Er zit zelfs een site bij en zo. Zou het serieus zijnquote:Weg met de GROTE Wehkamp gids!
DIT NOOIT MEER!
Steun de kleine hond in de strijd tegen de grote Wehkamp gids. De firma Wehkamp
vindt het grappig om in hun reclame te laten zien dat een klein hondje verpletterd
wordt door een grote Wehkamp gids. Wij van het Kleine Honden Platform kunnen hier
niet om lachen. Talloze kleine hondjes in Nederland worden regelmatig geconfronteerd
met een enorme gids van bijvoorbeeld Wehkamp die met een grote dreun op hun hoofd
valt. Wij denken dat het ook anders kan. Ook u kunt hier iets aan doen!
Is uit een serie van 3quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:26 schreef kissa het volgende:
Bedankt Bluezz
Ha, wat een prachtige actiefoto
ik kreeg het mailtje ookquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kreeg net een of ander mailtje tegen de wehkamp gids
[..]
Er zit zelfs een site bij en zo. Zou het serieus zijn
Wat soms ook nog wel eens kan helpen is een vochtige handdoek over hem heen leggen als ie ligtquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:46 schreef Spindizzy het volgende:
.
Cas heeft het echt vreselijk moeite met deze hitte![]()
Huh, het staat er bij mij niet onderquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:24 schreef moussy het volgende:
Deze mail betreft een ludieke actie van Wehkamp als onderdeel van een grote reclamecampagne. Wehkamp heeft uw e-mailadres niet beschikbaar gesteld aan het Kleine Honden Platform. Stelt u deze wijze van informeren over acties niet op prijs, klik dan hier om u af te melden
Goed, het zijn al kleine kippies en we zijn al hanen aan het herkennen (3 van de 4, maar dat is normaal bij zijdehoenders, veel hanen) dus we gaan er al wat van weg doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:33 schreef lady-wrb het volgende:
hoe is het met de kuikentjes mous?
Wat een maffe katquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:37 schreef Auticia het volgende:
Onze kat durft met dit weer gewoon in de volle zon te gaan liggen!.
Leuke foto's weer, Bluezz!!
Arm beestje......quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:12 schreef moussy het volgende:
Gijs legt zn poten ook steeds onder mijn voeten hoor, dom ding.
Kat van de buurvrouw is aan het bevallen, hoera, ze is nog geen jaar oud, maar het is zo leuk
bij ons waren 3 van de 5 haan. alleen de hepies waren kip en daar hebben we dr nu nog maar 1 van helaas.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Goed, het zijn al kleine kippies en we zijn al hanen aan het herkennen (3 van de 4, maar dat is normaal bij zijdehoenders, veel hanen) dus we gaan er al wat van weg doen.
Dat klinkt best engquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:58 schreef Mirage het volgende:
Wat mij opvalt is dat de hond overdag bijna niet drinkt... ik vind het niet zo grappig. Ik ververs iedere keer het water zodat het niet lauw is. hij ligt wel languit over de grond te hijgen met zijn bekkie open.
Ik denk dat ik hem zo ook maar even zijn pootjes afspoel.
Kijken hoe hij dat vindt.
Bluezzquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:37 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Kwam ik vannacht ergens tegen... dat koppie he
Leuk om de zaterdag mee te beginnen hier
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:10 schreef kissa het volgende:
Saartje betrapt in de kattenbak![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:16 schreef Nilasha het volgende:
Vandaag hing hij er weer uit, mijn vriend komt binnenlopen en Sam schrikt daar schijnbaar van, springt ie opeens het raam uit.
Even om gerust te stellen, het was al een paar uur na het bbq-en dus het ding was volledig afgekoeldquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Fritz, ik word een beetje nerveus van je, pas op dat je je geen pijn doet![]()
Yian was gister bovenop het houthok geklommenDoet ie anders nooit
Hij is er blijkbaar zelf ook van geschrokken, want hij wilde vandaag de hele dag niet naar buiten
Misschien onstoken? Is het echt een bobbeltje?quote:Op zondag 26 juni 2005 08:28 schreef daniman het volgende:
ik zie ook iets wittigs bij dat oog... wat is dat?ik begin me ongerust te maken...
Ow ja, de weg naar mijn hartje gaat echt wel via Misuquote:Op zondag 26 juni 2005 09:32 schreef Tinkerbell het volgende:
![]()
Ik geloof dat Spin het laatst zei: 'tis zo leuk als mensen je hondje leuk vinden'
Oei, mooie signature, miss_sly! Snow Patrol!quote:Op zondag 26 juni 2005 09:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow ja, de weg naar mijn hartje gaat echt wel via Misu
Ik heb Snow Patrol pas onlangs leren kennen via een vriend van me, en ik vind ze geweldig!quote:Op zondag 26 juni 2005 09:54 schreef Auticia het volgende:
[..]
Oei, mooie signature, miss_sly! Snow Patrol!.
Ik kende ze al jaren, heb hun andere cd's ook en heb 2 jaar geleden Final Straw laten importeren. Ongelooflijk te horen hoe die gegroeid zijn in die jaren, echt een hele mooie cd.quote:Op zondag 26 juni 2005 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb Snow Patrol pas onlangs leren kennen via een vriend van me, en ik vind ze geweldig!
Het eerste nummer dat die vriend me liet horen was An olive grove facing the seaquote:Op zondag 26 juni 2005 11:02 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik kende ze al jaren, heb hun andere cd's ook en heb 2 jaar geleden Final Straw laten importeren. Ongelooflijk te horen hoe die gegroeid zijn in die jaren, echt een hele mooie cd.
Ohh die is prachtig!!!quote:Op zondag 26 juni 2005 11:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het eerste nummer dat die vriend me liet horen was An olive grove facing the sea
Ken ik niet. Hoe anders? Is het wel mooi?quote:Op zondag 26 juni 2005 11:08 schreef Auticia het volgende:
Ken je ook the Reindeer Section? Is/was ooit een project van ik meen de zanger van Snow Patrol.
't Is wel heel anders.
Hele mooiequote:Op zondag 26 juni 2005 11:12 schreef inkie1010 het volgende:
Aah Misu lekker knabbelen, wat een lieverd!
Ik heb zelf nog nooit van Snow Patrol gehoord? Wat is het voor soort muziek?
Hmm ja, ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen, ben nu bij mijn vriend en heb de cd's ook niet binnen handbereik.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ken ik niet. Hoe anders? Is het wel mooi?
Whehe. Op http://www.snowpatrol.net is een album sampler, daar kan je stukjes beluisteren.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hele mooie![]()
Tja, ik ben nooit zo goed in bands indelen, dus ik kan het moeilijk beschrijven
Misschien dat Autica daar beter in is
Vast wel toch? Sterkte, ik heb ook geen idee wat het zou kunnen zijn.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:17 schreef daniman het volgende:
het ziet eruit als een wit slijmerig iets in de ooghoek.Ik kan misschien wel een foto maken.
Is een dierenarts ook op zondag te bereiken?
Die stukjes op die site klinken best lekkerquote:Op zondag 26 juni 2005 11:17 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hmm ja, ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen, ben nu bij mijn vriend en heb de cd's ook niet binnen handbereik.
Het is erg rustig, soms een beetje tegen het saaie aan, maar er zitten nummers tussen die wel erg leuk zijn.
Hier staat een review van 1 van de cd's. Voor mij was dit gewoon een musthave omdat er mensen meededen van allerlei bands die ik goed vind. Bij de review kan je ook stukjes luisteren zie ik nu.
Anders ben ik mailbaar op [mijnusername] @ gmail.comquote:Op zondag 26 juni 2005 11:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die stukjes op die site klinken best lekker
Zal die vriend eens vragen of hij daar ook iets van heeft!
ga ik onthouden, mocht hij niets hebbenquote:Op zondag 26 juni 2005 11:23 schreef Auticia het volgende:
[..]
Anders ben ik mailbaar op [mijnusername] @ gmail.com
Thx!!! Ga ik vanmiddag doen!! Ga eerst ff 3,5 uur in de trein zittenquote:Op zondag 26 juni 2005 11:18 schreef Auticia het volgende:
[..]
Whehe. Op http://www.snowpatrol.net is een album sampler, daar kan je stukjes beluisteren.
Hele goede reis gewenst dan!quote:Op zondag 26 juni 2005 11:25 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Thx!!! Ga ik vanmiddag doen!! Ga eerst ff 3,5 uur in de trein zitten
Even uitzoeken welke DA weekenddienst heeft.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:48 schreef inkie1010 het volgende:
Wat kan ik doen op zondag??
Ja, zout = jeuk bij Rock... Helaas geen zeewater, maar water waar de kabeljouw in stond om te pekelenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:40 schreef kissa het volgende:
Heeft Rock zijn kont kaal gevroten omdat hij zout water heeft gedronken??? Zeewater?
Hihi Xena wil gewoon graag boomklimmen!quote:Op maandag 27 juni 2005 14:30 schreef Bluezz het volgende:
Rock
Ik heb helaas geen broedse kip in de aanbieding
Alleen een krijsende kat op de trap als je hare majesteit niet snel genoeg de tuin in tieft![]()
Ach gossie, arme Rockquote:Op maandag 27 juni 2005 12:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja, zout = jeuk bij Rock... Helaas geen zeewater, maar water waar de kabeljouw in stond om te pekelenIk heb dus vannacht tot 4 uur met een kotsende en schijtende hond gezeten
Haha een nuggetvlotquote:Op maandag 27 juni 2005 19:09 schreef lady-wrb het volgende:
wisten jullie trouwens dat kippen drijven?
heep zag uit te gaan in de tuin en toen heb ik dr even bij luca in bad gezet. en ze dreef zo het bad rond
nee joh gekkie, twas ook maar heel eventjesquote:Op maandag 27 juni 2005 23:00 schreef daniman het volgende:
Ik hoop wel voor Luca dat Hepie niet in het bad gescheten heeft
Ik had trouwens niets meer gezegd over Cagney, maar sinds gisteravond is alles weer helemaal OK![]()
-edit- misschien al wel eerder, maar ik was van twee tot elf weg...
Haha!! Die Heep!! Jij hebt echt hele gave kippies!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:46 schreef lady-wrb het volgende:
heep heeft DE oplossing gevonden tegen de opdringerigheid van de bruine haan: ze gaat gewoon op de rand van de ren zitten. zij kan daar als lenig licht vogeltje wel bij en de bruine als zware lompe stijve hark niet
Rockquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:32 schreef moussy het volgende:
Oej Bluezz, je kinderenen die van spin
en Mick
Rock gaat niet zo goed... hij loopt niet, maar sjokt, hij is benauwd, hij zakte door zn hoefjes toen hij moest poepen, hij roggelt wat, hij is nu toch een oude man aan het worden
Jaaaa, konden ze lekker elke dag achter elkaar aanrennen in het parkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:32 schreef Tinkerbell het volgende:
Oh Spin, ik wou dat ik bij je in de buurt woonde, dan kon ik mee. Mooie foto's hoor.
Gewoon nog even uitstellen. Hij is nu nog goed dus je hebt nog even om je er een ietsje op in te stellen. Jij kent je hond het beste dus je weet heus wel wanneer het genoeg is.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:51 schreef moussy het volgende:
Ik durf ook niet naar de DAben zo bang dat ik een beslissing moet gaan maken en daar is hij nú nog te goed voor, maar ik wil het niet eens horen
Rock is 19, maar nog heel fit, maar toch weet ik dondersgoed dat iedere dag een laatste dag zou kunnen zijn. Maar goed, ik hou gewoon vol dat het de bijwerkingen zijn en we kijken het nog even aanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:55 schreef Kroekiepoes het volgende:
![]()
die bommel!!!
mous ik moet stiekem wel een beetje lachen omdat je het de generale repetitie noemt![]()
maar gelukkig is er niets aan de hand en is het gewoon een oud baasje (of heb ik ergens iets gemist en is ie ziek? nee toch he)
![]()
Okequote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:02 schreef Uhmmie het volgende:
gooi nog eens wat leuke plaatjes hier neer mensjes..
Maar kan het niet een vertraagde reactie zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:54 schreef moussy het volgende:
en toch heis het volgens mij niet de anti vlo... het is nml al na ander half uur werkzaam en Rock was gister niet ziek
hij heeft het zondagmiddag gekregen
Ik ga vanavond naar de DA denk ik maar bla bla bla moeilijk moeilijk, kon dat beest maar praten. Hij is trouwens niet meer zo benauwd.
Ik ook ik ookquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:20 schreef Spindizzy het volgende:
Als mijn katten er zo bijliggen pak ik ze altijd recht op hun bek [afbeelding]
Jak mous...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:13 schreef moussy het volgende:
Wat het is, het is niet goed hoorhij viel vanavond gewoon om.
ja duh, alsof ik er dan om moet gaan staan te jubelen?!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:36 schreef Uhmmie het volgende:
moussy.. je zegt zelf al dat rock al 19 is...
dan komt er een moment dat de beste zorgen niet meer helpen
*duim toch nog even hard door*
nee, ik ga de DA bellen, het lijkt wel slechter te gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:45 schreef Spindizzy het volgende:
Heeft hij het wel wat makkelijker nu, na de prikken?
quote:
Gelukkig maar...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:13 schreef Syrena het volgende:
Ozzie heeft een spuit gekregen van de hele aardige dierenarts. Hij begon alweer met likken uit te delen enzo, dus ik denk dat ie het ergste wel gehad heeft.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:37 schreef moussy het volgende:
Ze hart reutelt er vrolijk op los, zonder gezucht en gesteun deze keer
Oooohhh Mous wat geweldig!! Poooeoeehhhheeeee ben helemaal opgelucht! Go Rock !!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:37 schreef moussy het volgende:
SyrenaOzzie
Rocky
ik
![]()
Ik ben er weer, Rock heeft tegengif gehad, tegen die klote vlooienpillen en ik heb een tube valium mee voor als ik denk dat hij pijn heeft. Vijf minuten na de prik at hij een koekje, toen we thuis kwamen at hij zn bak bijna leegIk denk dat we het ergste gehad hebben. En om het heel kort door de bocht te zeggen, ik heb mijn eigen hond bijna vergiftigd. Ze hart reutelt er vrolijk op los, zonder gezucht en gesteun deze keer
En, hulde voor de dierenarts, wat een enorm lieve vrouw is dit!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |