Ja, zout = jeuk bij Rock... Helaas geen zeewater, maar water waar de kabeljouw in stond om te pekelenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:40 schreef kissa het volgende:
Heeft Rock zijn kont kaal gevroten omdat hij zout water heeft gedronken??? Zeewater?
Hihi Xena wil gewoon graag boomklimmen!quote:Op maandag 27 juni 2005 14:30 schreef Bluezz het volgende:
Rock
Ik heb helaas geen broedse kip in de aanbieding
Alleen een krijsende kat op de trap als je hare majesteit niet snel genoeg de tuin in tieft![]()
Ach gossie, arme Rockquote:Op maandag 27 juni 2005 12:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja, zout = jeuk bij Rock... Helaas geen zeewater, maar water waar de kabeljouw in stond om te pekelenIk heb dus vannacht tot 4 uur met een kotsende en schijtende hond gezeten
Haha een nuggetvlotquote:Op maandag 27 juni 2005 19:09 schreef lady-wrb het volgende:
wisten jullie trouwens dat kippen drijven?
heep zag uit te gaan in de tuin en toen heb ik dr even bij luca in bad gezet. en ze dreef zo het bad rond
nee joh gekkie, twas ook maar heel eventjesquote:Op maandag 27 juni 2005 23:00 schreef daniman het volgende:
Ik hoop wel voor Luca dat Hepie niet in het bad gescheten heeft
Ik had trouwens niets meer gezegd over Cagney, maar sinds gisteravond is alles weer helemaal OK![]()
-edit- misschien al wel eerder, maar ik was van twee tot elf weg...
Haha!! Die Heep!! Jij hebt echt hele gave kippies!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:46 schreef lady-wrb het volgende:
heep heeft DE oplossing gevonden tegen de opdringerigheid van de bruine haan: ze gaat gewoon op de rand van de ren zitten. zij kan daar als lenig licht vogeltje wel bij en de bruine als zware lompe stijve hark niet
Rockquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:32 schreef moussy het volgende:
Oej Bluezz, je kinderenen die van spin
en Mick
Rock gaat niet zo goed... hij loopt niet, maar sjokt, hij is benauwd, hij zakte door zn hoefjes toen hij moest poepen, hij roggelt wat, hij is nu toch een oude man aan het worden
Jaaaa, konden ze lekker elke dag achter elkaar aanrennen in het parkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:32 schreef Tinkerbell het volgende:
Oh Spin, ik wou dat ik bij je in de buurt woonde, dan kon ik mee. Mooie foto's hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |