Jak mous...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:13 schreef moussy het volgende:
Wat het is, het is niet goed hoorhij viel vanavond gewoon om.
ja duh, alsof ik er dan om moet gaan staan te jubelen?!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:36 schreef Uhmmie het volgende:
moussy.. je zegt zelf al dat rock al 19 is...
dan komt er een moment dat de beste zorgen niet meer helpen
*duim toch nog even hard door*
nee, ik ga de DA bellen, het lijkt wel slechter te gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:45 schreef Spindizzy het volgende:
Heeft hij het wel wat makkelijker nu, na de prikken?
quote:
Gelukkig maar...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:13 schreef Syrena het volgende:
Ozzie heeft een spuit gekregen van de hele aardige dierenarts. Hij begon alweer met likken uit te delen enzo, dus ik denk dat ie het ergste wel gehad heeft.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:37 schreef moussy het volgende:
Ze hart reutelt er vrolijk op los, zonder gezucht en gesteun deze keer
Oooohhh Mous wat geweldig!! Poooeoeehhhheeeee ben helemaal opgelucht! Go Rock !!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:37 schreef moussy het volgende:
SyrenaOzzie
Rocky
ik
![]()
Ik ben er weer, Rock heeft tegengif gehad, tegen die klote vlooienpillen en ik heb een tube valium mee voor als ik denk dat hij pijn heeft. Vijf minuten na de prik at hij een koekje, toen we thuis kwamen at hij zn bak bijna leegIk denk dat we het ergste gehad hebben. En om het heel kort door de bocht te zeggen, ik heb mijn eigen hond bijna vergiftigd. Ze hart reutelt er vrolijk op los, zonder gezucht en gesteun deze keer
En, hulde voor de dierenarts, wat een enorm lieve vrouw is dit!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |