Dat kan niet? Je moet toch ook een plaatsnaam opgeven?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:36 schreef Xebrozius het volgende:
Discussie
Met als gevolg:
plaatje![]()
![]()
!!!!!!!!!
Ben je gek, hier ga ik corona's van kopen...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:38 schreef KonnieKipke het volgende:
Leuke grap, maar ik zou het maar snel terugboeken. Anders heet dit ook wel oplichting, staat een straf op en perm-ban vermoed ik.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ben je gek, hier ga ik corona's van kopen...
Precies maar ik kom niet meer bijquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:40 schreef JDude het volgende:
Mooie grap, maar ik betwijfel of het helemaal legaal is, je verricht nl. niet de wederdienst die je belooft
Moraalriddertjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:51 schreef daeri het volgende:
Ik zou het maar terug storten als ik jou was
10 euro armer die gastquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:48 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos...
Dat vind ik wel een puik plan trouwensquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Als nu 1000 Fokkers 1 cent naar die persoon over gaan maken, heeft hij zn geld weer terug, en heeft hij de schrik van zn leven als hij zn rekeningoverzicht bekijkt
Volgens mij is het nepquote:
Tuurlijk niet, je hebt dat rekeningafschrift + het eten wat hij ervan gekocht heeft toch gezien?quote:
Spuit 11quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:25 schreef JDude het volgende:
Beetje jammer alleen dat PB -> Rabo helemaal niet op dezelfde dag kan, m.i.
ja, dat eten is zeker hard bewijsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je hebt dat rekeningafschrift + het eten wat hij ervan gekocht heeft toch gezien?
Wellesquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:25 schreef JDude het volgende:
Beetje jammer alleen dat PB -> Rabo helemaal niet op dezelfde dag kan, m.i.
Dan mot ze dat cookie van spoedbetaling eens weg flikkerenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:29 schreef daeri het volgende:
Ik krijg zo vaak geld dat mn ma net 5 minuten daarvoor overgemaakt heeft..
terugboeken naar zichzelf?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:48 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
hah
wat dom zeg
xebro
ik zou het echter wel netjes vinden als je het gewoon terugboekt...wat maakt die 10 euro nou uit?
ah zoquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:39 schreef shredder het volgende:
[..]
Dat kan niet? Je moet toch ook een plaatsnaam opgeven?
Wahahahaha 14.gif voor mij!!!!!quote:Okay de echte grap is ontdekt, eindelijk....
Ik had nog wel zulke duidelijke hints achtergelaten. Ten eerste heb ik opzettelijk verzuimd er geen woonplaats bij te vermelden op het plaatje en ten tweede het rekeningnummer van de wasautomatenverhuur gebruikt waarvan wij als studentenhuis een wasmachine huren
Ik heb je zelfs eervol vermeld in het feedback topic.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:13 schreef shredder het volgende:
[..]
[..]
Wahahahaha 14.gif voor mij!!!!!
quote:
heb jij nou al s pillen op?quote:
Xebro, you have met your matchquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb je zelfs eervol vermeld in het feedback topic.
Die was ook te herkennen vanwege de schrijfstijl gok ik zo...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:49 schreef shredder het volgende:
[..]
Xebro, you have met your matchZelfs bij dat Jensentopic met die keyboardkloontje dacht ik al dat jij het was.
10 euro overmaken op giro 7909005quote:
ik ga toch vermoeden nu of jij geen kloon van Xeb bent, kan haast niet anders, je kan niet zo zijn zoals jij bentquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:19 schreef hi2uplz het volgende:
Moet ik het nog ergens activeren ofzo?
whahahahahahquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:36 schreef Xebrozius het volgende:
Discussie
Met als gevolg:
plaatje
![]()
![]()
!!!!!!!!!
jij verpest het. Dat is natuurlijk wel zoquote:Op maandag 27 juni 2005 10:12 schreef buzzer het volgende:
wel leuk je eigen kloon bashen, maar verder wel een goeie grap
Voor de goede orde, ik gebruik alleen kloontjes in R&P. Voor de rest heb ik geen kloon nodig.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
jij verpest het. Dat is natuurlijk wel zo
Wat een moraalridder.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:14 schreef Spideyman het volgende:
Wat een zielige mensen.
Aha dus dat krastopic was van jou!quote:Op maandag 27 juni 2005 10:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Voor de goede orde, ik gebruik alleen kloontjes in R&P. Voor de rest heb ik geen kloon nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |