordt er niet van gemaakt, nu wel dus.
Heeft het ermee te maken dat de vermiste een Amerikaanse is op een populair eiland?
Yeah baby Yeah!
pi_28331889
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:29 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat zegt Taurus niet, maar er is wel iemand die er meer van weet, misschien is het het meisje zelf die ergens ondergedoken zit, ik verbaas me alleen wel over de massale media-aandacht.
Overal ter wereld verdwijnen dagelijks mensen, maar een media-circus wordt er niet van gemaakt, nu wel dus.
Heeft het ermee te maken dat de vermiste een Amerikaanse is op een populair eiland?
Dat vroeg ik mij dus ook al af, maar ik denk dat 't gewoon overhyped is. Bij nova zeiden ze ook dat het kwam omdat de familie van die Natalee een behoorlijk goede naam heeft in de VS, en dat dat daar dus veel aandacht trekt. En dat Nederland daar gewoon in volgt. (uiteraard )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')