Gewoon nog even uitstellen. Hij is nu nog goed dus je hebt nog even om je er een ietsje op in te stellen. Jij kent je hond het beste dus je weet heus wel wanneer het genoeg is.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:51 schreef moussy het volgende:
Ik durf ook niet naar de DAben zo bang dat ik een beslissing moet gaan maken en daar is hij nú nog te goed voor, maar ik wil het niet eens horen
Rock is 19, maar nog heel fit, maar toch weet ik dondersgoed dat iedere dag een laatste dag zou kunnen zijn. Maar goed, ik hou gewoon vol dat het de bijwerkingen zijn en we kijken het nog even aanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:55 schreef Kroekiepoes het volgende:
![]()
die bommel!!!
mous ik moet stiekem wel een beetje lachen omdat je het de generale repetitie noemt![]()
maar gelukkig is er niets aan de hand en is het gewoon een oud baasje (of heb ik ergens iets gemist en is ie ziek? nee toch he)
![]()
Okequote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:02 schreef Uhmmie het volgende:
gooi nog eens wat leuke plaatjes hier neer mensjes..
Maar kan het niet een vertraagde reactie zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:54 schreef moussy het volgende:
en toch heis het volgens mij niet de anti vlo... het is nml al na ander half uur werkzaam en Rock was gister niet ziek
hij heeft het zondagmiddag gekregen
Ik ga vanavond naar de DA denk ik maar bla bla bla moeilijk moeilijk, kon dat beest maar praten. Hij is trouwens niet meer zo benauwd.
Ik ook ik ookquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:20 schreef Spindizzy het volgende:
Als mijn katten er zo bijliggen pak ik ze altijd recht op hun bek [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |